Review: Heel blij met het resultaat
Dag J en L,
Bedankt voor de mooie reactie en heel fijn dat we dit voor jullie in beweging hebben mogen zetten.
Hopelijk mogen jullie nog lang van elkaar genieten!
Groeten,
Arjan
Review: Samen, hoe fijn is dat!
Dag geluksvogel(s)!
Bedankt voor de mooie review en veel geluk verder samen.
Groeten,
Arjan
Review: Sneller dan verwacht
Beste Bart,
Bedankt voor je mooie review! Ik wens Anca en jou alle goeds toe!
Groeten,
Arjan
Review: Wij gaan samen verder
Hallo Hariet,
Bedankt voor het plaatsen van je ervaring. Fijn dat jullie nu beiden geslaagd zijn. Jammer genoeg lukt het nog steeds niet voor iedereen, maar gelukkig wel voor de meerderheid. Stuur gerust nog iemand door die we ook van dienst mogen zijn.
Geniet van elkaar en we houden contact!
Groeten,
Arjan
PS
Ik had je gewaarschuwd voor de zuurpruimen op dit forum. Veel mensen hebben geen zin in gezeur en doen hun verhaal niet. Gelukkig jij wel!
Review: Teleurstellend
Beste Marie,
Een klacht zien wij als een gratis advies. Om deze reden wil ik je bedanken dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen.
Je bericht nodigt uit om er inhoudelijk op in te gaan. Helaas gebruik je niet je echte naam, waardoor het voor ons moeilijk is om volledig te reageren. We doen het daarom met de ervaring die je zelf beschrijft en nodigen je uit om je naam bij ons bekend te maken. Op dit forum zien we ook fake reviews, waardoor jouw review meer kracht krijgt als je jezelf bekend maakt.
Allereerst is het fijn om te vernemen dat het intakegesprek en de verdere contacten goed zijn verlopen. Dit is onderdeel van onze dienstverlening waar we veel tijd aan besteden. Jammer dat je toch tot een beoordeling van 1 van 5 sterren bent gekomen.
De bemiddeling bij ons bureau is een team prestatie. Je hebt het intakegesprek met je regio consulent die in contact staat met een matchmaker op kantoor. Deze matchmaker is je contactpersoon tijdens de inschrijving en is ook de contactpersoon van alle mensen met wie de consulenten in de aangrenzende regio's intakegesprekken voeren. Zo kan je matchmaker voorstellen doen, die handmatig geselecteerd worden, en daarnaast stelt je consulent matches voor als hij of zij eerder of later een intakegesprek met iemand heeft die bij je past. Zo kunnen we maximaal persoonlijk voor iedereen werken en missen we geen kansen.
Ik mis in je reactie waarom het eerste contact stopte. Wel jammer dat je het bij alleen een telefoongesprek hebt gehouden. Uit onze praktijk en onderzoek blijkt dat 2 tot 3 keer elkaar ontmoeten je de beste kansen geeft. Goed dat je contact zocht met je matchmaker en je ervaring hebt gedeeld. Hierdoor kunnen we een nieuw beter voorstel doen.
Helaas mis ik waarom je het 2e en 3e voorstel afwees. Tussen de regels door lijkt het dat je hen wat foto betreft niet vond aanspreken. Op dit vlak weten we uit de praktijk en onderzoek dat afgaan op een foto je relatiekansen beperkt. Een foto is een momentopname en je kunt niet weten hoe de persoon in werkelijkheid op je overkomt. Mensen die elkaar ontmoeten en het 2 tot 3 dates de kans geven, hebben beduidend meer succes.
De beschrijvingen hebben inderdaad in opmaak veel van elkaar weg. Voor de herkenbaarheid gebruiken we eenzelfde format. Inhoudelijk zijn ze verschillend op de punten waar mensen verschillend zijn. Anders dan op datingsites waarin beschrijvingen het karakter van een persoonlijke salespitch hebben, hebben onze beschrijvingen slechts een ondersteunende functie om informatie over elkaar te ontvangen voor de eerste date. Wij gaan er namelijk van uit dat mensen die zich inschrijven open staan voor een ontmoeting, nieuwsgierig zijn naar de match en de persoon achter de beschrijving. Als je de beschrijving gebruikt om ons werk opnieuw te doen en net zoals bij een datingsite zelf gaat selecteren, dan past de keuze voor een matchmaker niet.
Mocht je matchmaking opnieuw een kans willen geven, dan is het een overweging om te kiezen voor een bureau dat geen foto's verstrekt bij de match. De meeste bureaus doen dit niet. Als je ons opnieuw het vertrouwen geeft, dan zou ik je willen vragen er in mijn.partnerselect.net niet voor te kiezen om de foto voorafgaand aan de ontmoeting te zien. Dit is een nieuwe instelling waardoor we merken dat er nog meer relaties ontstaan.
In ieder geval hoop ik dat je een liefdevolle partner zult vinden. Omdat wij weten hoe fijn het is om een duurzame relatie te hebben, blijven we ons hier dagelijks voor inzetten. Er is niets mooiers dan aan de wieg te staan van dit geluk.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
Review: Erg teleurgesteld
Beste Henriette,
Beiden weten we dat dit je naam niet is. Inmiddels maak je voor de derde keer onder een andere naam bekend dat je teleurgesteld bent. Ik heb al aangegeven dat het me spijt dat het ons niet gelukt is dit te voorkomen. Helaas zie ik op dit moment geen andere oplossing dan onze samenwerking te stoppen.
Ik hoop dat je via een andere weg een partner zult vinden. Wij respecteren je privacy en zullen op deze openbare plek verder niet inhoudelijk reageren.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
Review: Voldoet niet aan mijn verwachtingen
Beste Marga,
Vervelend om te lezen dat je meer van ons verwacht hebt dan we waar hebben kunnen maken.
Hopelijk blijf je ons de kans geven om de juiste man voor te stellen. Ik kan je sterk adviseren om een belafspraak met je bemiddelaar te maken. Dit kan in het hoofdscherm van mijn.partnerselect.net Je maakt dan direct in de agenda van je eigen bemiddelaar een afspraak.
In de regel kunnen we 3 voorstellen per 6 maanden doen. Goed om te lezen dat dit ook bij jou gelukt is. De kwaliteit van de voorstellen moet zoals ik uit je reactie begrijp omhoog. Mogelijk dat je hierdoor in het komende half jaar 2 in plaats van 3 voorstellen krijgt, maar dan wel met een hogere kans van slagen. Als je voor pakket Intensief hebt gekozen, dan heb je de garantie dat je 6 contactmogelijkheden in een jaar krijgt. Lukt dit niet, dan verlengen we na een jaar de inschrijving gratis.
Geeft een gesprek je niet het vertrouwen, overweeg dan om jezelf uit te schrijven. Dit kan maandelijks. Het is niet de bedoeling dat je teleurstelling verder toeneemt.
Wij zijn van nature positief ingesteld en geloven in een goede afloop. Dagelijks merken we dat de aanhouder wint. We blijven ons graag voor je inzetten en kijken uit naar je bericht.
Bedankt dat je jouw gevoel hier hebt willen delen en ik hoop dat je bemiddelaar je kan verrassen.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
Review: Teleurstellend
Beste Lisa,
Is het mogelijk dat je een vergissing begaat en je ervaring bij een andere organisatie is opgedaan? Bij PartnerSelect heeft er de afgelopen 2 jaar geen Lisa ingeschreven gestaan die mee heeft kunnen maken wat jij beschrijft.
Mocht dit het geval zijn, dan zou ik je vriendelijk willen verzoeken je reactie te verwijderen. Op deze manier schaad je het belang van de mensen die bij ons staan ingeschreven. Ik hoop dat je begrijpt dat we hiervoor opkomen.
Mogelijk heb je een andere voornaam gebruikt, zou je dan aan ons bekend kunnen maken wie je bent? Treed je liever niet uit de anonimiteit, zou je dan in ieder geval aan kunnen geven waarom de beschrijving bedroevend was, hoeveel voorstellen je hebt gehad, hoe vaak je op date met iemand bent geweest en wat er precies niet goed ging?
Het ligt niet in onze aard om op te geven en wij geloven in een goede afloop. Om deze reden komen we graag met je in contact. Waarschijnlijk zijn er nog goede voorstellen mogelijk en lukt het ons om je succesvol voor te stellen.
Ik kijk uit naar je reactie.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Duurzame relaties tot stand brengen, dat is waar wij een kick van krijgen en waarvoor wij sinds 1997 ons dagelijks inzetten. Wij werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid. Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.
Review: Coronasucces eist tol
Dag Dirk,
Bedankt voor je mooie review rondom onze single activiteiten. Fijn ook dat je iemand hebt gevonden met wie het klikte. Het blijft zuur dat relaties na jaren alsnog eindigen. Jammer genoeg kon je vanwege Corona niet opnieuw met onze activiteiten meedoen. We hopen deze snel weer meer te gaan organiseren.
Begrijpelijk dat je onze bemiddeling hebt ingeschakeld en graag hadden we je opnieuw met iemand in contact gebracht. Bij relatiebemiddeling is geduld nodig. We vragen iedereen er een jaar voor uit te trekken en voor ons gevoel waren we pas niet begonnen.
Ik denk dat we gerust mogen stellen dat je een eigenzinnige persoonlijkheid bent met een sterke eigen mening. Dit heeft zijn charme en zal een toekomstige vriendin in je waarderen. Bij de bemiddeling werkte dit echter in ons nadeel. Bas kon je niet overtuigen dat de geselecteerde dames een ontmoeting waard waren. Je zou dan hebben ontdekt dat de conclusies die je trok in de praktijk anders lagen. Wij kennen de dames tenslotte persoonlijk. Je voelde je niet door Bas gehoord en valt hem nu zelfs persoonlijk aan op dit openbare forum. Dat betreur ik en heeft hij niet verdiend. Ik zou het je daarom willen vragen je reactie te verwijderen.
Neem gerust contact met ons op, dan maken we een belafspraak. Voor mijn gevoel is het niet nodig om op deze wijze onze relatie te stoppen.
Met vriendelijke groet,
Arjan van PartnerSelect
Review: Een klik van beide kanten!!
Hallo Marijke,
Bedankt voor je mooie review en dat je een ambassadeur voor PartnerSelect bent!
We houden contact.
Warme groet,
Arjan
Review: Wij zijn zo Happy!!!!!!!
Hallo Anneke,
Bij het maken van de match tussen Peter en jou voelde het meteen goed. Geniet van elkaar en bedankt voor je positieve review!
Groetjes,
Arjan
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Duurzame relaties tot stand brengen, dat is waar wij een kick van krijgen en waarvoor wij ons sinds 1997 dagelijks inzetten. Wij werken continu aan een betere dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid.
Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.
Review: Positief ervaring.
Hoi Vesna,
Bedankt voor je mooie woorden! Ik heb het al aan Bahar doorgegeven.
We houden contact.
Groeten,
Arjan
Review: Begin er niet aan.
Beste Maria,
Graag reageren we op de ervaring die je met ons relatiebureau hebt gehad.
Kun je aangeven hoeveel voorstellen je hebt ontvangen, wat je anders had willen zien zodat je wel tevreden wordt en hoeveel maanden je ingeschreven hebt gestaan? Als je dit liever niet hier in het openbaar doet, dan kun je me altijd een e-mail sturen op [email protected].
Ik kijk uit naar je reactie, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. PartnerSelect is er om singles die verlangen naar een duurzame relatie samen te brengen. Als jij dit verlangen nog steeds hebt, dan wil ik me hier samen met ons team sterk voor maken om hier alsnog voor te zorgen.
Ik kijk uit naar je reactie.
Met vriendelijke groeten,
www.partnerselect.net
Arjan
Review: Dure grap
Beste Wi,
Waarom reageer je anoniem? Op deze manier is het onmogelijk om te reageren op je ervaring. Ik herken je verhaal ook niet in combinatie met onze werkwijze. Mogelijk verwar je ons met een ander bureau of met een datingsite?
In ieder geval zou ik het graag met je bespreken om de situatie op te lossen. Ik kan het me niet voorstellen dat het ons niet lukt om je succesvol voor te stellen.
Alvast bedankt voor je reactie. Deze kun je hier geven met je naam erbij of e-mail naar [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Arjan
Review: Dure grap
Beste Marc,
Mijn excuses voor deze late reactie.
Om antwoord op je vraag te geven, heb ik geen overzicht gemaakt van de mensen die over de afstand hebben gesproken. Voor bijna iedereen is de afstand een probleem, zeker als er geen klik is. Het is daarnaast de meest gebruikte smoes om iemand af te wijzen zonder de werkelijke reden te noemen. Met als gevolg dat de afgewezen persoon voortaan alleen mensen die nog dichterbij wonen voorgesteld wil krijgen en zich daarmee verder beperkt. Wij krijgen de echte reden te horen en die is lang niet altijd geschikt om terug te koppelen.
Staan er dan niet genoeg mensen ingeschreven dat de afstand overschreden wordt? Er staan bijna nooit genoeg mensen ingeschreven om zo veel en goed als iemand het verwacht matches te kunnen doen. Persoonlijke matching moet minimaal een half jaar tot een jaar de tijd krijgen. Ook na 6 contacten slaagt nog steeds 25% van de mensen niet, maar 75% wel. Wij maken de beste matches en gaan er hierbij vanuit dat de afstand veel makkelijker te overbruggen is dan vele andere verschillen. Is de klik er, dan blijkt dit ook zo te zijn. Blijft de klik uit, dan kan het de basis voor een teleurstelling zijn die zelfs de weg naar dit forum vindt.
Ik hoop dat je iets hebt aan dit antwoord. Heb je vragen? Maak gerust een bel afspraak via onze website. Als je ideeën hebt om onze dienstverlening te verbeteren of meer wilt weten over ons interessante vak, dan ben je van harte uitgenodigd voor een bakje koffie.
Groeten,
Arjan
Review: Teleurstellend
Beste M,
Vervelend om te vernemen dat je een teleurstellend gevoel hebt. Helaas doe je dit anoniem en kan ik daarom verder niet inhoudelijk reageren, anders dan op wat je geschreven hebt.
Je geeft aan dat de persoonsbeschrijving een standaard format is. Dit klopt en hier kiezen we bewust voor. Een voorstel zien wij als een uitnodiging om contact te leggen en dient alleen als achtergrondinformatie voor bij een eerste date. Dit kan heel goed een vast format zijn. Zouden we van iedere beschrijving een uniek stukje proza maken, dan hebben we daar extra gekwalificeerd personeel voor nodig en we moeten meer tijd aan dit onderdeel besteden. De prijs van de inschrijving gaat dan omhoog, waardoor er zich minder mensen inschrijven en er minder keuze bij de bemiddeling ontstaat.
Je hebt ervoor gekozen om je door een relatiebureau te laten matchen. Het meeste succes bereik je door open te staan voor een match en de ontmoeting aan te gaan. Wil je het het selectieproces liever zelf op basis van de beschrijving doen, dan kun je beter voor een datingsite of app kiezen. Hier moet de beschrijving eruit springen zodat je onderscheidend bent ten opzichte van alle concurrenten die ook contact wensen en met hun beschrijving willen opvallen. Het is daar om die reden belangrijk om er extra aandacht aan te besteden.
Verder geef je aan teleurgesteld te zijn, omdat je in de tweede maand van je inschrijving geen voorstel kreeg. Mijn vraag is: Heb je gekozen voor het pakket van minimaal 2, 4 of 6 contactmogelijkheden per jaar? We hebben geen pakketten waarbij we een voorstel per maand beloven. Dit doen we niet, omdat we teleurstellingen willen voorkomen. We weten namelijk dat we een voorstel per maand niet waar kunnen maken en willen alleen beloven wat we wel waar kunnen maken.
Het is moeilijk voor mij om te reageren op je gevoel dat je niets krijgt voor je geld. We geven altijd aan dat je het een half jaar tot een jaar de tijd moet geven. Na 6 contactmogelijkheden is 75% van de mensen geslaagd. Als je met deze mindset verder gaat, dan zul je merken dat er veel mogelijk is. Het voelt ook als verstandig om samen met je bemiddelaar alles nog eens goed door te spreken.
Wil je toch liever stoppen, maak dan gebruik van onze maandelijkse opzegbaarheid. Iets dat overigens uniek is binnen de relatiebemiddeling. En mocht je dan in een later stadium het langer de tijd willen geven, dan kun je binnen het jaar verder zonder dat je opnieuw inschrijfgeld betaalt.
Ik hoop ons standpunt op deze wijze goed te hebben belicht en wellicht dat er meer begrip door is ontstaan. Stuur anders gerust een e-mail naar [email protected] of maak een belafspraak met mij via 088-1997000.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Wij werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid. Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.
Review: Onvolledige informatie
Beste MGTOW,
Helaas beantwoord ik nu opnieuw de vraag van een anonieme persoon die mijn naam ook nog eens verkeerd schrijft. Dit blijft moeilijk. Ik stel vast dat je samen met Dirk al honderden en misschien wel meer dan duizend reacties op dit forum hebt gegeven, maar je vraag is legitiem en vandaar dat ik er op in ga.
PartnerSelect heeft er 4 a 5 jaar terug voor gekozen om van een jaarcontract over te stappen op de afspraak dat onze bemiddeling maandelijks opzegbaar is. Maandelijks met een kalendermaand opzegtermijn. Stop je bijvoorbeeld in februari, dan betaal je in maart de laatste maand. Heb je een relatie gevonden, dan betaal je voor je gevoel een maand extra. In het andere geval krijg je in de laatste maand nog bemiddeling. Genoeg mensen hebben in die maand alsnog de partner gevonden met wie ze nu nog samen zijn. Er zijn zeker ook mensen die deze laatste maand geen voorstel konden krijgen. Simpelweg omdat we niemand maandelijks een voorstel beloven.
Waarom hebben we voor maandelijkse opzegbaarheid gekozen?
Voor een deel omdat het in steeds meer branches gebruikelijk is dat een abonnement maandelijks opzegbaar is. Daarnaast is relatiebemiddeling iets waarvan je niet zo snel vooraf weet wat er op je af gaat komen. Bevalt de samenwerking wel, blijf je zelf lekker in je vel zitten of vind je een partner... Er kunnen allerlei redenen zijn waarom je wilt stoppen en dan is het prettig dat je niet aan een jaarcontract vast zit. Wij houden onszelf zo scherp door maandelijks het maximaal haalbare uit de samenwerking te halen, onze afspraken na te komen en waar mogelijk een schepje erbovenop te doen. Doen we dit niet, dan schrijft iemand zich uit en stoppen onze inkomsten die noodzakelijk zijn om onze organisatie gezond te houden. Slaagt iemand die een partner heeft gevonden, dan stoppen de inkomsten ook. In dat geval komen er nieuwe inschrijvingen door de mond tot mond reclame. We hebben er dus geen enkele baat bij om onze inschrijving onnodig te rekken.
We vinden het verder belangrijk om niet alleen te beloven dat we ons best gaan doen, maar maken daarnaast concrete afspraken.
Er kan op het moment van schrijven gekozen worden uit 3 pakketten met respectievelijk een garantie op 2, 4 of 6 contactmogelijkheden per jaar. We zoeken voor deze pakketten uit jouw naam respectievelijk iedere 2 maanden, iedere maand of 2 keer per maand. De meeste mensen hebben meer dan dit aantal contactmogelijkheden in een jaar. In uitzonderingsgevallen lukt het ons niet om binnen een jaar het aantal beloofde contactmogelijkheden te realiseren. In dat geval treedt de contactgarantie in en gaat de bemiddeling tot die tijd gratis verder. Zo zijn er mensen voor wie we na een jaar nog een of zelfs twee jaar gratis de bemiddeling voortzetten. Meestal zijn dit geen mensen die geen voorstellen krijgen, maar mensen die om voor ieder een andere en ook voor ons regelmatig onduidelijke reden worden afgewezen. Vanwege onze contactgarantie blijven we voor deze mensen doorgaan en brengen hier geen extra geld voor in rekening. De aanhouder wint en in veel gevallen slagen mensen in deze gratis periode alsnog.
Wil iemand geen contact, dan heb jij de mogelijkheid niet om contact te krijgen en spreken we niet van een contactmogelijkheid. Wijs jij andersom iemand af, maar is er redelijkerwijs wel sprake van een passend voorstel dan telt dit wel als een contactmogelijkheid.
Bovenstaande wilde ik graag uiteen zetten om nu op je stelling in te gaan. Ja, theoretisch kan het dat mensen staan ingeschreven en in maand 10 en 12 hun enige voorstellen krijgen die bij het pakket met 2 contactmogelijkheden horen. Wij hebben dan juridisch aan onze verplichting voldaan. In de praktijk loopt het niet zo, want niemand gaat 10 maanden op een eerste voorstel wachten terwijl men zich maandelijks kan uitschrijven.
Door onze eigen afspraken worden wij zoals eerder geschreven maandelijks scherp gehouden om er het maximaal haalbare uit te halen. Als ons doel niet hetzelfde zou zijn als de persoon die zich bij ons inschrijft, dan zouden we het niet meer dan 20 jaar volhouden en dan zouden er van de meer dan 25.000 cliënten veel meer klachten op dit forum staan dan de huidige nog geen 30. Iedere klacht is er een te veel en nemen we serieus. We leren ervan en kijken kritisch hoe we onze organisatie kunnen aanpassen om dezelfde klacht te voorkomen. Uit iemand zijn klacht aan ons, dan proberen we er altijd naar alle redelijkheid uit te komen. Dit lukt helaas niet altijd en klachten uitsluiten gaat ons helaas ook niet lukken.
Ik hoop met deze reactie een stukje duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht je meer uitleg wensen, dan nodig ik je van harte samen met Dirk uit op ons kantoor in Rhoon. Je kunt me bereiken via [email protected]. De koffie is lekker en ik ben heel nieuwsgierig naar jullie. Daarnaast heb ik er veel vertrouwen in dat we ons gesprek met nog meer wederzijds begrip zullen afsluiten.
Hartelijke groet,
Arjan
Review: Onvolledige informatie
Beste MGTOW,
Je conclusie klopt voor een belangrijk deel. Wij doen voorstellen op basis van gelijkwaardigheid en gelijkgestemdheid. Ook wat uiterlijk betreft. Pas je wat uiterlijk betreft redelijkerwijs bij iemand, dan is er op dat vlak sprake van een passend voorstel en kan het voorstel als een contactmogelijkheid tellen. In het andere geval ontstaan er inderdaad oneindige inschrijvingen, omdat over smaak niet valt te twisten.
Voordat iemand zich bij PartnerSelect inschrijft, is het belangrijk om te beseffen dat je een betaling verschuldigd bent als je iemand voor je laat werken en het werk zonder dat die persoon er iets aan kan doen afkeurt. Afkeuren mag, maar dan in ons geval met betaling in de vorm van aftrek van een van de contactmogelijkheden. We blijven daarna echter met evenveel inzet voor je werken en weer een nieuw voorstel doen.
Als het om de tarieven gaat, dan zijn deze binnen een bepaalde bandbreedte fluctuerend. Om deze reden kunnen ze niet op de website staan, maar worden op aanvraag persoonlijk verstrekt. Het is ons er alles aan gelegen om ons bestand in evenwicht te houden. Hiervoor is soms extra reclamebudget nodig en soms verlagen we voor een bepaalde doelgroep de drempel om zo het evenwicht in ons bestand te brengen.
Neem bijvoorbeeld dames met een hogere opleiding van rond de 60 jaar. Zij zoeken in de regel een man van rond dezelfde leeftijd en van hetzelfde niveau. Om die mannen te bereiken moeten wij ons bijzonder inspannen en een belangrijk deel van ons reclamebudget inzetten. Op die manier lukt het ons om die dame wel voorstellen te doen. In de regel lukt het ons dan zelfs om 4-6 voorstellen per jaar te doen en zo kunnen we de kans ook voor die vrouw vergroten.
Hoe eerlijk is het om een dame van 35 jaar met een middelbare ontwikkeling, jonge kinderen en parttime werk mee te laten betalen? Voor haar zijn er voldoende mogelijkheden als ze zich inschrijft. Zou zij mee moeten betalen aan de extra inspanning en reclame voor de hoger ontwikkelde man van 60 jaar, dan kan zij de inschrijving mogelijk niet meer betalen waardoor we de man die bij haar past in ons bestand weer teleur moeten stellen.
Om toch een indicatie te geven van onze tarieven. Deze lopen op dit moment uiteen van 49,95 euro per maand voor het goedkoopste pakket met 2 contactmogelijkheden tot 159,95 euro per maand voor het duurste pakket met 6 contactmogelijkheden per jaar en 2 zoekpogingen per maand.
De uitnodiging staat nog steeds. Graag kom ik met jullie in contact. De lekkere koffie staat zo klaar! Wel even een afspraak maken, want met deze Corona tijden zijn we niet dagelijks op kantoor aanwezig.
Groeten,
Arjan
Review: Onvolledige informatie
Beste mevrouw Anoniem (M),
Ondanks bovenstaande pogingen om met elkaar in contact te komen, hebben we nooit iets van u vernomen. Ik denk dat er allerlei oplossingen waren geweest om er met elkaar uit te komen en had verwacht dat iemand die spreekt van "niet transparant" en "het ruikt naar oplichterij" hier niet voor uit de weg zou gaan.
Ik hoop op korte termijn alsnog iets van u te vernemen op [email protected], zodat we het netjes met elkaar kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Wij werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid. Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.
Review: Ik raad het af
Beste Marjon,
Bedankt voor het delen van je ervaring met onze bemiddeling. Graag gaan we verder op je reactie in.
Goed dat je eerst contact opnam om de mogelijkheden in jouw regio te bespreken. Deze zijn inderdaad goed. Hierover heeft Anja je correct geïnformeerd. Omdat de bevolkingsdichtheid in de noordelijke provincies kleiner is, staan er automatisch wel minder mensen ingeschreven dan bijvoorbeeld in de Randstad. Gelukkig vond jij het goed om een uur reistijd rond je woonplaats te zoeken. We merken daarnaast dat de meeste mensen in Noord Nederland afstanden gemakkelijker overbruggen. We zijn de uitdaging aangegaan, omdat we tot op de dag van vandaag goede mogelijkheden zien.
Je koos voor het pakket Actief Plus en de daarbij behorende garantie van 4 contact mogelijkheden per jaar. Je kon dus zeker iedere 3 maanden een voorstel verwachten en we streven altijd naar meer. Tegelijk heb je met deze keuze iedere maand de mogelijkheid om de inschrijving en daarmee de betaling met een kalendermaand opzegtermijn te stoppen.
Nadat we bij je thuis het intakegesprek hebben gehad en jij je beschrijving had ontvangen, stuurde we je 10 dagen daarna je eerste voorstel. Je was enthousiast en wilde hem leren kennen. Gelukkig gaf hij andersom ook aan met jou in contact te willen komen. Na jullie contact is er een date geweest, maar helaas na een middag samen was er onvoldoende aanleiding om nog een keer af te spreken. Na je date heb je aangegeven dat het uur rijden was overschreden. Hij woonde inderdaad op een uur en vijf minuten rijden bij je vandaan.
We zijn vol goede moed verder gegaan en konden 10 dagen daarna weer een nieuw voorstel doen. Enthousiast konden we worden van de man die we toen voor je in gedachte hadden. Dit waren jullie gelukkig beiden ook, want jullie reageerden positief op het voorstel. In ons enthousiasme hebben we helaas over het hoofd gezien dat hij opnieuw 10 minuten verder weg woont dan een uur reizen bij je vandaan. Was dit wel opgevallen, dan hadden we eerst met je overlegd. Het is daarom goed te begrijpen dat je teleurgesteld was dat je het contact met hem moest afbreken, omdat hij voor je gevoel te ver weg woont.
Inmiddels hadden we de afstand als een breekpunt opgenomen en duidelijk in je zoekprofiel aangetekend dat 5 of 10 minuten verder geen optie is. We namen onze tijd om een nieuw goed voorstel te selecteren en hebben je hier onlangs over geïnformeerd dat het langer dan een maand kon duren. Omdat je voor het pakket met 4 contactmogelijkheden per jaar had gekozen, hadden wij vertrouwen op je begrip. Ons bericht was voor jou helaas aanleiding om je lidmaatschap direct op te zeggen en een klacht in te dienen en zoals achteraf blijkt ook je ervaring op dit platform te delen. We vinden het heel spijtig dat onze inzet deze emoties bij je op heeft geroepen en hadden dit graag voorkomen.
Nogmaals wil ik je hartelijk danken voor het delen van je ervaring. Alleen op deze manier kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren en nieuwe teleurstellingen voorkomen.
Voor jou zetten we de bemiddeling zoals afgesproken in november nog voort. Hopelijk kunnen we dan een voorstel doen van iemand die dichter bij je in de buurt woont, maar misschien hebben we hier nog iets langer voor nodig. De betaling is dan in ieder geval gestopt, maar we zullen voor je uit blijven kijken en mogelijkheden blijven creëren als jij dat tenminste goed vindt.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Wij werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid. Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.
Review: Nooit meer partner select
Beste Anoniem,
Iedere persoon die geen fijn gevoel heeft is er een te veel en graag leren we van negatieve ervaringen om onze organisatie weer verder te verbeteren.
Graag zou ik inhoudelijk op je klacht ingaan, maar helaas heb je ervoor gekozen anoniem te blijven en geef je niet echt aan wat er mis is gegaan. Zou je dit alsnog willen doen of anders direct contact met ons op kunnen nemen? We gaan graag de uitdaging aan om je alsnog positief te stemmen.
Alvast hartelijk dank voor je reactie.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Wij werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid. Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.
Review: Teleurgesteld
Beste Stan,
Graag ga ik in op je vraag waarom wij weigeren samen te werken met de Consumentenbond en Overheid. Dit is voor mijn gevoel en naar mijn weten niet van toepassing.
Mogelijk dat je het woord weigeren bewust hebt gekozen? Ik ben me er niet van bewust dat het woord weigeren van toepassing is op de insteek van PartnerSelect.
Meer dan 10 jaar terug bestond de Geschillencommissie in Den Haag nog. Deze werd door de Consumentenbond erkend en hier is PartnerSelect jarenlang bij aangesloten geweest. Destijds zijn in samenwerking met de Sociaal Economische Raad (SER), de Consumentenbond en de brancheverenigingen ook de Algemene Voorwaarden Relatiebemiddeling tot stand gekomen. Bij de overleggen waren wij actief betrokken en de voorwaarden hebben wij jarenlang gebruikt.
Door bezuinigingen en deregulering vanuit de overheid werd de Geschillencommissie te duur om in stand te houden en is uiteindelijk voor de relatiebemiddeling gestopt met bestaan. Daarna zijn er vanuit de Overheid en Consumentenbond voor zover bij ons bekend geen initiatieven meer geweest om ons bij aan te sluiten of samen te werken. PartnerSelect staat hier echter zeker voor open.
Ik hoop hiermee antwoord te hebben gegeven op je vraag. Zou je me er nog over willen spreken, dan ben ik bereikbaar op 088-1997077.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Wij werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid. Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.
Review: Teleurstelling
Beste Anoniem,
Het is altijd vervelend om te lezen dat iemand teleurgesteld is over ons werk. Omdat het (laten) zoeken naar een partner uiterst gevoelig ligt, liggen teleurstelling en blijdschap heel dicht bij elkaar. In de basis is iedereen meer of minder teleurgesteld totdat er een succesvol contact is gelegd. Soms is hier veel geduld voor nodig en ontstaat zon contact pas na een jaar of na meerdere contacten. Je moet jezelf iedere keer weer opladen en constructief feedback geven in de hoop dat een volgende voorstel beter is. Dit is niet makkelijk. Omdat een 100% match helaas maar zelden mogelijk is, gaat het erom of het deel dat niet overeen komt te overbruggen is of niet. Met geluk kan een eerste of tweede voorstel raak zijn. Regelmatig zorgen deze voorstellen echter voor een scherper zoekprofiel en beter beeld van wie je bent. De eerste voorstellen zorgen ook wel eens voor onbegrip en het verlies van vertrouwen in het proces. Zoals ik het begrijp, is dit in uw situatie zo gelopen.
Veel mensen beleven het proces van het zoeken naar een partner en ook de inschrijving bij een relatiebureau als een emotionele rollercoaster. Daarnaast gebeurt er nog van alles in het eigen leven. Om deze reden is onze bemiddeling maandelijks opzegbaar. Heb je zelf iemand gevonden, verlies je (tijdelijk) het vertrouwen in goede voorstellen of kun je (even) niet open staan voor een relatie. Je kunt je dan ieder moment uitschrijven en betaalt de opvolgende maand als laatste termijn. Komt het vertrouwen terug, stopt de relatie onverwacht of kun je jezelf weer open stellen voor nieuwe contacten, dan kun je jezelf weer aanmelden en start alles direct weer op. Zo heeft u relatief weinig voor onze dienstverlening betaald. Waar de meeste relatiebureau u aan het voldoen van het volledig jaarbedrag van gemiddeld 1.500 euro houden, kon u zich vanwege onze werkwijze na betaling van 300 euro uitschrijven.
Helaas wilt u volledig anoniem blijven. Bij uw voornaam hebt u Anoniem ingevuld en in alle eerlijkheid hebt u inhoudelijk uw klacht niet kenbaar gemaakt. U geeft alleen aan dat de voorstellen niet aan uw wens voldeden. Graag komen we met u in contact om inhoudelijk in te gaan op de zaken die beter kunnen. Waarschijnlijk kunnen we een verbeterslag maken en de voorstellen beter op uw wensen aan laten sluiten. We willen u vragen ons hiervoor de kans te geven en bieden u daarom een gratis evaluatiegesprek en 3 maanden gratis bemiddeling aan om uw vertrouwen weer te herstellen.
Ik hoop snel van u te vernemen.
Met vriendelijke groeten,
Arjan,
bemiddelaar
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Wij werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid. Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.
Review: Succes! Met geduld en vertrouwen
Beste Willeke,
Bedankt dat je deze reactie namens je vriendin hebt geplaatst!
We lopen er regelmatig tegenaan dat mensen die we samen hebben gebracht hun anonimiteit niet op willen geven en op dit soort sites hun positieve verhaal niet willen plaatsen. Een anonieme klacht is makkelijker geplaatst. De goed bedoelende geslaagde stellen willen zich niet verschuilen achter pseudoniemen en hun verhaal verdraaien om maar niet herkend te worden. Mensen bijvoorbeeld in publieke functies of met een uitgebreid netwerk laten zich dan graag anoniem door een relatiebureau bemiddelen en spreken hun waardering alleen tegen ons uit. We zijn eraan gewend, maar het is wel eens moeilijk dat we hun stem niet kunnen laten horen.
Nogmaals bedankt. We gaan er alles aan doen om jouw bemiddeling ook tot een succes te maken.
Met vriendelijke groeten,
Arjan,
bemiddelaar
--------------------------------------------------------
PS SERVICEBELEID
--------------------------------------------------------
Wij werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening en streven naar maximale klanttevredenheid. Relatiebemiddeling is mensenwerk, per definitie complex en het gaat vaak gepaard met al dan niet hevige emoties. Liefde, geluk en teleurstelling staan soms dicht bij elkaar.
Verloopt onze bemiddeling niet naar wens: stuur een e-mail naar [email protected] of bel met 088-1997000. Elke situatie nemen wij serieus. We zullen ons maximaal inzetten om tot een oplossing te komen. In de praktijk slagen we hier bijna altijd in.