Lexa heeft haar uiterste best gedaan om geen contact met klanten te hoeven leggen. Hun hoofdoel is geld innen. Dat de eerste betaling via iDeal geen enkel resultaat gaf, maar het geld was wel overgeschreven, vinden ze niet belangrijk.
Restitutie doen ze niet omdat ik 1 bericht had opengeklikt. Daarnaast krijg je continue berichten dat mensen in je geinteresseerd zouden zijn, terwijl er niks op mijn profiel meer stond. Er lijken berichten binnen te komen die niet door andere leden geschreven zijn, maar door lexa zelf.
Klagen helpt niet, dat iemand uitermate ontevreden is en iedereen de site zou afraden, doet niet terzake. Reageren op antwoorden van customer support door op een email te replyen resulteert in een mail in het Frans. Telefonisch is Lexa ook niet bereikbaar. Mails worden beantwoord door Christine, Marie-Claire, of welke naam ze op dat moment aanstaat. Mails gericht aan persoon 1 worden door persoon 2 beantwoord. Die namen zijn dus ook fictief.
Afmelden is moeilijk te vinden. Het stoppen van de automatische afschrijving is helemaal niet te vinden. Als je niet doet of je je account opzegt, dan pas wordt de automatische afschrijving gestopt. Het staat niet aangegeven, maar je account blijft dan wel geldig tot wanneer je betaald hebt.
Eigenlijk pure oplichterij, er is geen mogelijkheid om op te zeggen, ze verwijzen naar hun voorwaarden dat je niet kunt opzeggen als je van hun dienst gebruikm heb gemaakt. Je kunt echter niets met de site zolang je niet betaald heb.
Sterke punten
Uitstekende oplichters en klantschoffeerders
Zwakke punten
lexa.nl