Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Oplichting

Beste Wil,

Hoe luidt je Parship code?

Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Review: Oplichting

Beste Wil,

De Parship code bestaat uit 8 letters en getallen en hebben wij je direct na je eerste aanmelding gestuurd. 1166 is dus helaas niet correct.

Wilt u nog eens kijken? Als alternatief kunt u ook bij de afboeking kijken. Bij de details staat de Parship code ook.

Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Review: Word geen lid!

Geachte Anne,
Graag wil ik op uw klacht ingaan.
Om een en ander omtrent de waardecompensatie te verduidelijken, wil ik dit graag doen aan de hand van de bestelprocedure.
Op de eerste bestelpagina heeft men de keuze tussen een premium-lidmaatschap van 6, 12 of 24 maanden. Hier heeft u de gewenste looptijd aangeklikt.

Op de tweede pagina van de bestelling werd u bovenaan nog eens op de looptijd van het premium-lidmaatschap gewezen. Vervolgens kon u de gewenste betaalmethode uitkiezen. Daaronder moest u door het aanvinken van een hokje de volgende tekst accepteren: "Ik heb de Algemene Voorwaarden, Privacy Policy en Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst gelezen en ik stem er mee in dat PARSHIP direct met de dienstverlening begint."

Het was mogelijk op de vermelding van al deze documenten te klikken, om zich daarover te informeren. Onder Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst was bijvoorbeeld de volgende tekst te lezen:

" PARSHIP behoudt zich in het geval van een herroeping voor, waardecompensatie te vorderen. Daarbij wordt de compensatie berekend op basis van het unieke en gepersonaliseerde persoonlijkheidsrapport. Dit onderdeel van de service blijft immers in uw bezit, ook na herroeping. Hierbij is de waardecompensatie begrensd op maximaal EUR 64,50, zijnde de helft van de kosten van het persoonlijkheidsrapport als onderdeel van het Premium-lidmaatschap.”

Door op "dienstverlening begint" in de bovenstaande zin te klikken was deze tekst te lezen:

"Ik wil nu beginnen met het zoeken van een partner via PARSHIP. Ik wens, dat PARSHIP voor afloop van de herroepingstermijn met het uitvoeren van de overeengekomen dienstverlening begint. Ik ben ervan op de hoogte, dat ik in het geval van herroeping een waardecompensatie dien te voldoen. Hierbij is de waardecompensatie begrensd op maximaal EUR 64,50, zijnde de helft van de kosten van het persoonlijkheidsrapport als onderdeel van het Premium-lidmaatschap."

Vervolgens kon u na het kiezen van uw betalingsmethode kiezen of u uw betaling in één keer of in termijnen wilde betalen. In de tekst met de uitleg voor uw keus werd nog eens het maandelijkse bedrag, de hoogte van de toeslag voor maandelijkse betaling, het totaalbedrag en de totale looptijd van uw gekozen lidmaatschap herhaald, direct boven de knop “Kopen” waarmee u uw bestelling heeft bevestigd.

Tenslotte hebben wij u, nadat u uw bestelling heeft bevestigd, in de e-mail met de bevestiging van uw bestelling nog eens over de gekozen looptijd, de totaalprijs en de waardecompensatie geïnformeerd.

Aangezien u heeft aangegeven de diensten van PARSHIP te willen gebruiken, is er een waardecompensatie verschuldigd. Wij hebben wij de van toepassing zijnde waardecompensatie berekend op basis van de prijs voor het persoonlijkheidsrapport.

Dit is geheel conform met de Europese regelgeving voor de herroeping bij de aankoop van een dienstverlening op afstand.
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Word geen lid!

Graag ga ik kort in op uw kritiek, meneer “MGTOW”.
Wij hebben al vaker contact gehad via dit forum.
U heeft meermaals aangegeven dat u het niet eens bent met het herroepingsrecht. Dat is natuurlijk uw goed recht. In de communicatie hierover heb ik ons standpunt uiteengezet en ben ik duidelijk hierover.
Ik wil dan ook aangeven dat het niet noodzakelijk is alle argumenten te herhalen, op krachttaal in te gaan of op vergelijkingen... Alle vragen zijn beantwoord.
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Parship kort door de bocht

Beste meneer Gek,

We hebben het onderdeel "berichten" compleet nieuw vorm gegeven. Vanzelfsprekend hebben we ook onze leden gevraagd, welke vernieuwingen zij wensten. De antwoorden hebben wij meegenomen in het ontwerp. Om het contact met andere leden gemakkelijk en intuïtief te maken, ziet de berichtomgeving er nu uit als een Messenger-systeem. Ongelezen berichten zijn onmiddelijk herkenbaar. Klikt u op een contact, dan wordt de conversatie geopend en ziet u links de ontvangen en rechts de door u verzonden berichten.

Er zijn geen berichten verwijderd.


Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Review: Oplichtersbende

Beste Pieter,

Wij hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet tevreden bent. Wij willen graag ingaan op uw klacht, maar kunnen we vanwege de regelgeving op het gebied van de privacy hier niet verder ingaan op de details van uw overeenkomst met Parship. Wij vragen u daarom om contact op te nemen met de klantenservice van Parship via [email protected].

Met vriendelijk groeten,

Harriet Timmermans
Parship Webcare

Review: slechte site

Beste Harry,

Mijn excuses voor het late antwoord op uw review.

Het spijt mij om te lezen dat Parship u niet goed is bevallen. Graag hoor ik van u waarom.

Stuurt u een bericht naar [email protected], zodat wij vragen en opmerkingen over uw profiel kunnen beantwoorden. Vermeldt u hierbij alstublieft uw Parship-code.

Met vriendelijke groeten,

Iris van der Meer
Parship WebCare

Review: slechte site

Beste Hendrik,

Mijn excuses voor onze late reactie op uw review.

Het spijt mij om te lezen dat u uw tijd op Parship niet als succesvol heeft ervaren. Graag hoor ik van u waarom.

Stuurt u een bericht naar [email protected], zodat wij vragen en opmerkingen over uw profiel kunnen beantwoorden. Vermeldt u hierbij alstublieft uw Parship-code.

Met vriendelijke groeten,

Iris van der Meer
Parship WebCare

Review: Niet aan beginnen zoun Parship naai contract!!

Beste George,

Mijn excuses voor het late antwoord op uw review. Graag reageer ik nu op uw bericht.

Wanneer u zich voor het eerst bij Parship registreert, bent u eerst als gratis lid aangemeld. Daardoor kunnen leden onze service leren kennen, voordat zij besluiten of ze een premium-lidmaatschap bestellen.

Als basis-lid kunt u beperkt gebruik maken van de functies van Parship. Het gratis basis-lidmaatschap is immers bedoeld om de Parship-service uit te proberen en te testen of het überhaupt prettig voor u werkt om online met mensen in contact te komen.

Als u voor een bepaalde looptijd gekozen heeft, heeft u uiteraard een herroepingstermijn van 14 dagen, mocht u zich bedenken.

Herroept u niet binnen 14 dagen, dan geldt uw gekozen looptijd.

Voor verdere vragen kunt u een bericht sturen naar [email protected]. Wij staan u graag te woord.

Met vriendelijke groeten,

Iris van der Meer
Parship WebCare

Review: Nog nepper dan nep

Beste meneer Gek,
Graag wil ik op uw klacht reageren.
Om op alle punten van uw klacht in te gaan, zou ik u willen vragen contact op te nemen met de klantenservice van Parship, aangezien ik aan de hand daarvan bijvoorbeeld de antwoorden van de klantenservice kan inzien. De medewerkers spreken allemaal uit naam van Parship. Aangezien de antwoorden persoonlijk worden geschreven, is de schrijfwijze niet unaniem. De policy van de firma wordt echter in de antwoorden gespiegeld. Daarover is geen misverstand mogelijk. Om die reden is het belangrijk uw klacht hierop te verifiëren.
Wij garanderen de privacy van onze leden. Dat wil zeggen dat wij geen details over andere leden zoals de door hen afgesloten overeenkomst of de persoonlijke gegevens met derden communiceren.
Ik zie uit naar uw antwoord aan [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Nog nepper dan nep

Beste meneer Gek,

Hoewel u het misschien niet gelooft zijn er meerdere mensen met uw achternaam "Gek".
Vanwege de wetgeving op het gebied van de privacy mag ik niet alle leden met de naam "Gek" schrijven met de vraag of zij de meneer "Gek" zijn die verwacht dat hij aangeschreven wordt. Bovendien beantwoorden wij alle e-mails die bij de klantenservice aankomen. Ik wacht dus op uw aanvraag.
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
ParshipWebCare

Review: Nog nepper dan nep

Beste meneer Gek,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik heb geprobeerd u persoonlijk te antwoorden. Met de door u ter beschikking gestelde gegevens kan ik u geen antwoord geven.

Aangezien u geen persoonlijke gegevens heeft meegedeeld waarmee ik kan reageren beschouw ik uw klacht hiermee als gesloten.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Nog nepper dan nep

Beste meneer Gek en MGTOW,

Wij zijn bereikbaar via de klantenservice en hebben meermaals aangegeven dat wij op een reactie wachten.
Graag wil ik wijzen op de wetgeving op het gebied van de privacy.
Als men geen contact opneemt via de klantenservice kunnen wij niet meer reageren en moeten wij de klacht afsluiten. We hebben alles geprobeerd.
Daarmee houdt het op.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: tegenwerken be�indiging contract

Geachte Lindi,

Graag wil ik op uw klacht reageren.
Het is eenvoudig op te zeggen: Dat kan simpel via een e-mail. Mocht u geen bevestiging van uw opzegging hebben ontvangen zou het kunnen zijn dat de opzegging aan een ongeldig adres is gestuurd. Alle contractuele vragen worden schriftelijk, per e-mail beantwoord.

Wij verlengen geen contracten als het premium-lidmaatschap tijdig is opgezegd. Om u van dienst te kunnen zijn wil ik u vragen contact met de klantenservice van Parship. U kunt ons bereiken via [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Veel te verbeteren

Beste Bram,

Hartelijk dank voor uw kritiek.
Wij willen onze leden beschermen. Er zijn leden die het zich niet kunnen veroorloven openlijk zichtbaar te zijn op een datingsite. Bovendien willen wij vermijden dat foto´s online worden misbruikt. Daarnaast baseren de partnervoorstellen op de innerlijke waarden, waarbij het belangrijk is hoe goed iemand bij de ander past.
Wij willen onze leden om die reden liever zelf laten beslissen aan wie zij hun foto vrijgeven.

Mocht u vragen hebben kunt u graag contact opnemen met [email protected]

Met vriendelijke groeten,


Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Waardeloos

Beste meneer Groe,

Wij hebben uw bericht gelezen en betreuren dat u niet tevreden bent met PARSHIP.

Zodra u een contract met PARSHIP afsluit voor een bepaalde periode is dat inderdaad bindend. Dat u met de loopduur niet tevreden bent is jammer.

Er zijn echter regelmatig speciale aanbiedingen met andere, ook kortere looptijden. De basis PARSHIP leden ontvangen deze speciale aanbiedingen per e-mail.

Wij hopen natuurlijk met u, dat onze leden binnen twee maanden een partner via PARSHIP vinden. Dat zou fantastisch zijn. Onze ervaring leert ons echter dat het iets langer kan duren.

Zodra u iemand via PARSHIP heeft leren kennen, kunt u het premium lidmaatschap onderbreken. Op het moment dat uw profiel wordt gereactiveerd, wordt het premium-lidmaatschap met eenzelfde duur als de periode van opschorting verlengd.

Zo heeft u de mogelijkheid met uw nieuwe partner op ontdekkingsreis te gaan en uit te zoeken of u werkelijk bij elkaar past.

U schreef dat u diverse keren met onze klantenservice contact heeft gehad en de opschorting heeft aangesproken. Aangezien wij wel de mogelijkheid hebben een opschorting te installeren verzoek ik u nog eens met ons in contact te treden zodat wij eventuele misverstanden uit de weg kunnen ruimen.
Wij nemen ook graag direct met u contact op. Daarvoor hebben wij uw e-mail adres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact opnemen op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. De Klantenservice is iedere werkdag bereikbaar van 9.30-17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

We hopen u snel van dienst te kunnen zijn.

Vriendelijke groeten,

Niko Teeuwen

Review: geldklopperij!

Beste Evelyne,

Ik vind het jammer te lezen dat u niet tevreden bent over de diensten van PARSHIP.

Om goed te kunnen reageren op uw klacht hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. De Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Hartelijk dank!

Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare

Review: lidmaatschap

Beste Lisette,

Ik heb uw bericht gelezen en betreur het dat u niet helemaal tevreden bent.

Het is inderdaad zo dat maandelijkse betaling niet mogelijk is bij onze actieprodukten. De standaardprodukten zijn wel te bestellen met deze betaaloptie.

Graag kom ik met u in contact om te kijken of ik toch nog iets voor u kan doen.

U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. Zij zijn elke werkdag bereikbaar tijdens de gebruikelijke kantoortijden. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

Alex Smits
PARSHIP Webcare

Review: Duur en ondoorzichtig

Geachte klager,
Vanwege de toename van de online criminaliteit is het helaas noodzakelijk de berichten van onze gratis leden te filteren. Daarmee wil PARSHIP fraudeurs buiten de deur houden.
PARSHIP respecteert de privacy en de regelgeving op dit gebied. Daardoor kunnen de medewerkers van PARSHIP de berichten van gratis leden niet lezen en worden de berichten door de computer gefilterd.

Wij hebben bij PARSHIP een speciaal team dat zich met de bestrijding van de internet criminaliteit bezig houdt. Tenslotte hebben wij de plicht onze leden te beschermen. Wij zouden het filter maar al te graag afschaffen. Kunnen dat om genoemde redenen helaas niet en moeten de negatieve werking die dit filter op de gratis leden heeft helaas accepteren.

De PARSHIP-persoonlijkheidstest is het hart van uw partnervoorstellen. De PARSHIP-test is een wetenschappelijk gefundeerde psychologische persoonlijkheidstest die uit een tachtigtal vragen bestaat. Hiermee brengen wij online mensen samen die op zoek zijn naar een serieuze, liefdevolle relatie.

Een openbare "foto-galerij" heeft PARSHIP niet. Foto's worden altijd specifiek voor een bepaalde persoon vrijgegeven. Uit onze ervaring weten wij dat vooral de persoonlijkheidskenmerken de belangrijkste factor voor de stabiliteit en het slagen van een relatie zijn. Bovendien willen wij niet dat foto´s van onze leden kunnen worden misbruikt.

Mocht u nog vragen hebben helpen wij u graag. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice en een e-mail sturen naar [email protected].


Nicolaas Teeuwen
PARSHIP Web Care

Review: Duur en ondoorzichtig

Geachte klager,

Zodra u zich als gratis lid bij PARSHIP heeft aangemeld kunt u onze service leren kennen. De bewering dat gratis leden geen contact met betalende leden op kunnen nemen is niet correct.
Leden die nog niet betalend lid zijn kunnen berichten van premium-leden lezen en daarop reageren. Het gratis basis-lidmaatschap is immers bedoeld om de PARSHIP-service uit te proberen en te testen of het überhaupt prettig voor u werkt om online met mensen in contact te komen.

Zodra een bericht wegens de tekstfilter niet kan worden verzonden, kan men contact opnemen met onze klantendienst. Wij kijken naar de tekst en geven deze eventueel vrij.

Aangezien wij niet kunnen zien wie de kritiek heeft geschreven, waar het precies om gaat, zouden wij willen vragen contact met onze klantendienst op te nemen zodat wij kunnen zien wat wij kunnen doen.
U kunt ons bereiken onder [email protected]

Ik zie uit naar uw antwoord!

Nicolaas Teeuwen
PARSHIP WebCare

Review: Duur en ondoorzichtig

Geachte klager,

Graag wil ik op uw klacht ingaan en u vragen of u alstublieft contact op wilt nemen met de klantenservice, zodat wij u een persoonlijk antwoord op uw kritiek kunnen geven en na kunnen kijken waarop u uw klacht baseert. In het algemeen zou ik graag kort op uw klacht in willen gaan.
Het spijt mij dat u niet in kunt stemmen met het prijsbeleid van PARSHIP. Wij hebben hierover stelling genomen en aangegeven waarom de diensten van PARSHIP geld kosten.
U kunt er zeker van zijn, dat een premium-lidmaatschap de moeite waard is:
- Gemiddeld 38% van onze premium-leden heeft een nieuwe liefde via PARSHIP gevonden (Bron: Enquête onder de gebruikers na afloop van het premium-lidmaatschap).
- Rond de helft van de afspraken die dankzij PARSHIP tot stand komen, is succesvol. 47% wordt verliefd tijdens een van hun PARSHIP-dates.

U gaf aan dat u twee masters in psychologie bezit en dat u twijfels heeft bij de wetenschappelijk onderbouwde persoonlijkheidstest. De testmethode is ontwikkeld door de professor Prof. Dr. Hugo Schmale en steunt op belangrijke theorieën van onder andere Siegmund Freud, Carl Gustav Jung en Georg Simmel. Professor Dr. Schmale was bijvoorbeeld verbonden met het Duitse Max Planck instituut, de universiteit in München en Hamburg en heeft diverse publicaties op zijn naam staan die u in de gespecialiseerde boekhandel kunt vinden.
De PARSHIP persoonlijkheidstest van PARSHIP wordt regelmatig aangepast aan de veranderingen binnnen de maatschappij. Tevens hebben wij een team van psychologen in dienst die onze leden begeleiden.
Ook om deze redenen willen wij ons niet met andere datingsites vergelijken.

U kunt de klantenservice van PARSHIP bereiken onder het volgende e-mail adres: [email protected]
Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Nicolaas Teeuwen
PARSHIP Webcare

Review: Duur en ondoorzichtig

Beste Thomas,

Graag wil ik op uw kritiek ingaan.
Wij bieden inderdaad verschillende looptijden aan voor het premium-lidmaatschap. Daarmee kunnen onze leden een zelf bepalen hoe lang zij nodig denken te hebben om een partner te vinden. Iedereen is verschillend en daarmee is het noodzakelijk een individueel passende looptijd aan te bieden. Mocht iemand zich graag op één partner concentreren, zodra hij of zij met een mogelijke partner in gesprek is gekomen, is er meer tijd nodig dan bij iemand, die liever tegelijkertijd met meerdere mogelijke partners correspondeert.

Onze ervaring leert, dat het niet mogelijk is is onze leden een volledige en vooral geslaagde ervaring bij PARSHIP te bieden in een kortere looptijd, dan die van 6 maanden.

Wij hebben regelmatig speciale aanbiedingen die wij onze leden per e-mail aanbieden. De toeslagen bij maandelijkse betalingen zijn gebruikelijk.

De prijzen voor de verlenging worden tijdens de bestelprocedure meerdere keren aangegeven. Nadat men de bestelling heeft afgesloten, ontvangt men een e-mail met de bestelbevestiging waarin de prijs van de verlenging duidelijk wordt aangegeven Tevens kan men nog eens nalezen hoe en tot wanneer men tijdig op kan zeggen om een verlenging te vermijden.

Mocht u vragen hebben omtrent een premium-lidmaatschap wil ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice van PARSHIP. U kunt ons bereiken onder het e-mail adres [email protected]

Met vriendelijk groeten,

Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare