Ook ik voel mij genaaid door Lexa, en dan helaas niet op de manier waar ik naar op zoek was ;-)
maar goed. Ook mijn abonnement is stilzwijgend verlengt. Het lijkt mij toch niet meer dan logisch dat als iemand klikt dat hij een maand wil proberen dat er dan automatisch een maand word verlengt. Dan had ik namelijk wel een goedkopere deal gekozen voor bijvoorbeeld drie maanden voor minder geld.
Ik heb inmiddels gelijk mijn profiel verwijderd. Heb nog wel een mail gestuurd dat zij het gewoon even netjes moeten afhandelen en het geld terug moeten storten. Dit mag geen enkel bedrijf in NL maken. ik hoop dat ze op [email protected] nog reageren. Ik vraag mij af of iemand het is gelukt om zn geld terug te krijgen?? Ik houd mijn hart vast dat ze dadelijk niet door blijven gaan met incasseren . wat een honden!!!
Sterke punten
niet
Zwakke punten
alles.
Beste Daan,
ik begrijp uit uw bericht dat u niet op de hoogte was van een automatische verlenging en u deze graag gerestitueerd wilt zien.
Ik vind het spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze website en wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen.
Wij doen ons uiterste best om zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze members. Het spijt mij dan ook te horen dat u hier anders over denkt. Op onze betaalpagina wordt aangegeven dat al onze Full Memberships automatisch worden verlengd met 1 maand mits u dit zelf annuleert. U kunt de automatische verlenging reeds bij betaling annuleren door deze op de betaalpagina uit te vinken. Wanneer u dit niet doet, gaat u akkoord met een automatische verlenging.
Na betaling ontvangt u een bevestiging van uw betaling en wordt u tevens op de hoogte gebracht van het gebruik van een automatische verlenging. U kunt deze verlenging vervolgens te alle tijde annuleren en minimaal 48 uur voor de vervaldatum van uw membership via de tab "Mijn account", "Mijn instellingen" en vervolgens klikt u op "Mijn membership beheren".
Wanneer u bij betaling akkoord bent gegaan met een automatische verlenging en deze zelf niet tijdig heeft geannuleerd, bieden wij geen restitutie aan.
Tevens geeft u aan een bericht te hebben gestuurd naar het door u genoemde e-mailadres. Ik kan u melden dat de berichten die u stuurt naar dit e-mailadres niet zullen worden ontvangen door ons Customer Care Team. U kunt enkel en alleen contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en ons Customer Care Team ziet uw vragen en of opmerkingen graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team
Hoi,
Ja dit is idd ook hetzelfde antwoord wat ik had ontvangen op een andere site met andere naam. Jullie hebben dit praatje al klaar staan en hoeven echter alleen de naam van de persoon te veranderen.
voor de rest precies de reactie wat ik had gedacht.
Maar waarom gewoon niet duidelijk??. een maand is een maand en geen verlengen tot ik het zelf stop. Wie vraagt daar nou om? Stop gewoon met de service tot de betreffende persoon zelf weer betaald. Waar heb je anders al die andere aanbiedingen voor?
Dit is niet de eerste keer dat jullie die mail krijgen, ik zie alleen maar negatieve berichten over Lexa.
Doe er wat mee zou ik zeggen en maak het duidelijker, zet het stop na een maand. Dit kost jullie Clienten.
Ik snap dit echt niet!! zo oneerlijk gewoon. Ik zou helemaal lijp worden als ik bij zo'n bedrijf zou werken en elke dag weer van dit soort mail moet beantwoorden. Natuurlijk staat het ergens klein in de voorwaarden, want dat zijn jullie ook weer ingedekt en kun je net doen alsof jullie clienten allemaal debiel zijn, nou dank u vriendelijk bij deze.
gr,Daniel
hey ik sta zelf ook op lexa.nl en ik las je review.
alles je veder had gelezen had je ook gelezen dat er na een maand proberen dat er automatisch geld van je rekenning word af geschreven.
hoe duuder pakked je neemt hoe goedkoper het per maand daarna is.
ik zelf sta ook nog op regio-contachten.com maar dat is helemaal oplichter rij.
type maar bij zoeken in op deze site.
ik zelf ben nog graties lid op lexa.nl maar ik denk er wel over na om goldmember te worden.
hey ik sta zelf ook op lexa.nl en ik las je review.
als je veder had gelezen had je ook gelezen dat er na een maand proberen dat er automatisch geld van je rekenning word af geschreven.
hoe duuder pakked je neemt hoe goedkoper het per maand daarna is.
ik zelf sta ook nog op regio-contachten.com maar dat is helemaal oplichter rij.
type maar bij zoeken in op deze site.
ik zelf ben nog graties lid op lexa.nl maar ik denk er wel over na om goldmember te worden.
hey ik sta zelf ook op lexa.nl en ik las je review.
als je veder had gelezen had je ook gelezen dat er na een maand proberen dat er automatisch geld van je rekenning word af geschreven.
hoe duuder pakked je neemt hoe goedkoper het per maand daarna is.
ik zelf sta ook nog op regio-contachten.com maar dat is helemaal oplichter rij.
type maar bij zoeken in op deze site.
ik zelf ben nog graties lid op lexa.nl maar ik denk er wel over na om goldmember te worden.
Je revieuw ( met spelfouten) 1x plaatsen is genoeg hoor, "anoniem."
Hallo daniel,
Je moet niet zeuren en je eigen verantwoordelijkheden gaan nemen. Je zegt al zelf dat je o meerdere sites hebt gelezen dat er toch wel degelijk wordt aangegeven dat je abonnement automatisch wordt verlengd. Wellicht is het verstandig om gewoon uit de ontkenningsfase te stappen en het te accepteren. Er is niets ongebruikelijkaan de methode die lexa gebruikt. Het is een algemeen feit dat mensen slecht lezen en daardoor info over het hoofd zien. Daar ben jij er blijkbaar ook één van, deal with it and stop complaining!
Hoi Patrick,
je hebt gelijk. Ik sta ook in voor mijn eigen acties. En ik zie ook dat ik het helemaal verkeerd heb geformuleerd. Ik had eigenlijk moeten zeggen dat ik het niet logisch vond dat het stilzwijgend werd verlengt. Dat krijg je als je in de heat of de moment een potje gaat zitten zeuren op zo'n site ;-), ook helemaal niet mijn ding. Maar ik kan gewoon absoluut niet tegen onrecht.
Ik ben door Lexa opgelicht met ideal betalen, ik betaalde voor 3 maanden 38,85Euro en ben daar akkoord megegaan en vervolgens een dag later nog 44.70 Euro incasseerd door lexa zonder Ideal akkoord.. je geeft de bedrijf 1 vinger en ze pakken je hele hand, wat een uitbuiting zeg..
Je kiest FULL-MEMBERSHIP, je rekent af en vervolgens krijg je allerlei opties te zien die je membership nog FULLER kunnen maken. Bij FULL membership verwacht ik niet dat er nog aanvullende opties bestaan. FULL = FULL! Dan kan er niks meer bij!
Belachelijk! Ik voel me lichtelijk bedonderd!
Optie PREMIUM 9,90 /maand: vergroot het aantal contacten!
Bied alle vrouwen op Lexa.nl de kans om gratis contact met jou te leggen
Als eerste voorgesteld worden aan nieuwe Members
Als Premium Member verschijnen
Optie CONTROL 6,90 /maand: surfen op je eigen manier en tempo!
Ontvang leesbevestigingen van jouw verzonden berichten
Surf onzichtbaar in de offline modus
Activeer je afwezigheidsmanager
@Leen..... beste Leen, hoe kun je je belazerd voelen terwijl er op de website vooraf heel duidelijk een keuze wordt gegeven van het abonnement dat je kunt kiezen, Lexa is ontzettend transparant wat dat betreft en toont in een duidelijk overzicht wat de verschillen in abonnementsvorm zijn., dus je bedonderd voelen zou niet nodig hoeven zijn.
Als je een enorm duur telefoon abonnement afsluit, kun je ook altijd nog allerlei aanvullende extra's aankopen...
Ik voel me bedonderd omdat je pas NA betaling te zien krijgt dat je ook nog uitbreidingen kunt kopen. Dan pas zie je dat FULL membership niet echt FULL is. U suggereert nu dat LEXA zo transparant is. Voor de pennenlikker die eerst goed zoekt naar alle kleine lettertjes misschien wel. Maar zo transparant zijn jullie NIET!!!
Beste Leen,
even voor de goede orde...ik ben niet van Lexa :-) Mocht u dus nog nader reageren met termen als 'jullie', 'pennenlikkers' of andere persoonlijke uitingen, dan heeft dat dus geen zin. En extra uitroeptekens hebben ook geen zin, ik, en waarschijnlijk alle andere bezoekers, er echt niet niet harder door lezen.
Ik begrijp nog steeds de opwinding niet. Als ik in uw schoenen zou staat en de inschrijving bevalt mij niet dan is het heel erg simpel. Stuur Lexa een email dat het abonnement tegen valt en niet voldoet aan de verwachting en vraag om een teruggave van het geld. Bij uitschrijving wordt er automatisch een opties gegeven om aan te geven wat de reden van uitschrijving is.
Ikzelf ben trouwens al 2x lid geweest en heb nog niet meegemaakt dat ik bij een 'standaard' full membership iets te kort ben gekomen of niet heb kunnen doen waardoor het ontmoeten van andere members werd belemmerd. Uiteraard is het voor iedereen verschillend of de behoefte er bijvoorbeeld is om m.b.v. een aanvullend membership ook aan te geven wanneer je op vakantie bent. Ik persoonlijk hou die paar extra euro's in m'n zak voor een leuke date.