Op 30 maart 2015 heb ik een 12 maanden premium lidmaatschap bij Parship afgesloten, met de optie van 2 keer betalingen, per 6 maanden. Het 1ste factuur bedraagt 97.20.
Het staat duidelijk vermeld op de e-mail bevestiging dat ik een Herroepingsrecht had om de lidmaatschap binnen 14 dagen te annuleren. Na een tijdje rondkijken in de website, en een paar berichten sturen, heb ik besloten om mijn premium lidmaatschap te annuleren. Dit heb ik gedaan op 10 april.
Reden van annulering: Te weinig actieve leden op de site, de meeste zijn niet actief en niet meer inloggen op de site. (De meeste leden bij Parship - Ik zeg rond 80% - zijn na de eerste of de tweede keer inloggen op de website beseffen dat ze niets kan (geen persoonlijk bericht kan sturen, en ook geen foto kunnen zien van andere leden) en daarom de meesten besloten om niet meer inloggen.)
Ik heb mijn premium lidmaatschap wel binnen 14 dagen geannuleerd, dus Ik dacht dat ik het volledige lidmaatschap bedrag terug zou ontvangen. FOUT!
Op 14 april ontving ik een bericht van Parship met de bevestiging van het beëindiging van mijn premium lidmaatschap, maar omdat ik tot die tijd 6 contacten hebben gemaakt, moest ik een waardecompensatie van 115.33 aan hun betalen.
In plaats van mijn 97.20 terug ontvangen, hebben ze (zonder verder toestemming) nog 18.13 afgeschreven vanuit mijn PayPal rekening!!!
Dus in totaal 115.33 was geïncasseerd van mijn rekening, voor een lidmaatschap dat nog geen twee weken duurde. Ik vind dit bedrag onredelijk, en onterecht. Dit is vergelijkbaar met een diefstal!
Wat een Oplichter!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
het zijn vuile oplichters