Review: Diefstal !!!
Beste Geert,
helaas is je review niet terecht aangezien er bij het afsluiten van een abonnement toch echt duidelijk staat omschreven dat de afschrijven van je geld pas wordt beeindigd als jij je abonnement opzegt. Daarnaast krijg je in het eerst scherm al gewoon de kans om een checkbox aan te vinken waarmee je opgeeft dat de afschrijving eenmalig is en daarom dus automatisch wordt stop gezet.
En nee, ik ben geen medewerker...ik ben gewoon een voormalig lexa gebruiker die wel de moeite heeft genomen om even rustig te lezen wat er staat ;-) Niets kleine lettertjes, gewoon eerlijke duidelijke taal.
Review: Oplichters
Hallo daniel,
Je moet niet zeuren en je eigen verantwoordelijkheden gaan nemen. Je zegt al zelf dat je o meerdere sites hebt gelezen dat er toch wel degelijk wordt aangegeven dat je abonnement automatisch wordt verlengd. Wellicht is het verstandig om gewoon uit de ontkenningsfase te stappen en het te accepteren. Er is niets ongebruikelijkaan de methode die lexa gebruikt. Het is een algemeen feit dat mensen slecht lezen en daardoor info over het hoofd zien. Daar ben jij er blijkbaar ook één van, deal with it and stop complaining!
Review: Oplichters
@Leen..... beste Leen, hoe kun je je belazerd voelen terwijl er op de website vooraf heel duidelijk een keuze wordt gegeven van het abonnement dat je kunt kiezen, Lexa is ontzettend transparant wat dat betreft en toont in een duidelijk overzicht wat de verschillen in abonnementsvorm zijn., dus je bedonderd voelen zou niet nodig hoeven zijn.
Als je een enorm duur telefoon abonnement afsluit, kun je ook altijd nog allerlei aanvullende extra's aankopen...
Review: Oplichters
Beste Leen,
even voor de goede orde...ik ben niet van Lexa :-) Mocht u dus nog nader reageren met termen als 'jullie', 'pennenlikkers' of andere persoonlijke uitingen, dan heeft dat dus geen zin. En extra uitroeptekens hebben ook geen zin, ik, en waarschijnlijk alle andere bezoekers, er echt niet niet harder door lezen.
Ik begrijp nog steeds de opwinding niet. Als ik in uw schoenen zou staat en de inschrijving bevalt mij niet dan is het heel erg simpel. Stuur Lexa een email dat het abonnement tegen valt en niet voldoet aan de verwachting en vraag om een teruggave van het geld. Bij uitschrijving wordt er automatisch een opties gegeven om aan te geven wat de reden van uitschrijving is.
Ikzelf ben trouwens al 2x lid geweest en heb nog niet meegemaakt dat ik bij een 'standaard' full membership iets te kort ben gekomen of niet heb kunnen doen waardoor het ontmoeten van andere members werd belemmerd. Uiteraard is het voor iedereen verschillend of de behoefte er bijvoorbeeld is om m.b.v. een aanvullend membership ook aan te geven wanneer je op vakantie bent. Ik persoonlijk hou die paar extra euro's in m'n zak voor een leuke date.