Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Oplichting

Beste Wil,

Hoe luidt je Parship code?

Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Review: Oplichting

Beste Wil,

De Parship code bestaat uit 8 letters en getallen en hebben wij je direct na je eerste aanmelding gestuurd. 1166 is dus helaas niet correct.

Wilt u nog eens kijken? Als alternatief kunt u ook bij de afboeking kijken. Bij de details staat de Parship code ook.

Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Review: Word geen lid!

Geachte Anne,
Graag wil ik op uw klacht ingaan.
Om een en ander omtrent de waardecompensatie te verduidelijken, wil ik dit graag doen aan de hand van de bestelprocedure.
Op de eerste bestelpagina heeft men de keuze tussen een premium-lidmaatschap van 6, 12 of 24 maanden. Hier heeft u de gewenste looptijd aangeklikt.

Op de tweede pagina van de bestelling werd u bovenaan nog eens op de looptijd van het premium-lidmaatschap gewezen. Vervolgens kon u de gewenste betaalmethode uitkiezen. Daaronder moest u door het aanvinken van een hokje de volgende tekst accepteren: "Ik heb de Algemene Voorwaarden, Privacy Policy en Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst gelezen en ik stem er mee in dat PARSHIP direct met de dienstverlening begint."

Het was mogelijk op de vermelding van al deze documenten te klikken, om zich daarover te informeren. Onder Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst was bijvoorbeeld de volgende tekst te lezen:

" PARSHIP behoudt zich in het geval van een herroeping voor, waardecompensatie te vorderen. Daarbij wordt de compensatie berekend op basis van het unieke en gepersonaliseerde persoonlijkheidsrapport. Dit onderdeel van de service blijft immers in uw bezit, ook na herroeping. Hierbij is de waardecompensatie begrensd op maximaal EUR 64,50, zijnde de helft van de kosten van het persoonlijkheidsrapport als onderdeel van het Premium-lidmaatschap.”

Door op "dienstverlening begint" in de bovenstaande zin te klikken was deze tekst te lezen:

"Ik wil nu beginnen met het zoeken van een partner via PARSHIP. Ik wens, dat PARSHIP voor afloop van de herroepingstermijn met het uitvoeren van de overeengekomen dienstverlening begint. Ik ben ervan op de hoogte, dat ik in het geval van herroeping een waardecompensatie dien te voldoen. Hierbij is de waardecompensatie begrensd op maximaal EUR 64,50, zijnde de helft van de kosten van het persoonlijkheidsrapport als onderdeel van het Premium-lidmaatschap."

Vervolgens kon u na het kiezen van uw betalingsmethode kiezen of u uw betaling in één keer of in termijnen wilde betalen. In de tekst met de uitleg voor uw keus werd nog eens het maandelijkse bedrag, de hoogte van de toeslag voor maandelijkse betaling, het totaalbedrag en de totale looptijd van uw gekozen lidmaatschap herhaald, direct boven de knop “Kopen” waarmee u uw bestelling heeft bevestigd.

Tenslotte hebben wij u, nadat u uw bestelling heeft bevestigd, in de e-mail met de bevestiging van uw bestelling nog eens over de gekozen looptijd, de totaalprijs en de waardecompensatie geïnformeerd.

Aangezien u heeft aangegeven de diensten van PARSHIP te willen gebruiken, is er een waardecompensatie verschuldigd. Wij hebben wij de van toepassing zijnde waardecompensatie berekend op basis van de prijs voor het persoonlijkheidsrapport.

Dit is geheel conform met de Europese regelgeving voor de herroeping bij de aankoop van een dienstverlening op afstand.
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Word geen lid!

Graag ga ik kort in op uw kritiek, meneer “MGTOW”.
Wij hebben al vaker contact gehad via dit forum.
U heeft meermaals aangegeven dat u het niet eens bent met het herroepingsrecht. Dat is natuurlijk uw goed recht. In de communicatie hierover heb ik ons standpunt uiteengezet en ben ik duidelijk hierover.
Ik wil dan ook aangeven dat het niet noodzakelijk is alle argumenten te herhalen, op krachttaal in te gaan of op vergelijkingen... Alle vragen zijn beantwoord.
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Parship kort door de bocht

Beste meneer Gek,

We hebben het onderdeel "berichten" compleet nieuw vorm gegeven. Vanzelfsprekend hebben we ook onze leden gevraagd, welke vernieuwingen zij wensten. De antwoorden hebben wij meegenomen in het ontwerp. Om het contact met andere leden gemakkelijk en intuïtief te maken, ziet de berichtomgeving er nu uit als een Messenger-systeem. Ongelezen berichten zijn onmiddelijk herkenbaar. Klikt u op een contact, dan wordt de conversatie geopend en ziet u links de ontvangen en rechts de door u verzonden berichten.

Er zijn geen berichten verwijderd.


Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Review: Oplichtersbende

Beste Pieter,

Wij hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet tevreden bent. Wij willen graag ingaan op uw klacht, maar kunnen we vanwege de regelgeving op het gebied van de privacy hier niet verder ingaan op de details van uw overeenkomst met Parship. Wij vragen u daarom om contact op te nemen met de klantenservice van Parship via [email protected].

Met vriendelijk groeten,

Harriet Timmermans
Parship Webcare

Review: slechte site

Beste Harry,

Mijn excuses voor het late antwoord op uw review.

Het spijt mij om te lezen dat Parship u niet goed is bevallen. Graag hoor ik van u waarom.

Stuurt u een bericht naar [email protected], zodat wij vragen en opmerkingen over uw profiel kunnen beantwoorden. Vermeldt u hierbij alstublieft uw Parship-code.

Met vriendelijke groeten,

Iris van der Meer
Parship WebCare

Review: slechte site

Beste Hendrik,

Mijn excuses voor onze late reactie op uw review.

Het spijt mij om te lezen dat u uw tijd op Parship niet als succesvol heeft ervaren. Graag hoor ik van u waarom.

Stuurt u een bericht naar [email protected], zodat wij vragen en opmerkingen over uw profiel kunnen beantwoorden. Vermeldt u hierbij alstublieft uw Parship-code.

Met vriendelijke groeten,

Iris van der Meer
Parship WebCare

Review: Niet aan beginnen zoun Parship naai contract!!

Beste George,

Mijn excuses voor het late antwoord op uw review. Graag reageer ik nu op uw bericht.

Wanneer u zich voor het eerst bij Parship registreert, bent u eerst als gratis lid aangemeld. Daardoor kunnen leden onze service leren kennen, voordat zij besluiten of ze een premium-lidmaatschap bestellen.

Als basis-lid kunt u beperkt gebruik maken van de functies van Parship. Het gratis basis-lidmaatschap is immers bedoeld om de Parship-service uit te proberen en te testen of het überhaupt prettig voor u werkt om online met mensen in contact te komen.

Als u voor een bepaalde looptijd gekozen heeft, heeft u uiteraard een herroepingstermijn van 14 dagen, mocht u zich bedenken.

Herroept u niet binnen 14 dagen, dan geldt uw gekozen looptijd.

Voor verdere vragen kunt u een bericht sturen naar [email protected]. Wij staan u graag te woord.

Met vriendelijke groeten,

Iris van der Meer
Parship WebCare

Review: Nog nepper dan nep

Beste meneer Gek,
Graag wil ik op uw klacht reageren.
Om op alle punten van uw klacht in te gaan, zou ik u willen vragen contact op te nemen met de klantenservice van Parship, aangezien ik aan de hand daarvan bijvoorbeeld de antwoorden van de klantenservice kan inzien. De medewerkers spreken allemaal uit naam van Parship. Aangezien de antwoorden persoonlijk worden geschreven, is de schrijfwijze niet unaniem. De policy van de firma wordt echter in de antwoorden gespiegeld. Daarover is geen misverstand mogelijk. Om die reden is het belangrijk uw klacht hierop te verifiëren.
Wij garanderen de privacy van onze leden. Dat wil zeggen dat wij geen details over andere leden zoals de door hen afgesloten overeenkomst of de persoonlijke gegevens met derden communiceren.
Ik zie uit naar uw antwoord aan [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Nog nepper dan nep

Beste meneer Gek,

Hoewel u het misschien niet gelooft zijn er meerdere mensen met uw achternaam "Gek".
Vanwege de wetgeving op het gebied van de privacy mag ik niet alle leden met de naam "Gek" schrijven met de vraag of zij de meneer "Gek" zijn die verwacht dat hij aangeschreven wordt. Bovendien beantwoorden wij alle e-mails die bij de klantenservice aankomen. Ik wacht dus op uw aanvraag.
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
ParshipWebCare

Review: Nog nepper dan nep

Beste meneer Gek,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik heb geprobeerd u persoonlijk te antwoorden. Met de door u ter beschikking gestelde gegevens kan ik u geen antwoord geven.

Aangezien u geen persoonlijke gegevens heeft meegedeeld waarmee ik kan reageren beschouw ik uw klacht hiermee als gesloten.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Nog nepper dan nep

Beste meneer Gek en MGTOW,

Wij zijn bereikbaar via de klantenservice en hebben meermaals aangegeven dat wij op een reactie wachten.
Graag wil ik wijzen op de wetgeving op het gebied van de privacy.
Als men geen contact opneemt via de klantenservice kunnen wij niet meer reageren en moeten wij de klacht afsluiten. We hebben alles geprobeerd.
Daarmee houdt het op.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: tegenwerken be�indiging contract

Geachte Lindi,

Graag wil ik op uw klacht reageren.
Het is eenvoudig op te zeggen: Dat kan simpel via een e-mail. Mocht u geen bevestiging van uw opzegging hebben ontvangen zou het kunnen zijn dat de opzegging aan een ongeldig adres is gestuurd. Alle contractuele vragen worden schriftelijk, per e-mail beantwoord.

Wij verlengen geen contracten als het premium-lidmaatschap tijdig is opgezegd. Om u van dienst te kunnen zijn wil ik u vragen contact met de klantenservice van Parship. U kunt ons bereiken via [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Veel te verbeteren

Beste Bram,

Hartelijk dank voor uw kritiek.
Wij willen onze leden beschermen. Er zijn leden die het zich niet kunnen veroorloven openlijk zichtbaar te zijn op een datingsite. Bovendien willen wij vermijden dat foto´s online worden misbruikt. Daarnaast baseren de partnervoorstellen op de innerlijke waarden, waarbij het belangrijk is hoe goed iemand bij de ander past.
Wij willen onze leden om die reden liever zelf laten beslissen aan wie zij hun foto vrijgeven.

Mocht u vragen hebben kunt u graag contact opnemen met [email protected]

Met vriendelijke groeten,


Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Waardeloos

Beste meneer Groe,

Wij hebben uw bericht gelezen en betreuren dat u niet tevreden bent met PARSHIP.

Zodra u een contract met PARSHIP afsluit voor een bepaalde periode is dat inderdaad bindend. Dat u met de loopduur niet tevreden bent is jammer.

Er zijn echter regelmatig speciale aanbiedingen met andere, ook kortere looptijden. De basis PARSHIP leden ontvangen deze speciale aanbiedingen per e-mail.

Wij hopen natuurlijk met u, dat onze leden binnen twee maanden een partner via PARSHIP vinden. Dat zou fantastisch zijn. Onze ervaring leert ons echter dat het iets langer kan duren.

Zodra u iemand via PARSHIP heeft leren kennen, kunt u het premium lidmaatschap onderbreken. Op het moment dat uw profiel wordt gereactiveerd, wordt het premium-lidmaatschap met eenzelfde duur als de periode van opschorting verlengd.

Zo heeft u de mogelijkheid met uw nieuwe partner op ontdekkingsreis te gaan en uit te zoeken of u werkelijk bij elkaar past.

U schreef dat u diverse keren met onze klantenservice contact heeft gehad en de opschorting heeft aangesproken. Aangezien wij wel de mogelijkheid hebben een opschorting te installeren verzoek ik u nog eens met ons in contact te treden zodat wij eventuele misverstanden uit de weg kunnen ruimen.
Wij nemen ook graag direct met u contact op. Daarvoor hebben wij uw e-mail adres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact opnemen op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. De Klantenservice is iedere werkdag bereikbaar van 9.30-17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

We hopen u snel van dienst te kunnen zijn.

Vriendelijke groeten,

Niko Teeuwen

Review: geldklopperij!

Beste Evelyne,

Ik vind het jammer te lezen dat u niet tevreden bent over de diensten van PARSHIP.

Om goed te kunnen reageren op uw klacht hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. De Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Hartelijk dank!

Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare

Review: lidmaatschap

Beste Lisette,

Ik heb uw bericht gelezen en betreur het dat u niet helemaal tevreden bent.

Het is inderdaad zo dat maandelijkse betaling niet mogelijk is bij onze actieprodukten. De standaardprodukten zijn wel te bestellen met deze betaaloptie.

Graag kom ik met u in contact om te kijken of ik toch nog iets voor u kan doen.

U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. Zij zijn elke werkdag bereikbaar tijdens de gebruikelijke kantoortijden. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

Alex Smits
PARSHIP Webcare

Review: geld wolven

Beste reiziger,

We vinden het vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan bij uw opzegging. Zou u contact met ons willen opnemen zodat we uw zaak nog eens kunnen bekijken? Dat kan op:
020-2402520 (ma-vr 9.30-17.30 uur) of via [email protected]

Vriendelijke groet,

Alex
PARSHIP Webcare

Review: Duur en ondoorzichtig

Beste Remmy,

We hebben uw reactie gelezen en willen u hartelijk bedanken voor uw feedback. Wel vinden we het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.
Graag reageren we via deze weg op uw review.

We hebben het hier al eens eerder gemeld: PARSHIP zal nooit gebruik maken van nepprofielen of -berichten. Helaas kunnen wij niet veel anders doen dan deze aantijgingen verwerpen.

We vermelden niet wie er gratis of Premium-lid is, omdat dit in principe niet uitmaakt. Als gratis lid heeft u sinds kort de mogelijkheid om onbeperkt te reageren op contactverzoeken en berichten van onze Premium-leden. Premium-leden kunnen dus met alle leden in contact komen. Wil u als gratis lid actief contact leggen met andere leden, dan is er het Premium-lidmaatschap.

De filter die we toepassen in berichten van gratis leden kan inderdaad beter. We werken op dit moment aan de optimalisatie van deze filter, waarbij we ook kijken naar hoe we communiceren wat er wel en niet is toegestaan. We zullen dit zo snel mogelijk doorvoeren.

Tot slot reageren we graag op uw opmerkingen over onze prijs: natuurlijk heeft kwaliteit zijn prijs. Wel zijn we van mening dat juist de prijs een drempel kan zijn om onze service te proberen. Daarom hebben we op aanraden van onze leden sinds oktober een abonnement voor 1 maand geïntroduceerd. Daarnaast hebben we tijdelijk de prijzen van alle abonnementen verlaagd.

We hopen u hiermee voldoende antwoord te hebben gegeven. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staat onze Klantenservice voor u klaar. U kunt ons bereiken op het nummer: 020-2402520 (maandag t/m vrijdag 9.30-17.30 uur).

Vriendelijke groet,
Alex
PARSHIP Webcare

Review: Duur en ondoorzichtig

Geachte klager,
Vanwege de toename van de online criminaliteit is het helaas noodzakelijk de berichten van onze gratis leden te filteren. Daarmee wil PARSHIP fraudeurs buiten de deur houden.
PARSHIP respecteert de privacy en de regelgeving op dit gebied. Daardoor kunnen de medewerkers van PARSHIP de berichten van gratis leden niet lezen en worden de berichten door de computer gefilterd.

Wij hebben bij PARSHIP een speciaal team dat zich met de bestrijding van de internet criminaliteit bezig houdt. Tenslotte hebben wij de plicht onze leden te beschermen. Wij zouden het filter maar al te graag afschaffen. Kunnen dat om genoemde redenen helaas niet en moeten de negatieve werking die dit filter op de gratis leden heeft helaas accepteren.

De PARSHIP-persoonlijkheidstest is het hart van uw partnervoorstellen. De PARSHIP-test is een wetenschappelijk gefundeerde psychologische persoonlijkheidstest die uit een tachtigtal vragen bestaat. Hiermee brengen wij online mensen samen die op zoek zijn naar een serieuze, liefdevolle relatie.

Een openbare "foto-galerij" heeft PARSHIP niet. Foto's worden altijd specifiek voor een bepaalde persoon vrijgegeven. Uit onze ervaring weten wij dat vooral de persoonlijkheidskenmerken de belangrijkste factor voor de stabiliteit en het slagen van een relatie zijn. Bovendien willen wij niet dat foto´s van onze leden kunnen worden misbruikt.

Mocht u nog vragen hebben helpen wij u graag. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice en een e-mail sturen naar [email protected].


Nicolaas Teeuwen
PARSHIP Web Care

Review: Duur en ondoorzichtig

Geachte klager,

Zodra u zich als gratis lid bij PARSHIP heeft aangemeld kunt u onze service leren kennen. De bewering dat gratis leden geen contact met betalende leden op kunnen nemen is niet correct.
Leden die nog niet betalend lid zijn kunnen berichten van premium-leden lezen en daarop reageren. Het gratis basis-lidmaatschap is immers bedoeld om de PARSHIP-service uit te proberen en te testen of het überhaupt prettig voor u werkt om online met mensen in contact te komen.

Zodra een bericht wegens de tekstfilter niet kan worden verzonden, kan men contact opnemen met onze klantendienst. Wij kijken naar de tekst en geven deze eventueel vrij.

Aangezien wij niet kunnen zien wie de kritiek heeft geschreven, waar het precies om gaat, zouden wij willen vragen contact met onze klantendienst op te nemen zodat wij kunnen zien wat wij kunnen doen.
U kunt ons bereiken onder [email protected]

Ik zie uit naar uw antwoord!

Nicolaas Teeuwen
PARSHIP WebCare

Review: Duur en ondoorzichtig

Geachte klager,

Graag wil ik op uw klacht ingaan en u vragen of u alstublieft contact op wilt nemen met de klantenservice, zodat wij u een persoonlijk antwoord op uw kritiek kunnen geven en na kunnen kijken waarop u uw klacht baseert. In het algemeen zou ik graag kort op uw klacht in willen gaan.
Het spijt mij dat u niet in kunt stemmen met het prijsbeleid van PARSHIP. Wij hebben hierover stelling genomen en aangegeven waarom de diensten van PARSHIP geld kosten.
U kunt er zeker van zijn, dat een premium-lidmaatschap de moeite waard is:
- Gemiddeld 38% van onze premium-leden heeft een nieuwe liefde via PARSHIP gevonden (Bron: Enquête onder de gebruikers na afloop van het premium-lidmaatschap).
- Rond de helft van de afspraken die dankzij PARSHIP tot stand komen, is succesvol. 47% wordt verliefd tijdens een van hun PARSHIP-dates.

U gaf aan dat u twee masters in psychologie bezit en dat u twijfels heeft bij de wetenschappelijk onderbouwde persoonlijkheidstest. De testmethode is ontwikkeld door de professor Prof. Dr. Hugo Schmale en steunt op belangrijke theorieën van onder andere Siegmund Freud, Carl Gustav Jung en Georg Simmel. Professor Dr. Schmale was bijvoorbeeld verbonden met het Duitse Max Planck instituut, de universiteit in München en Hamburg en heeft diverse publicaties op zijn naam staan die u in de gespecialiseerde boekhandel kunt vinden.
De PARSHIP persoonlijkheidstest van PARSHIP wordt regelmatig aangepast aan de veranderingen binnnen de maatschappij. Tevens hebben wij een team van psychologen in dienst die onze leden begeleiden.
Ook om deze redenen willen wij ons niet met andere datingsites vergelijken.

U kunt de klantenservice van PARSHIP bereiken onder het volgende e-mail adres: [email protected]
Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Nicolaas Teeuwen
PARSHIP Webcare

Review: Duur en ondoorzichtig

Beste Thomas,

Graag wil ik op uw kritiek ingaan.
Wij bieden inderdaad verschillende looptijden aan voor het premium-lidmaatschap. Daarmee kunnen onze leden een zelf bepalen hoe lang zij nodig denken te hebben om een partner te vinden. Iedereen is verschillend en daarmee is het noodzakelijk een individueel passende looptijd aan te bieden. Mocht iemand zich graag op één partner concentreren, zodra hij of zij met een mogelijke partner in gesprek is gekomen, is er meer tijd nodig dan bij iemand, die liever tegelijkertijd met meerdere mogelijke partners correspondeert.

Onze ervaring leert, dat het niet mogelijk is is onze leden een volledige en vooral geslaagde ervaring bij PARSHIP te bieden in een kortere looptijd, dan die van 6 maanden.

Wij hebben regelmatig speciale aanbiedingen die wij onze leden per e-mail aanbieden. De toeslagen bij maandelijkse betalingen zijn gebruikelijk.

De prijzen voor de verlenging worden tijdens de bestelprocedure meerdere keren aangegeven. Nadat men de bestelling heeft afgesloten, ontvangt men een e-mail met de bestelbevestiging waarin de prijs van de verlenging duidelijk wordt aangegeven Tevens kan men nog eens nalezen hoe en tot wanneer men tijdig op kan zeggen om een verlenging te vermijden.

Mocht u vragen hebben omtrent een premium-lidmaatschap wil ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice van PARSHIP. U kunt ons bereiken onder het e-mail adres [email protected]

Met vriendelijk groeten,

Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Review: Vraag om medewerking

Beste mevrouw De Rooy,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet opnieuw heeft kunnen registreren.

De melding die u krijgt is een infomelding dat uw emailadres gekoppeld is aan een eerder, wellicht verwijderd profiel.

Bij de waarschuwing die u krijgt kunt u op sluiten klikken.
Daarna dient u het wachtwoord opnieuw in te voeren en dit te bevestigen.
Nu kunt u de test opnieuw doen.

Inloggen kan nu niet meer met uw emailadres maar uitsluitend met uw gebruikersnaam, deze wordt u toegestuurd na het afsluiten van de registratie.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl

Review: te duur!!!

Beste Nancy,

Wij vinden het jammer dat onze service u niet aanspreekt.
Als u dat wilt, kunt u echter alle aan u voorgestelde profielen bekijken.
Dat de foto's standaard niet zichtbaar zijn is een bewuste keuze van PARSHIP. Dit omdat wij van mening zijn dat voor een serieuze relatie het karakter belangrijker is als het uiterlijk, en we bovendien de privacy van onze leden willen beschermen. Veel van onze leden willen niet dat hun foto voor iedereen zichtbaar op het internet staat.

Wanneer u weinig partnervoorstellen heeft, raad ik u aan contact met onze klantenservice op te nemen. Zij kunnen u in dat geval uitleggen waarom dat in uw geval zo is, en hoe u dat zou kunnen veranderen.
Daarbij is natuurlijk de vraag wat u onder "weinig" verstaat. De een vindt 200 partnervoorstellen weinig, de ander vindt 100 voldoende.

Bedenkt u daarbij echter dat de partnervoorstellen bij PARSHIP al zijn voorgeselecteerd op basis van de persoonlijkheidstest en uw zoekinstellingen.

Wanneer de zoekinstellingen te beperkt zijn ingesteld, kan dat het aantal partnervoorstellen drastisch reduceren.

Voor al uw vragen staat onze klantenservice u graag ter beschikking. Via e-mail op [email protected] of telefonisch op werkdagen tussen 09:30-17:30 op het nummer 020-2402520.

Met vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare

Review: Niet te geloven

Beste Claudia,

We hebben uw bericht gelezen, en vinden het jammer dat het zover heeft moeten komen dat u bij het incassobureau terecht bent gekomen.
Wij nemen graag persoonlijk contact met u op om de situatie door te spreken.
U kunt ons bereiken op werkdagen van 9:30-17:30 uur, op het nummer 020-2402520.

Wanneer u klachten over PARSHIP heeft, kunt u ook terecht bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, waarbij wij zijn aangesloten. Zij hebben daarvoor een onafhankelijke geschillencommissie. Meer informatie hierover vindt u op onze website.

Vriendelijke groeten,

PARSHIP Webcare

Review: Niet te geloven

Beste Richie,

Wij hebben je reactie gelezen, en betreuren het dat er nog misverstanden zijn.
Op het internet circuleert een hardnekkig gerucht dat er een vinkje moet worden gezet om de automatische verlenging in te schakelen. Dat is echter niet het geval. Zowel bij de registratie als bij de bestelling moeten middels een vinkje de Algemene Voorwaarden worden geaccepteerd. Zonder dat vinkje is registreren en/of bestellen niet mogelijk. Voor alle zekerheid wijzen we ook op de bestelpagina en in de bestelbevestiging op de automatische verlenging.
Vroeger werden alle premium-lidmaatschappen voor dezelfde duur een voor de standaard prijs als het oorspronkelijke lidmaatschap verlengd. In uw geval zal dat dus voor 12 maanden à EUR 358,80 zijn geweest. Daarbij had u een opzegtermijn van 7 dagen.
Sinds begin dit jaar zijn wij aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en hebben zowel in het kader daarvan, als in reactie op de feedback van onze leden, een aantal dingen aangepast. Zo is de herroepingstermijn van 7 naar 14 dagen gegaan en zijn de automatische verlengingen nog maar voor steeds 1 maand, waarbij de opzegtermijn van 7 dagen is komen te vervallen. U kunt nu dus op de laatste dag nog opzeggen.

Dat wij u tegemoet zijn gekomen door de verlenging van uw lidmaatschap om te zetten naar de nieuwe voorwaarden, is een bewuste keuze voor een klantvriendelijke benadering, in lijn met ons thuiswinkel lidmaatschap.
Wij geven u als lid met een oud contract daarmee dezelfde voorwaarden als onze leden met een nieuw contract.

Ter informatie aan Freemind: Er is inderdaad een wetswijziging besloten, deze nieuwe wetgeving wordt echter pas in 2012 van kracht. Meer informatie daarover vindt u onder andere bij ConsuWijzer.

Mocht u nog vragen hebben, aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen:
Per e-mail naar [email protected]. Telefonisch zijn wij op werkdagen van 9:30-17:30 uur bereikbaar op het nummer 020-2402520.

Vriendelijke Groeten,
PARSHIP Webcare

Review: Ze nemen het niet zo nauw

Geachte "Hetiszo",

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over PARSHIP.
Wanneer u echter dergelijke beweringen plaatst, zouden wij het op prijs stellen wanneer u deze niet uit hun context haalt en ook uw bronnen erbij vermeld. Helaas klopt namelijk niet alles wat op het internet staat.
De betreffende ledenaantallen zijn van een paar jaar geleden, en hadden betrekking op PARSHIP België. De vraag was toen of PARSHIP het totaal aantal leden mocht noemen, of slechts het aantal premium-leden. Daarbij is PARSHIP door de rechtbank in het gelijk gesteld.

Verder heeft PARSHIP naar aanleiding van de feedback van haar leden de opzeggingsprocedure reeds meer dan een jaar geleden veranderd, en sinds begin 2011 al aangepast aan de nieuwe wetgeving zoals die in 2012 van kracht zal worden.
U dient weliswaar schriftelijk op te zeggen, maar dat kan zowel per brief, fax, e-mail als via het contactformulier. Bovendien is de PARSHIP Klantenservice elke werkdag van 9:30 uur tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar.

Wij nodigen u graag uit om zelf de proef op de som te nemen.

Met vriendelijke Groeten,
Gerben, PARSHIP Webcare.

Review: pure oplichterij

Beste Paul,


We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl

Review: Parship - niet doen - oplichting

Beste Richo,

We hebben uw bericht gelezen, en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te kunnen nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn die hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 030-6076124. De Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9:30-17:30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

PARSHIP Webcare

Review: Betalingsproblemen

Beste meneer Berendsen,

We willen graag uw opzegging in behandeling nemen. Helaas kunnen we met de gegevens die u hier heeft gepost niets vinden in onze database. Wilt u zo vriendelijk zijn ons een e-mail aan [email protected] te sturen waarin u dit aangeeft? U kunt ons ook bellen op het nummer 020 - 240 25 20 waaronder wij van maandag t/m vrijdag van 9.30 - 17.30 uur bereikbaar zijn.

Vriendelijke groeten,

Alex Smits
PARSHIP Webcare
www.parship.nl