Ik sta nu een half jaar ingeschreven, maar ben ook totaal niet tevreden over de service van M&R.
Na een paar keer contact te hebben gehad met de consulente (wat vaak verwarrend verliep) uiteindelijk besloten over te gaan tot inschrijving. Voorafgaand aan de intake moest er eerst getekend worden, toen bleek dat ze zich vergist had in het tarief en moest ik eigenlijk 200 euro meer betalen. Dit is uiteindelijk niet gebeurd, maar de intake van 2 uur was daarna meteen over: na 45 minuten was ze alweer weg. Ze stelde constant dezelfde vragen, terwijl ze de antwoorden even daarvoor al op een ander formulier had ingevuld en zei steeds 'hier kom ik zo nog op terug'. Dit gebeurde natuurlijk niet. Ze wilde opschrijven dat ik blond haar had, want dat doet het wel goed, terwijl ik alleen blonde highlights heb en verder bruin haar heb. Hallo waar zijn we mee bezig.
Inmiddels heb ik 4 voorstellen gehad, waarvan er 2 totaal niet matchten. Maar als ik contact zoek met de consulent om hierover te praten, wordt ik doorverwezen naar het hoofdkantoor en moet ik alles zelf regelen. Waar was die consulent ook al weer voor?! Met alle opmerkingen, punten van kritiek, oplossingen die ik aandraag, wordt niets gedaan, sterker nog ik moet me voor alles verantwoorden! Wijzigingen in mijn profiel worden niet doorgevoerd, omdat dan de kans op een match volgens M&R veel kleiner is en ik getekend heb voor wat op mijn formulier staat. Om wie gaat het hier nu eigenlijk! Ik dacht om mij en niet om M&R.
Ik ben er helemaal klaar mee, maar baal van het bedrag dat ik heb betaald! Probeer uit te zoeken hoe ik ervan af kan komen.
Sterke punten
consulente in eerste instantie aardig
mooie website
Zwakke punten
taalfouten in profiel
niet klantvriendelijk
zoek het zelf maar uit is het motto
het draait om M&R en niet om de klant
het kost een vermogen