Geachte redacti, geacht forum,
Het wordt de klanten van Lexa erg makkelijk gemaakt zich voor Lexa op te geven, echter om het abonnement op te zeggen is het een wirwar van zoeken op de site, dit via je eigen account.
Da's niet netjes. Ook staat vermeld dat je in het Frans (vlg. Frans recht) moet communiceren, dit in tegenstelling tot het Europese recht (hetgeen prevaleert) het in eigen taal kan worden gecommuniceerd.
Ik heb tijdig een mail gestuurd (dat ik een eenmalige periode heb afgesloten) en mijn bankrekening voor Lexa tijdig heb geblokkeerd voor verdere betalingen. Hiervoor een ontvangstbevestiging gevraagd, en (naar verwacht) niet ontvangen.
Er is geen telefoonnummer of correspondentie adres beschikbaar.
Er wordt smpelweg gezegd, 'om technische redenen is het alleen mogelijk 24 na, en 48 uur voor het beeindigen van het lidmaatschap op te zeggen. Dit is uiteraard klinkklare onzin. Het is technisch HEEL GOED mogelijk op te zeggen, waarom wordt dor Lexa zo onbehoorlijk omgegaan met 'hun leden'?
Dit is ongemanierd en ongehoord. Zo wensen de Lexa members niet door Laxa te worden behandeld, zoals ook zij hun mede vrijgezellen niet behandelen.