Reviews van deze auteur (0)

reactie be2

Review over Be2

Namens be2 willen we graag reageren op enkele klachten op o.a. deze website. Be2 is één van de grootste datingsites in Nederland en daarbuiten en heeft klachtenafhandeling hoog in het vaandel staan. Door het grote aantal leden (meer dan 18 miljoen leden wereldwijd) en de enorme toestroom van leden het afgelopen jaar leidt dit, zoals ook bij andere datingsites, soms tot vervelende situaties bij de afhandeling. Echter: gelukkig ook tot veel gelukkige leden die hun partner via ons gevonden hebben. Om de vervelende situaties te beperken heeft be2 sinds heden o.a. de volgende maatregelen genomen:
- Alle vragen aan klantenservice worden binnen 24 uur beantwoord, ook in het weekend.
- Opzegging van een betaald Premiumlidmaatschap kan nu ook heel gemakkelijk via internet, gewoon even inloggen en via `instellingen`of `FAQ` naar opzeggen Premiumlidmaatschap gaan.
- Als u uw wachtwoord niet meer weet is opzeggen per fax naar 020-8907910 ook nog steeds mogelijk of stuur gewoon een mail naar [email protected], dat is voldoende. Let wel op dat u dit tijdig doet (14 dagen voor het einde van je abonnementsperiode) en al uw gegevens zoals e-mail en username opgeeft.
- Als extra service herinneren we u 6 weken voor het einde van uw Premiumlidmaatschap aan de verlenging van uw abonnement en bieden u de mogelijk tot opzegging via internet
- De informatie op de website over o.a. opzegging is sterk uitgebreid
- Als u het oneens bent met een betaling stuur dan een mail naar [email protected]. Als u onterecht een abonnementsperiode in rekening is gebracht zal het bedrag teruggestort worden. Storneer nooit via de bank want dan blijft de verplichting tot betaling bestaan en loopt het abonnement door. Neem gewoon even contact op met be2
- Zoals alle andere datingwebsites zijn er onder onze leden helaas ook minder goedwillende leden die de website gebruiken om spamberichten te sturen naar andere leden, heel vervelend. Mocht u, ondanks alle maatregelen die wij nemen, een dergelijk bericht hebben ontvangen kunt u dit voortaan rapporteren op de site (rapporteren als spam) of neem even contact met [email protected] met de naam van het betreffende lid. Be2 zal dan onmiddelijk maatregelen nemen.
- Als uw ideale match er niet bij zit kunt u leden uit uw lijst verwijderen, u krijgt dan automatisch nieuwe partnervoorstellen
In geval van andere vragen neem even contact met ons op, wij zijn u graag van dienst. Veel success bij het vinden van uw ideale partner!

Sterke punten
- opzegging mogelijk via alle kanalen (internet, e-mail, fax)
- groot aantal leden
- veel maatregelen om `fakers`tegen te gaan

Zwakke punten
- in het verleden was online opzegging nog niet mogelijk

reacties:

Review: Waardeloos en duur

Hallo Sylvia,
Zou je ons nog een keer een e-mail willen sturen? Onze klantenservice reageert altijd binnen 3 werkdagen. Maar misschien heb je een automatisch antwoord ontvangen waarop je had moeten reageren als de informatie niet voldeed aan je vraag. We horen graag van je!

Review: Oplichterij van de eerste orde!

Hoi Jan,

Die 9 berichten die al verwijderd zijn, zijn hoogstwaarschijnlijk door be2 zelf verwijderd omdat de profielen gecontroleerd worden. Dit waren dan inderdaad fakers en die worden snel verwijderd. Be2 is een van de weinige datingsites waar dergelijke profielen verwijderd worden. De berichten die verzonden worden door be2: je kunt zelf aangeven of je dat wilt of niet, je kunt het dus uitschakelen.

met vriendelijke groet,

be2 klantenservice

Review: ik heb opgezegt

Als je inlogt kun je naar ìnstellingen`gaan en daar je profiel verwijderen. Mail even naar [email protected] als je nog vragen hebt

Review: algemene voorwaarden op de site nog niet aangepast

Beste Annemiek,

Opzegging kan online, maar ook via e-mail op [email protected]
In de algemene voorwaarden wordt naast het postadres, ook het faxnummer en het e-mailadres genoemd. Dit wordt ook onder schriftelijk verstaan. Je kunt ook een abonnement nemen en het direct al online of per e-mail opzeggen, zodat je weet dat het niet verlengd wordt. Succes!

klantenservice be2

Review: reactie be2

Beste Tjabbi,

zoals aangegeven zijn deze maatregelen nieuw en zijn onlangs pas ingegaan. In het verleden was inderdaad alleen opzegging per fax of post mogelijk. De bevestiging werd vanwege privacy maatregelen niet teruggefaxt omdat het kan zijn dat er gebruik werd gemaakt van een publieke fax, je wilt ook niet dat je gegevens op straat liggen. Na inloggen kon je de status zien van de opzegging. Nu is echter ook mailen naar klantenservice voldoende of opzeggen via internet. Herinneringen worden ook pas vanaf heden verzonden.

Review: opgelicht door Be2

Indien u geen e-mails meer wilt ontvangen kan dat via `instellingen`als je ingelogd bent. Opzeggen kan online of via e-mail naar [email protected]. In alle gevallen vragen wij u contact op te nemen met klantenservice. Zij helpen u graag en zullen zeker zorgen dat abonnement beeindigd wordt als u dit wilt. Ook in het geval een incasso al heeft plaats gevonden en u heeft tijdig opgezegd: neem dan contact met ons op. Alvast bedankt

be2