Reviews van deze auteur (87059)

Problemen met het stoppen van autom.betaling

Review over Lexa

Allereerst het advies: betaal niets, want ze schrijven meer af, dan je denkt. Het is gelukt om de autom.betaling te stoppen van een kennis die zonder dat ze het wist, nog iets erbij had gekocht. Dank zij de handleiding die ik op deze site heb gevonden. Lexa is er heel sterk in om je steeds op het verkeerde been te zetten, als je je wilt afmelden voor automatische verlenging. Je maakt dan meer kans om nog een extra abonnementje aan te schaffen, zonder dat je het weet. Zeer professionele bedriegerij.
Ze hebben niet voor niets het grootste percentage reviews van ontevreden leden. 91,7% van de leden is ontevreden! Inmiddels heb ik in 3 jaar wat ervaring opgedaan met Relatieplanet, E-matching, Match4you en 50plusmatch. Met de 2 laatste heb je het meest waar voor je geld, omdat je als betalend lid makkelijk communiceert met zowel betalende als niet betalende leden. Voor Lexa alleen maar minachting en minachting en minachtig.

Sterke punten
Zeer professioneel in hun bedriegerspraktijken!

Zwakke punten
Een welgemeende raad: Begin er a.u.b. niet aan.

vervolg op "Lexa Review - Helpdesk Lexa, geen relevante antwoorden" nav reactie van Hans

Review over Lexa

Beste Hans, Ik zie jouw naam hier ook wel een tussen de reviews.
Lexa is bagger is een goede benaming.
Ik wilde een profiel aanmaken bij Lexa. Heb daaraan veel tijd besteed. Hun normen gerespecteerd.
Toen ik de brief wilde plaatsen, kreeg ik de melding dat de tekst niet werd geaccepteerd. Maar niet waarom. De automatische censuur van Lexa meldt:
"De profieltekst die je hebt ingevoerd is niet geaccepteerd. Schrijf een nieuwe tekst."
Ik heb Lexa “helpdesk” een brief geschreven met de vraag, of ze konden aangeven welke woorden in mijn brief ongepast waren. Die vraag wordt door ARIE van de helpdesk niet beantwoordt, maar hij geeft aanwijzingen die niet helpen, maar mij veel tijd kosten.
Ik heb mijn profiel met moeite weer bij Lexa kunnen verwijderen en heb ze een cynische brief gestuurd, die ik hier gepubliceerd heb. Arie is de persoon die fout reageerde op mijn twee vragen. Op de eerste vraag werd geen passend antwoord gegeven, op de tweede vraag “hoe verwijder ik mislukte foto’s” kreeg ik geen antwoord of werd door hem niet gelezen.

Bij sterke punten staat:
Omzeilen van antwoorden
Beheer van hun eigen belang
Dat ze zich net zoals anderen “de beste” noemen omdat ze dat zelf vinden. Ze keuren zichzelf.
Kortom, hun sterke kant is dat ze de beste bagger hebben, je kunt maar ergens sterk in zijn.

Ik was boos, heb daarom de brief aan Lexa dus ook bij de reviews geplaatst, realiseerde me niet, dat ie niet te begrijpen was.
Gelukkig heb ik niets betaald.
Een kennis van me is er wel ingestonken. Ze heeft betaald, kan berichtjes sturen, maar weet niet eens of haar berichtje door de ander gelezen kan worden.
Alleen je gegevens invullen is ECHT GRATIS.
Bij E-matching mag je in de eerste 3 dagen in totaal gratis 3 contacten leggen
Bij Relatieplanet mag je altijd gratis standaard-aandachtsberichtjes versturen, waarop een betalend lid kan reageren door een telefoonnummer of mailadres op te sturen.
Bij Match4me en 50Plusmatch kan een betalende ook met niet-betalenden corresponderen.
Voor zover ik weet kun je bij Relatieplanet en Lexa zoeken op afstand. Weet jij misschien nog andere sites, goede sites waar dat kan? Zoeken op provincie is voor mij en ik denk voor bijna niemand een optie. Als je hierover vragen stelt aan de diverse sites beweren ze dat dat de wens van de klant is. Reviews wijzen anders uit.
Ik ben weduwnaar, maar heb nog niet ontdekt waar ik kan filteren op weduwen. Heb jij goede tips?
Groeten, Peter

Sterke punten
Sterk in bagger en onduidelijk heid

Zwakke punten
laat maar

Helpdesk Lexa, geen relevante antwoorden

Review over Lexa

Even een stukje correspondentie, n.a.v. een vraag, waarom mijn fatsoenlijke profieltekst, na veel moeite ingetikt, niet wordt geaccepteerd. Hierop volgen alleen maar aanwijzingen, waar ik al rekening mee heb gehouden.
Een tweede vraag: "hoe verwijder ik een mislukte foto" niet wordt gelezen.

Beste Arie,
wat klinkt dat vriendelijk: "Ik vind het spijtig te horen dat..." Maar mijn mail wordt niet gelezen of opgelost. U zet mij aan het werk, en doet zelf geen moeite. Blijkt ook uit het feit, dat u mijn tweede vraag, over het verwijderen van foto's kennelijk niet eens heeft gezien. Lezen is een kunst, die niet iedereen machtig is.
Alle aanwijzingen die u geeft zijn nutteloos.
De tekst die ik wilde plaatsen, zie vorige mail, werd door uw systeem, zonder opgaaf van reden niet geaccepteerd. Doe het maar even opnieuw; oftewel: "De profieltekst die je hebt ingevoerd is niet geaccepteerd. Schrijf een nieuwe tekst." Tamelijk ontmoedigend, als je na lang proberen je tekst passend hebt gemaakt. Als u serieus mijn brief had behandeld, zou u mijn tekst hebben gelezen, en mij hebben verteld wat de oorzaak van de weigering was, maar misschien kent u die zelf niet en bent u beter in het beheren van uw eigen belangen?
Ik kreeg van u vier nutteloze adviezen en geen antwoord.
- Alles opnieuw in uw systeem intypen is niet de oplossing.
- Let op het minimum en maximum aantal karakters. Het bijhouden van het aantal karakters doet het systeem zelf al. Dus weer een nutteloze aanwijzing. Wist u misschien nog niet.
- Uw "strenge selectie" heeft ondanks de 24 uur die u hiervoor uittrekt, geen resultaat. Geeft wel ernstige vertraging.
- Het invoeren van de tekst d.m.v. kopiëren en plakken, of rechtstreeks in uw systeem intypen, erg tijdrovend, maakt geen verschil. Is dus weer geen oplossing. Kan jullie systeem nog niet met Word overweg?

Ik begrijp uit uw brief, dat u geen deskundiger advies kunt geven, en niet bereid bent om verder te lezen dan uw neus lang is, en de tweede vraag dus maar negeert.
Als u een beetje klantvriendelijk was geweest, had u mij niet geadviseerd, mijn profieltekst opnieuw aan te bieden, maar had u die zelf intern doorgestuurd.

U adverteert met gratis inschrijven. Er is verder NIETS gratis!
Wat fijn dat men zijn gegevens gratis aan u mag verstrekken en daarna gebombardeerd wordt met spam. Vervolgens het profiel niet mag schrijven zoals gewenst, en geen enkel berichtje kan lezen. Vooral ook fijn dat ik nog niets betaald heb en dat u niet automatisch, zonder dat ik het wil, de contributie afschrijft. Bent u nu echt trots op UW BESTE SITE VAN NEDERLAND? Ik begrijp best dat u daar zit voor de centen, maar dat hoeft u toch niet zo te benadrukken?
Waarschijnlijk matchen wij niet.
Om u nog beter van dienst te zijn,
Ondanks uw verborgen aanwijzingen, is het me toch met de nodige moeite gelukt (denk ik) mijn profiel definitief te verwijderen, Peter

Sterke punten
Het omzeilen van antwoorden en het beheren van hun eigen portemonnee
De klantonvriendelijkheid is ook zwaar aanwezig.
Lexa is met ruim 150 anderen, de beste site van Nederland. Ook zij keuren zichzelf.
Kost best veel tijd, om er achter te komen, dat je niet aan Lexa had moeten beginnen. Maar Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

reacties:

Review: Helpdesk Lexa, geen relevante antwoorden

Beste Hans, Ik zie jouw naam hier ook wel een tussen de reviews.
Lexa is bagger is een goede benaming.
Ik wilde een profiel aanmaken bij Lexa. Heb daaraan veel tijd besteed. Hun normen gerespecteerd.
Toen ik de brief wilde plaatsen, kreeg ik de melding dat de tekst niet werd geaccepteerd. Maar niet waarom. De automatische censuur van Lexa meldt:
"De profieltekst die je hebt ingevoerd is niet geaccepteerd. Schrijf een nieuwe tekst."
Ik heb Lexa “helpdesk” een brief geschreven met de vraag, of ze konden aangeven welke woorden in mijn brief ongepast waren. Die brief begint met Beste Arie, want die vraag wordt door ARIE van de helpdesk niet correct beantwoordt, maar hij geeft aanwijzingen die niet helpen, maar mij veel tijd kosten.
Ik heb mijn profiel met moeite weer bij Lexa kunnen verwijderen en heb ze een cynische brief gestuurd, die ik hier gepubliceerd heb. Arie is de persoon die fout reageerde op mijn twee vragen. Op de eerste vraag werd geen passend antwoord gegeven, op de tweede vraag “hoe verwijder ik mislukte foto’s” kreeg ik geen antwoord of werd door hem niet gelezen.

Bij sterke punten staat:
Omzeilen van antwoorden
Beheer van hun eigen belang
Dat ze zich net zoals anderen “de beste” noemen omdat ze dat zelf vinden. Ze keuren zichzelf.
Kortom, hun sterke kant is dat ze de beste bagger hebben, je kunt maar ergens sterk in zijn.

Ik was boos, heb daarom de brief aan Lexa dus ook bij de reviews geplaatst, realiseerde me niet, dat ie niet te begrijpen was.
Gelukkig heb ik niets betaald.
Een kennis van me is er wel ingestonken. Ze heeft betaald, kan berichtjes sturen, maar weet niet eens of haar berichtje door de ander gelezen kan worden.
Alleen je gegevens invullen is ECHT GRATIS.
Bij E-matching mag je in de eerste 3 dagen in totaal gratis 3 contacten leggen
Bij Relatieplanet mag je altijd gratis standaard-aandachtsberichtjes versturen, waarop een betalend lid kan reageren door een telefoonnummer of mailadres op te sturen.
Bij Match4me en 50Plusmatch kan een betalende ook met niet-betalenden corresponderen.
Voor zover ik weet kun je bij Relatieplanet en Lexa zoeken op afstand. Weet jij misschien nog andere sites, goede sites waar dat kan? Zoeken op provincie is voor mij en ik denk voor bijna niemand een optie. Als je hierover vragen stelt aan de diverse sites beweren ze dat dat de wens van de klant is. Reviews wijzen anders uit.
Ik ben weduwnaar, maar heb nog niet ontdekt waar ik kan filteren op weduwen. Heb jij goede tips?
Groeten, Peter

Review: Lexa automatische incasso stopzetten

Dank voor je handleiding. Was nog moeilijk door de misleidende teksten die Lexa gebruikt. Wat een misselijkmakende manier van Lexa om zo geld te roven