Een jaar geleden ingeschreven en nu weer eens kijken. Bevestiging.
Als je in deze markt wil verdienen moet je een site professioneel aanpakken. De beleving is hoog gemaakt maar de realiteitsfactor is even laag als een goedkoop ogend seitje. Foto's voor dergelijke sites komen van databases waarvoor betaald moet worden maar dat betaalt zich goed terug. Vervolgens zet je een aantal creatieve jonge mensen aan het werk om reacties te beantwoorden en zodoende de dynamiek aan de site toe te voegen. In de jaren 90 was een studievriendin van mij in dienst voor de toenmalig 06 datelijnen. Verdiende bovengemiddeld en was ongecompliceerd leuk en flexibel.
Ik zie hier foto's van een jaar geleden. Now picture yourself: mannen zoeken dit soort sites meer af dan vrouwen. Hoe logisch is het dat een vrouw minimaal een jaar lang haar, voor haar man en omgeving, best wel herkenbare foto op VM zet en daar minimaal 12x 49 voor betaalt met als risico dat ze uiteindelijk een keer herkent wordt...??
Als er een click is dan heb je versnellend contact. Hier op VM wordt er afentoe wat in je mailbox gegooid bij wijze van Sinterklaas cadeautje om je aan de lijn te houden. De kans dat je met een uitgifte van 50 piek in een nearby lounge, café oid een date scoort is vele malen hoger dan hier op VM.
Nep in een luxe verpakking.
groet,
V
Sterke punten
commercieel
Zwakke punten
nep