lidmaatschap

Graag was ik ingegaan op het jubileumaanbod van Parship. Toen ik zag dat je het lidmaatschap in één keer vooruit moest betalen heb ik een email gestuurd om te vragen of dat ook per maand betaald kon worden.
Het antwoord was helaas: nee, dat kan niet!

Dus heb ik het aan me voorbij laten gaan - het is me té veel geld om ineens te betalen. Zoals een van de reviewers schrijft: de meeste dingen kun je per maand betalen, ook al je verzekeringen, belasting etc. Waarom dit dan niet?

Voor wat de test betreft: het lijkt me beter als daters op hun gevoel en exacte gegevens afgaan en niet op zo'n test die je heel eenvoudig kunt manipuleren. Een duidelijk profiel en goede selectiemogelijkheden maakt het zoeken eenvoudiger.

Sterke punten
gelijk niveau
serieus

Zwakke punten
betaling lidmaatschap

Bezoek Parship Reviews over Parship

1 reactie

Beste Lisette,

Ik heb uw bericht gelezen en betreur het dat u niet helemaal tevreden bent.

Het is inderdaad zo dat maandelijkse betaling niet mogelijk is bij onze actieprodukten. De standaardprodukten zijn wel te bestellen met deze betaaloptie.

Graag kom ik met u in contact om te kijken of ik toch nog iets voor u kan doen.

U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. Zij zijn elke werkdag bereikbaar tijdens de gebruikelijke kantoortijden. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

Alex Smits
PARSHIP Webcare

Bezoek Parship Reviews over Parship

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Parship
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden