Beste R. Pentlan en anderen,
Ik werk voor de klantenservice van be2.
Het spijt me om te horen dat u negatieve ervaringen heeft opgedaan bij be2.nl.
Echter moet ik een aantal van uw opmerkingen rechtzetten. Wij hebben wel degelijk een online opzeggingsmogelijkheid op onze website. Daarnaast geven wij op meerdere plaatsen aan dat het Premiumlidmaatschap wordt verlengd mits deze niet tijdig wordt opzegt.
Als u problemen heeft met de website, het opzeggen, of het gevoel heeft dat uw zaak niet correct werd behandeld, neemt u dan contact met mij op op [email protected].
Alvast bedankt,
Miranda van der Veen
Team Lead
be2 klantenservice.
Review: grote oplichters!!!
Mijn naam is Miranda van der Veen en ik werk voor be2.
Het spijt me om te horen dat u negatieve ervaringen heeft opgedaan bij be2.
Als u problemen heeft met de website, het opzeggen, of het gevoel heeft dat uw zaak niet correct werd behandeld, neemt u dan contact met mij op op [email protected].
Alvast bedankt,
Miranda van der Veen
Team Lead
be2 klantenservice