Review: Lokt Parship zieltjes met loze beloftes?
Beste NYCheese,
Bedankt voor uw review. Mijn Belgische collega heeft inmiddels contact met u opgenomen. Ik hoop dat u meer vertrouwen in onze site heeft gekregen en dat u positieve ervaringen zult hebben!
Met vriendelijke groet
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Lokt Parship zieltjes met loze beloftes?
Beste NYCheese,
Interessante review. Spijtig dat u de indruk heeft dat wij mensen overhalen met loze beloftes. Graag hadden we met u even van gedachten gewisseld. Zou u zich kunnen melden op [email protected]. Wij zouden u graag van het tegendeel overtuigen.
Met vriendelijke groeten,
Chris Verlinden
Country Director PARSHIP Belgium
Review: Opzeggen omslachtig, onterechte incasso, naderhand wel netjes opgelost!
Beste Esther,
Hartelijk dank voor je review. Als wij iets toezeggen, dan komen we dat ook na. Afgaande op de informatie die je in je review schreef, moet er dus iets misgelopen zijn, of iets is onvoorzien blijven hangen. En dat kijk ik graag voor je na!
Ik neem contact op met mijn collegas van de klantenservice. Daarvoor heb ik wel je PARSHIP-code of e-mailadres nodig. Of beter nog, om ervoor te zorgen dat je geen gegevens hier op Datingwebsites post: neem contact met ons op via [email protected].
We hopen dat we het snel kunnen verhelpen.
Vriendelijke groet,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Teleurgesteld
Beste Anoniem,
Dank je wel voor je review over PARSHIP! Uiteraard vinden we het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze site. Graag reageer ik hierbij op een paar zaken die je aankaart in je review.
Allereerst de onscherpe fotos; hiermee willen we voorkomen dat onze website een etalage wordt waar alleen op uiterlijk wordt geselecteerd, zoals bij de meeste andere sites het geval is. Door in eerste instantie geen fotos te laten zien wordt je gedwongen om écht naar iemands profiel te kijken. Omdat uiterlijk wel degelijk een grote rol speelt, is de tweede stap direct het aan elkaar vrijgeven van je foto. We adviseren onze leden hier soepel mee om te gaan en ook eerlijk tegen elkaar te zijn, om zo teleurstellingen te voorkomen.
Jammer dat het aantal partnervoorstellen je tegenviel. Een oorzaak hiervoor kan zijn dat zoekinstellingen erg specifiek zijn ingesteld, met name op zaken als leeftijd, lengte of woonplaats. Ons advies zou zijn om hier wat mee te experimenteren en wellicht de eisen wat te verruimen. Die ene leuke man kan natuurlijk net een paar centimeter langer zijn of iets verder weg wonen dan je eigenlijk zou willen.
Wat betreft het opzeggen; dit is mogelijk tot op de dag dat je lidmaatschap afloopt door een e-mail te sturen aan [email protected]. Vervolgens ontvang je per e-mail een bevestiging van onze Klantenservice met daarin de einddatum van je lidmaatschap. Dat het opzeggen zo werkt, vermelden we in de betalingsbevestiging die je na bestelling per e-mail hebt ontvangen, én op onze site bij veelgestelde vragen onder help & contact. Daarbij kun je het ook altijd terug vinden in de Algemene Voorwaarden op de site.
Ik hoop je hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven. Ik wens je alsnog veel succes bij het vinden van een geschikte partner. Mocht je nog vragen hebben dan kun je mijn collega's van onze Klantenservice bereiken op [email protected].
Vriendelijke groet,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Parship > Kat in een zak kopen...?!
Hallo Herman,
Bedankt voor je interesse in PARSHIP! Jammer dat we bij jou nog niet de juiste klik voor elkaar hebben gekregen, maar ik zou toch nog graag even ingaan op een paar van de punten die je hebt beschreven.
Zoals mijn collega al aan je schreef, heeft ons individuele foto-vrijgave-principe ermee te maken dat in onze ervaring het uiterlijk makkelijk de bovenhand kan gaan voeren. Dit terwijl we juist weten dat het recept voor een langdurige relatie is dat je persoonlijkheid en die van de ander goed bij elkaar passen! Dat is nu juist wat de PARSHIP-test doet: het geeft je een waarschijnlijkheidsscore dat de match een goeie is. Als naast die score fotos al direct zichtbaar zouden zijn, is dat onwillekeurig toch snel het eerste waar je op af gaat, waardoor we onze missie, namelijk mensen langdurig bij elkaar te brengen, minder vaak zouden bereiken.
Natuurlijk is uiterlijk ook ontzettend belangrijk! Daarom kun je als Premium-lid je fotos individueel aan elkaar vrijgeven, wanneer je dat zelf wil.
Of onze service voor jou werkt, is iets dat je als Premium-lid pas echt kunt ervaren. Als gratis lid heb je toegang tot de database en kun je een begin maken met contacten leggen. Wil je écht aan de slag, dan zul je inderdaad Premium-lid moeten worden. Erg jammer dat je ervaring op een heel andere site je daar nu van weerhoudt.
Overigens kan het Premium-lidmaatschap worden opgezegd door contact op te nemen met onze klantenservice, bijvoorbeeld door te mailen naar [email protected]. Je ontvangt een bevestiging en daarmee is het geregeld.
Ik hoop dat je onze service toch eens uit wilt proberen als Premium-lid, en niet schroomt om de mensen hier ook van positieve ervaringen op de hoogte te houden!
Met vriendelijke groet,
Daniël Neuer,
PARSHIP Webcare
Review: Parship > Kat in een zak kopen...?!
Hallo Herman,
Bedankt voor je eerlijke reactie! Ik begrijp dat je graag overtuigd wil worden. Neem daarom alsjeblieft even contact op met onze klantenservice. Dat kan via: [email protected] of telefonisch op: 020-2402520 (ma t/m vr 9.30-17.30 uur).
Met vriendelijke groet,
Daniël
PARSHIP Webcare
Review: Slecht resultaat, lastig om op te zeggen
Beste Jelle,
Dank voor uw review en feedback. Ik vind het jammer om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze service. Opzeggen van het Premium-lidmaatschap kan met één e-mail, telefoontje, brief of fax aan de Klantenservice. We vragen hierbij alleen om vermelding van uw PARSHIP-code (gebruikersnaam). Het servicewachtwoord is daarbij geen vereiste, maar wel makkelijk om u sneller te kunnen identificeren.
Het opzeggen van het gratis lidmaatschap (en daarmee het definitief verwijderen van uw profiel) is mogelijk via het tabblad Instellingen onder Mijn PARSHIP.
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden we deze graag. Neem contact op via [email protected] of telefonisch op: 020-2402520 (ma-vr 9.30-17.30 uur).
Vriendelijke groet,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Slecht resultaat, lastig om op te zeggen
Beste Jelle,
Dank voor uw review en feedback. Ik vind het jammer om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze service. Opzeggen van het Premium-lidmaatschap kan met één e-mail, telefoontje, brief of fax aan de Klantenservice. We vragen hierbij alleen om vermelding van uw PARSHIP-code (gebruikersnaam). Het servicewachtwoord is daarbij geen vereiste, maar wel makkelijk om u sneller te kunnen identificeren.
Het opzeggen van het gratis lidmaatschap (en daarmee het definitief verwijderen van uw profiel) is mogelijk via het tabblad Instellingen onder Mijn PARSHIP.
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden we deze graag. Neem contact op via [email protected] of telefonisch op: 020-2402520 (ma-vr 9.30-17.30 uur).
Vriendelijke groet,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: psychologische test???
Beste Anne,
We hebben uw review gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent over de PARSHIP-test. Graag kom ik met u in contact om uw review toe te lichten en uitleg te geven over hoe onze test geïnterpreteerd dient te worden.
U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Te duur, te weinig resultaat
Beste Ch,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag reageer ik dan ook op uw bericht om het een en ander toe te lichten.
U geeft aan dat het aantal matches te laag is.
Het aantal matches dat u ontvangt is afhankelijk van uw zoekinstellingen. We raden u aan deze niet te strikt in te stellen. Soms is uw ideale partner net een centimeter langer of woont hij een paar kilometer verder dan u het liefst zou willen.
Verder geeft u aan dat er teveel laag opgeleiden op ons platform.
Wij richten ons op hoger opgeleiden. Uiteraard kunnen en mogen we niet discrimineren door mensen met een lagere opleiding te weigeren. We hebben suggesties van leden hierover ten harte genomen en controleren sinds kort strenger op een aantal invulvelden, waaronder de beroepen.
Hoe u kunt opzeggen staat beschreven in de bevestigingsmail die u na uw bestelling heeft ontvangen, in onze Algemene Voorwaarden die u voor uw bestelling dient te accepteren en in de veelgestelde vragen (onder het kopje Help & Contact) op onze site. Bovendien zijn wij van maandag tot en met vrijdag tussen 09:30h en 17:30h telefonisch bereikbaar om al uw vragen te beantwoorden.
U kunt opzeggen tot op de dag dat uw Premium-lidmaatschap eindigt. Het kan dus niet zo zijn dat u niet op tijd heeft opgezegd terwijl uw Premium-lidmaatschap nog liep. Graag controleren we of dit in uw geval wel goed is gegaan. Wilt u zo vriendelijk zijn uw PARSHIP-code hier te posten of contact met ons op te nemen? Dat kan telefonisch op 020-2402520 (ma-vr 9.30-17.30 uur) of via mail: [email protected].
Ik hoop dat u contact met ons opneemt of hier uw PARSHIP-code wilt noemen zodat we samen naar een gepaste oplossing kunnen zoeken.
Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Vooral players op parship
Beste mevrouw 'Boek',
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet tevreden bent. Ik wil daarom graag even reageren op uw bericht en het een en ander toelichten.
Het overgrote deel van onze singles is op zoek naar een serieuze relatie. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alle leden echt single zijn; zo controleren we alle profielen handmatig voordat deze zichtbaar zijn. Helaas is het onmogelijk om erachter te komen of de intenties van iedereen gelijk zijn ana wat zij in hun profiel beweren.
Uiteraard blokkeren wij een profiel onmiddellijk als we vaststellen dat iemand geen single is. Wanneer u een lid niet vertrouwt kunt u deze te allen tijde anoniem aan ons melden, via de knop 'profiel melden' onderaan elk profiel. Hierop onderzoeken we of deze persoon voldoet aan onze Algemene Voorwaarden en zullen actie ondernemen zodra dit niet het geval is. Vanzelfsprekend stellen wij u hiervan ook op de hoogte.
Wij werken constant aan de kwaliteit van ons platform en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze leden de kwaliteit krijgen die zij verdienen. We vinden het dan ook spijtig om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wanneer u nog vragen heeft wil ik u vragen contact op te nemen met onze Klantenservice via: [email protected] of: 020-2402520 (ma-vr 9.30-17.30 uur).
Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Goede site, maar duur!
Beste Robert,
Wij hebben uw bericht gelezen vinden het leuk om te horen dat u via PARSHIP een partner gevonden heeft.
Ik wil u vragen mij uw PARSHIP-code te geven zodat ik uw lidmaatschap kan opzeggen en uw profiel onzichtbaar kan maken voor onze overige leden.
Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice?
U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. De Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Tevens zijn heeft uw bericht ons nieuwsgierig gemaakt om meer te weten te komen over uw succesverhaal.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Het schip is zinkende
Beste PS,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. De Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
We hopen u snel van dienst te kunnen zijn.
Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: Het schip is zinkende
Beste PS,
Hartelijk dank voor het noemen van uw PARSHIP-code.
Om tot een gepaste oplossing te komen heeft onze klantenservice zojuist contact met u opgenomen per e-mail.
Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
Review: geld wolven
Beste reiziger,
We vinden het vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan bij uw opzegging. Zou u contact met ons willen opnemen zodat we uw zaak nog eens kunnen bekijken? Dat kan op:
020-2402520 (ma-vr 9.30-17.30 uur) of via [email protected]
Vriendelijke groet,
Alex
PARSHIP Webcare
Review: Parship moet weg!
Beste Catlover,
Uw negatieve reactie betreurt me ten zeerste. Slechts 1 afspraak gedurende 2 jaar lidmaatschap, dat lijkt me echt wel heel weinig. Ik zou u willen aanraden om contact op te nemen met onze klantentendienst op het nummer 078 15 22 28, ik heb er het volste vertrouwen in dat zij met een oplossing zullen komen.
Met vriendelijke groeten,
Chris Verlinden
Director België
Review: Parship = misleiding - wie helpt deze club mee om zeep?
Beste Willem,
We hebben uw klacht vorige week al behandeld en het volledige bedrag van uw lidmaatschap terug gestort. De reden hiervoor is dat we begrijpen dat het voor u een teleurstelling is geweest om een afwijzing te ontvangen waarbij contact werd beloofd. Er is echter geen sprake van doelbewuste misleiding, maar van een tekst in een automatisch verzonden e-mail die ongelukkig uitpakte in combinatie met de inhoud van het ontvangen bericht. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons direct per e-mail bereiken.
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare-team
Review: Duur en ondoorzichtig
Beste Remmy,
We hebben uw reactie gelezen en willen u hartelijk bedanken voor uw feedback. Wel vinden we het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.
Graag reageren we via deze weg op uw review.
We hebben het hier al eens eerder gemeld: PARSHIP zal nooit gebruik maken van nepprofielen of -berichten. Helaas kunnen wij niet veel anders doen dan deze aantijgingen verwerpen.
We vermelden niet wie er gratis of Premium-lid is, omdat dit in principe niet uitmaakt. Als gratis lid heeft u sinds kort de mogelijkheid om onbeperkt te reageren op contactverzoeken en berichten van onze Premium-leden. Premium-leden kunnen dus met alle leden in contact komen. Wil u als gratis lid actief contact leggen met andere leden, dan is er het Premium-lidmaatschap.
De filter die we toepassen in berichten van gratis leden kan inderdaad beter. We werken op dit moment aan de optimalisatie van deze filter, waarbij we ook kijken naar hoe we communiceren wat er wel en niet is toegestaan. We zullen dit zo snel mogelijk doorvoeren.
Tot slot reageren we graag op uw opmerkingen over onze prijs: natuurlijk heeft kwaliteit zijn prijs. Wel zijn we van mening dat juist de prijs een drempel kan zijn om onze service te proberen. Daarom hebben we op aanraden van onze leden sinds oktober een abonnement voor 1 maand geïntroduceerd. Daarnaast hebben we tijdelijk de prijzen van alle abonnementen verlaagd.
We hopen u hiermee voldoende antwoord te hebben gegeven. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staat onze Klantenservice voor u klaar. U kunt ons bereiken op het nummer: 020-2402520 (maandag t/m vrijdag 9.30-17.30 uur).
Vriendelijke groet,
Alex
PARSHIP Webcare
Review: Vraag om medewerking
Beste mevrouw De Rooy,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet opnieuw heeft kunnen registreren.
De melding die u krijgt is een infomelding dat uw emailadres gekoppeld is aan een eerder, wellicht verwijderd profiel.
Bij de waarschuwing die u krijgt kunt u op sluiten klikken.
Daarna dient u het wachtwoord opnieuw in te voeren en dit te bevestigen.
Nu kunt u de test opnieuw doen.
Inloggen kan nu niet meer met uw emailadres maar uitsluitend met uw gebruikersnaam, deze wordt u toegestuurd na het afsluiten van de registratie.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Vraag om medewerking
Beste mevrouw de Rooy,
Excuses, ik zie nu pas dat we per abuis een oud nummer van onze Klantenservice hebben doorgegeven. Het goede telefoonnummer is: 020 - 240 25 20.
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Waarom geen openheid parship??
Beste Anneke,
We hebben uw reactie gelezen en bedanken u voor uw feedback. Wel betreuren we het zeer dat u twijfelt aan onze oprechtheid. We begrijpen dat het van onze kant lastig is om hierop te reageren, maar we willen u graag het volgende laten weten: PARSHIP heeft nooit nepprofielen of -berichten aangemaakt en zal dit ook zeker nooit doen.
Mocht u nog vragen hebben, dan nodigen we u van harte uit deze te stellen aan onze Klantenservice. Zij zijn elke werkdag bereikbaar op het nummer 020-2402520, of per e-mail op [email protected].
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Beste Sandra,
Hartelijk dank voor uw review en feedback. Graag reageren we via deze weg op uw bericht.
We vinden het jammer om te horen dat u weinig reacties hebt gekregen. Vaak kan dit worden verbeterd door uw profiel en de contactverzoeken die u verstuurt zo persoonlijk mogelijk te maken. Enkele tips leest u in de Advies-sectie van het Magazine op onze site.
Onze Klantenservice controleert alle berichten met 'vrije tekst' handmatig, om zo te voorkomen dat onze service wordt gebruikt voor andere doeleinden. Het vrijgeven van deze teksten doen we zo snel mogelijk, maar mag uiterlijk 36 uur duren. Is dit niet het geval, neemt u dan alstublieft contact met ons op (telefonisch op 020-2402520, ma-vr 9.30-17.30 uur of per e-mail aan [email protected]).
Wat betreft het vermelden van uw lidmaatschap in de sectie 'Wat mij momenteel bezighoudt.': dit onderdeel is ervoor om anderen te vertellen waar u mee bezig bent of over denkt. De status van uw lidmaatschap valt daar niet onder, vandaar dat deze inhoud niet werd goedgekeurd. Verder wijzen we u er graag op dat ook leden met een gratis membership contactverzoeken kunnen lezen en sturen. Daarbij kunnen zij ook reageren op contactverzoeken van Premium (betalende) leden.
We hopen u hiermee een duidelijke toelichting te hebben gegeven. Mocht u nog vragen hebben dan beantwoorden we deze graag.
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Beste Sandra,
Hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt inderdaad dat het voor basisleden sinds kort mogelijk is te reageren op contactverzoeken van Premium-leden. Dit is een wijziging die we hebben doorgevoerd naar aanleiding van feedback van onze leden.
We vinden het erg jammer dat u zo weinig reacties kreeg. We verzoeken al onze leden om te reageren op ontvangen contactverzoeken. Helaas kan het gebeuren dat er mensen zijn die niet de moeite of tijd nemen om op uw bericht te reageren. Dit gebeurt regelmatig bij het ontvangen van standaardberichten, vandaar dat we u adviseren zoveel mogelijk gebruik te maken van berichten met een persoonlijke boodschap. Ook al vinden we het jammer, zoals u wellicht begrijpt kunnen we mensen niet verplichten om een reactie te sturen.
We hopen hiermee uw vragen te hebben beantwoord. Zo niet, wilt u dan contact met ons opnemen? Dat kan via de gegevens uit het vorige bericht.
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Beste Jan,
Het is sinds kort mogelijk voor gratis (niet-betalende) leden om te reageren op de contactverzoeken van onze (betalende) Premium-leden. Mocht dit bij u inderdaad niet mogelijk zijn, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Dat kan per e-mail via [email protected], of telefonisch op het nummer 020-2402520 (bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.30-17.30 uur).
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare
Review: Is Parship mij aan het lokken?
Beste Stef,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het zeer dat u twijfelt aan onze oprechtheid. We begrijpen dat het van onze kant lastig is om hierop te reageren, maar we willen u graag het volgende laten weten: PARSHIP heeft nooit nepprofielen of -berichten aangemaakt en zal dit ook zeker nooit doen.
Om u te overtuigen van onze goede bedoelingen bieden we u graag een maand gratis Premium-lidmaatschap aan, zodat u het contact met deze dame kunt voortzetten. Neemt u daarvoor alstublieft even contact op met onze Klantenservice, zij zijn hiervan op de hoogte. U kunt hen bereiken op het telefoonnummer: 020-2402520 (maandag t/m vrijdag van 9.30-17.30 uur). Of stuur een e-mail aan [email protected].
We hopen dat het contact uitloopt op iets moois en wensen u dan ook veel succes en plezier.
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Is Parship mij aan het lokken?
Beste Linda,
We zijn ervan op de hoogte dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze service. Klopt het dat u in april een klacht indiende bij de Thuiswinkel-organisatie? Wij hebben hierna meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas kreeg ik toen via telefoon en e-mail geen gehoor.
We betreuren het te lezen dat u een dergelijk beeld heeft over PARSHIP. Op 1 november 2010 ben ik gestart als directeur PARSHIP Nederland. De afgelopen tijd hebben we veel veranderingen doorgevoerd in onze dienstverlening. Ik hoor graag van u en andere (voormalige) klanten wat we nog meer zouden kunnen doen om onze dienstverlening te verbeteren. Graag zou ik met u in contact komen om dit te bespreken.
Wilt u zo vriendelijk zijn om hiervoor uw contactgegevens door te geven aan onze Klantenservice? Dat kan telefonisch via het nummer 020-2402520 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.30-17.30 uur) of door direct een e-mail te sturen aan [email protected]. Uiteraard worden uw gegevens strikt vertrouwelijk behandeld.
Zodra ik uw gegevens heb ontvangen neem ik contact met u op. Alvast hartelijk dank en ik hoop u snel te kunnen spreken.
Met vriendelijke groeten,
Joost de Jager
Directeur PARSHIP Nederland
Review: Is Parship mij aan het lokken?
Beste Stef,
Excuses, dit hadden wij niet uit uw reactie opgemaakt. Uiteraard geldt het aanbod ook voor u als lid van PARSHIP België. U kunt onze Belgische klantenservice bereiken op het telefoonnummer: 078-152228 (maandag t/m vrijdag 9.30-17.30 uur) of per e-mail aan: [email protected].
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare
Review: Is Parship mij aan het lokken?
Beste Linda,
Ik vind het jammer dat u geen contact met mij wil hebben. Helaas kan ik daardoor uw bestaande onvrede niet wegnemen. Mocht u zich bedenken, dan kunt u mij mailen op: [email protected].
Vriendelijke groet,
Joost de Jager
Directeur PARSHIP Nederland
www.parship.nl
Review: te duur!!!
Beste Nancy,
Wij vinden het jammer dat onze service u niet aanspreekt.
Als u dat wilt, kunt u echter alle aan u voorgestelde profielen bekijken.
Dat de foto's standaard niet zichtbaar zijn is een bewuste keuze van PARSHIP. Dit omdat wij van mening zijn dat voor een serieuze relatie het karakter belangrijker is als het uiterlijk, en we bovendien de privacy van onze leden willen beschermen. Veel van onze leden willen niet dat hun foto voor iedereen zichtbaar op het internet staat.
Wanneer u weinig partnervoorstellen heeft, raad ik u aan contact met onze klantenservice op te nemen. Zij kunnen u in dat geval uitleggen waarom dat in uw geval zo is, en hoe u dat zou kunnen veranderen.
Daarbij is natuurlijk de vraag wat u onder "weinig" verstaat. De een vindt 200 partnervoorstellen weinig, de ander vindt 100 voldoende.
Bedenkt u daarbij echter dat de partnervoorstellen bij PARSHIP al zijn voorgeselecteerd op basis van de persoonlijkheidstest en uw zoekinstellingen.
Wanneer de zoekinstellingen te beperkt zijn ingesteld, kan dat het aantal partnervoorstellen drastisch reduceren.
Voor al uw vragen staat onze klantenservice u graag ter beschikking. Via e-mail op [email protected] of telefonisch op werkdagen tussen 09:30-17:30 op het nummer 020-2402520.
Met vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
Review: Niet te geloven
Beste Claudia,
We hebben uw bericht gelezen, en vinden het jammer dat het zover heeft moeten komen dat u bij het incassobureau terecht bent gekomen.
Wij nemen graag persoonlijk contact met u op om de situatie door te spreken.
U kunt ons bereiken op werkdagen van 9:30-17:30 uur, op het nummer 020-2402520.
Wanneer u klachten over PARSHIP heeft, kunt u ook terecht bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, waarbij wij zijn aangesloten. Zij hebben daarvoor een onafhankelijke geschillencommissie. Meer informatie hierover vindt u op onze website.
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
Review: Niet te geloven
Beste Richie,
Wij hebben je reactie gelezen, en betreuren het dat er nog misverstanden zijn.
Op het internet circuleert een hardnekkig gerucht dat er een vinkje moet worden gezet om de automatische verlenging in te schakelen. Dat is echter niet het geval. Zowel bij de registratie als bij de bestelling moeten middels een vinkje de Algemene Voorwaarden worden geaccepteerd. Zonder dat vinkje is registreren en/of bestellen niet mogelijk. Voor alle zekerheid wijzen we ook op de bestelpagina en in de bestelbevestiging op de automatische verlenging.
Vroeger werden alle premium-lidmaatschappen voor dezelfde duur een voor de standaard prijs als het oorspronkelijke lidmaatschap verlengd. In uw geval zal dat dus voor 12 maanden à EUR 358,80 zijn geweest. Daarbij had u een opzegtermijn van 7 dagen.
Sinds begin dit jaar zijn wij aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en hebben zowel in het kader daarvan, als in reactie op de feedback van onze leden, een aantal dingen aangepast. Zo is de herroepingstermijn van 7 naar 14 dagen gegaan en zijn de automatische verlengingen nog maar voor steeds 1 maand, waarbij de opzegtermijn van 7 dagen is komen te vervallen. U kunt nu dus op de laatste dag nog opzeggen.
Dat wij u tegemoet zijn gekomen door de verlenging van uw lidmaatschap om te zetten naar de nieuwe voorwaarden, is een bewuste keuze voor een klantvriendelijke benadering, in lijn met ons thuiswinkel lidmaatschap.
Wij geven u als lid met een oud contract daarmee dezelfde voorwaarden als onze leden met een nieuw contract.
Ter informatie aan Freemind: Er is inderdaad een wetswijziging besloten, deze nieuwe wetgeving wordt echter pas in 2012 van kracht. Meer informatie daarover vindt u onder andere bij ConsuWijzer.
Mocht u nog vragen hebben, aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen:
Per e-mail naar [email protected]. Telefonisch zijn wij op werkdagen van 9:30-17:30 uur bereikbaar op het nummer 020-2402520.
Vriendelijke Groeten,
PARSHIP Webcare
Review: Ze nemen het niet zo nauw
Geachte "Hetiszo",
Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over PARSHIP.
Wanneer u echter dergelijke beweringen plaatst, zouden wij het op prijs stellen wanneer u deze niet uit hun context haalt en ook uw bronnen erbij vermeld. Helaas klopt namelijk niet alles wat op het internet staat.
De betreffende ledenaantallen zijn van een paar jaar geleden, en hadden betrekking op PARSHIP België. De vraag was toen of PARSHIP het totaal aantal leden mocht noemen, of slechts het aantal premium-leden. Daarbij is PARSHIP door de rechtbank in het gelijk gesteld.
Verder heeft PARSHIP naar aanleiding van de feedback van haar leden de opzeggingsprocedure reeds meer dan een jaar geleden veranderd, en sinds begin 2011 al aangepast aan de nieuwe wetgeving zoals die in 2012 van kracht zal worden.
U dient weliswaar schriftelijk op te zeggen, maar dat kan zowel per brief, fax, e-mail als via het contactformulier. Bovendien is de PARSHIP Klantenservice elke werkdag van 9:30 uur tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar.
Wij nodigen u graag uit om zelf de proef op de som te nemen.
Met vriendelijke Groeten,
Gerben, PARSHIP Webcare.
Review: pure oplichterij
Beste Paul,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: pure oplichterij
Beste Paul,
Ik had voorheen het foute telefoonnummer aangegeven waarop wij te bereiken zijn, wij zijn via het nummer 020-2402520 op de aangegeven tijden te bereiken en hopen dat wij uw klacht snel op kunnen lossen. Hartelijk dank!!
Review: Parship bedrog
Beste Danielle,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Helaas
Beste Chris,
We hebben uw bericht gelezen, en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag kijken we wat we voor u kunnen doen, eventueel in samenwerking met onze single-coach.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te kunnen nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn die hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 030-6076124. De Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9:30-17:30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
Review: Parship - niet doen - oplichting
Beste Richo,
We hebben uw bericht gelezen, en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te kunnen nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn die hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 030-6076124. De Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9:30-17:30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
Review: Partner gevonden
Beste Victor,
We hebben uw bericht gelezen en vinden het leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service. We zouden graag uw verhaal opnemen als succesverhaal op onze site. Wilt u daarvoor contact met ons opnemen? U kunt de Klantenservice bereiken op het nummer 030 - 607 61 24, maandag t/m vrijdag van 9.30-17.30 uur. Ook kunt u een mail sturen aan [email protected]. Bij voorbaat hartelijk dank.
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Parship abonnement
Beste Missy,
We hebben uw reactie gelezen en hopen dat u tevreden bent over de manier van afhandelen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030-6076124. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen aan [email protected].
Vriendelijke groet,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Betalingsproblemen
Beste Jan,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Uit uw review blijkt dat de betalingsproblemen inmiddels wel zijn verholpen. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Betalingsproblemen
Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw reactie. We willen heel graag met u in contact komen om deze situatie op te lossen. Helaas kunnen we met de gegevens die u hier heeft gepost niets vinden in onze database. Wilt u zo vriendelijk zijn uw telefoonnummer naar ons te sturen in een e-mail aan [email protected]? U kunt ons ook bellen op het nummer 030-6076124, of uw PARSHIP-code hier achterlaten.
Hopelijk kunnen we alsnog met u in contact komen om één en ander recht te zetten.
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Betalingsproblemen
Beste meneer Berendsen,
We willen graag uw opzegging in behandeling nemen. Helaas kunnen we met de gegevens die u hier heeft gepost niets vinden in onze database. Wilt u zo vriendelijk zijn ons een e-mail aan [email protected] te sturen waarin u dit aangeeft? U kunt ons ook bellen op het nummer 020 - 240 25 20 waaronder wij van maandag t/m vrijdag van 9.30 - 17.30 uur bereikbaar zijn.
Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Schande
Beste Doortje,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: geen leuke datingsite .
Beste Chris,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: waardeloze site
Beste Jacq,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Parship oplichters
Beste heer Houweling,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Parship klopt onterecht geld uit je zak
Beste Sylvie,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Parship - verlenging lidmaatschap ondanks opzegging
Beste Marjolijne,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
PARSHIP Webcare
www.parship.nl
Review: Parship - verlenging lidmaatschap ondanks opzegging
Beste Sannie,
Hartelijk dank voor uw reactie.
De wet betreffende de automatische verlenging van abonnementen is van kracht sinds 1-12-2011, echter geldt deze alleen voor nieuw afgesloten abonnementen. Voor abonnementen die voor 1-12-2011 zijn afgesloten moet de Eerste Kamer nog een besluit nemen. Dit is echter voor u niet van toepassing, want bij PARSHIP voldoen alle abonnementen al ruim een jaar, sinds 1-1-2011, aan deze wetgeving en aan de voorwaarden van Thuiswinkel.org. De opzegtermijn voor uw Premium-lidmaatschap is daarom 0 dagen. Zegt u niet voor de einddatum op, dan wordt uw lidmaatschap automatisch verlengd voor een periode van 1 maand. Let u er op dat u van ons altijd een bevestiging ontvangt van uw opzegging.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 020 ? 240 25 20. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
Alex Smits
PARSHIP Webcare
www.parship.nl