Weet je wat het met dit soort bedrijven is? Dat je betaald voor een maand en er ZELF voor moet zorgen dat je de boel annuleerd zodat ze de volgende maand niets van je rekening af kunnen halen. Zo werken dit soort oplichters. In de hoop dat je het niet doorhebt. Want daar verdienen ze gewoon extra aan. Bij Relatie Planet stopt het gewoon vanzelf. Daardoor hebben ze ook een betere naam. Het is toch te zot voor woorden dat ze gewoon geld van je rekening af kunnen halen omdat je iets aan moet vinken, wat weer eens, net zoals in Facebook, wat lekker diep in een menu verstopt zit. Dan kunnen ze zeggen: ''ja, het stond er toch echt..'' Ik merk dat dit automatisch afschrijven bij heel veel mensen een probleem is. Zo stoot Lexa klanten af die anders de volgende keer weer graag een maandje lid willen worden. Uiteindelijk kost ze dat meer geld, dan dat automatisch afschrijven. Maar dat hebben ze niet door, omdat dit soort bedrijven alleen aan geld denken en niet aan klantvriendelijkheid..!!! Ga flink door met negatieve verhalen over Lexa mensen. Dan gaan ze het vanzelf voelen dat ze minder klanten krijgen... Want door internet staan wij uiteindelijk sterker dan dat soort bedrijven. Negatieve publiciteit zitten ze niet op te wachten namelijk...
Sterke punten
Geen
Review: slechte site lexa
Weet je wat het met dit soort bedrijven is? Dat je betaald voor een maand en er ZELF voor moet zorgen dat je de boel annuleerd zodat ze de volgende maand niets van je rekening af kunnen halen. Zo werken dit soort oplichters. In de hoop dat je het niet doorhebt. Want daar verdienen ze gewoon extra aan. Bij Relatie Planet stopt het gewoon vanzelf. Daardoor hebben ze ook een betere naam. Het is toch te zot voor woorden dat ze gewoon geld van je rekening af kunnen halen omdat je iets aan moet vinken, wat weer eens, net zoals in Facebook, wat lekker diep in een menu verstopt zit. Dan kunnen ze zeggen: ''ja, het stond er toch echt..'' Ik merk dat dit automatisch afschrijven bij heel veel mensen een probleem is. Zo stoot Lexa klanten af die anders de volgende keer weer graag een maandje lid willen worden. Uiteindelijk kost ze dat meer geld, dan dat automatisch afschrijven. Maar dat hebben ze niet door, omdat dit soort bedrijven alleen aan geld denken en niet aan klantvriendelijkheid..!!! Ga flink door met negatieve verhalen over Lexa mensen. Dan gaan ze het vanzelf voelen dat ze minder klanten krijgen... Want door internet staan wij uiteindelijk sterker dan dat soort bedrijven. Negatieve publiciteit zitten ze niet op te wachten namelijk...