Oplichters

Weet je wat het met dit soort bedrijven is? Dat je betaald voor een maand en er ZELF voor moet zorgen dat je de boel annuleerd zodat ze de volgende maand niets van je rekening af kunnen halen. Zo werken dit soort oplichters. In de hoop dat je het niet doorhebt. Want daar verdienen ze gewoon extra aan. Bij Relatie Planet stopt het gewoon vanzelf. Daardoor hebben ze ook een betere naam. Het is toch te zot voor woorden dat ze gewoon geld van je rekening af kunnen halen omdat je iets aan moet vinken, wat weer eens, net zoals in Facebook, wat lekker diep in een menu verstopt zit. Dan kunnen ze zeggen: ''ja, het stond er toch echt..'' Ik merk dat dit automatisch afschrijven bij heel veel mensen een probleem is. Zo stoot Lexa klanten af die anders de volgende keer weer graag een maandje lid willen worden. Uiteindelijk kost ze dat meer geld, dan dat automatisch afschrijven. Maar dat hebben ze niet door, omdat dit soort bedrijven alleen aan geld denken en niet aan klantvriendelijkheid..!!! Ga flink door met negatieve verhalen over Lexa mensen. Dan gaan ze het vanzelf voelen dat ze minder klanten krijgen... Want door internet staan wij uiteindelijk sterker dan dat soort bedrijven. Negatieve publiciteit zitten ze niet op te wachten namelijk...

Sterke punten
Geen

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

2 reacties

Beste Jan,

ik begrijp uit uw bericht dat u het gebruik van een automatische verlenging als klantonvriendelijk beschouwt.

Ik vind het spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze website.

Wij doen ons uiterste best om zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze members. Het spijt mij dan ook te horen dat u hier anders over denkt. Op de betaalpagina wordt reeds aangegeven dat al onze Full Memberships automatisch maandelijks verlengd zullen worden. Tevens ontvangt u na aankoop van een Full Membership een bevestiging hiervan waarin u nogmaals op de hoogte wordt gebracht van de automatische verlenging. Ook staat het duidelijk en uitvoerig beschreven in artikel 4.2 van onze algemene voorwaarden.

Ik heb in ieder geval uw suggestie met betrekking tot het hanteren van een automatische verlenging doorgestuurd naar ons development team. Zij zullen alle suggesties doornemen en hier rekening mee houden bij toekomstige ontwikkelingen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere opmerkingen, suggesties en of vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Ik ben door Lexa opgelicht met ideal betalen, ik betaalde voor 3 maanden 38,85Euro en ben daar akkoord megegaan en vervolgens een dag later nog 44.70 Euro incasseerd door lexa zonder Ideal akkoord.. je geeft de bedrijf 1 vinger en ze pakken je hele hand, wat een uitbuiting zeg..

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Lexa
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden