Ik ben WOEST! Lexa communiceert niet dat het abonnement automatisch verlengd wordt, het is dat ik vandaag in de gaten had dat er opeens een andere datum stond dan de 16 juni dat het abonnement zou verlopen. Ik heb EXPRES geen langer abonnement genomen, omdat ik 4 weken met vakantie ben en geen toegang heb tot internet. Het heeft voor mij geen enkele zin een abonnement door te laten lopen in een periode dat ik er 0 gebruik van maak. En opeens zie ik dat 'indien je met creditcard hebt betaald, het automatisch wordt verlengd'. EN DAT ZIE IK NU? Waarom zie ik dit niet op het moment dat ik me wil inschrijven? Nee, dan willen ze graag dat iemand zich aanmeldt, dus dit soort lelijke adders onder het gras blijven goed uit beeld. Wat een SCHANDALIGE manier om geld te verdienen aan nietsvermoedende leden. En ik zal dit absoluut niet voor me houden. Er is niets zo misselijk dan dit soort vieze acties die haaks staan op Lexa's 'betrouwbaar en veilig' slogan. Ik heb onmiddellijk via het idiote systeem geprobeerd om hier een einde aan te maken en ik heb een bevestiging via de email gekregen dat het geannuleerd is. Ik neem aan geannuleerd per 16 juni 2012 en niet per 17 juli, want ik wil absoluut geen gebruik maken vanhun 'service', al was ik dat na mijn vakantie wel van plan. Maar dit soort geniepig gedrag zorgt ervoor dat ik helemaal kap metLexa. Bah, bah en nog eens bah. Voor het geval het via hun idiote systeem niet duidelijk was: IK WIL GEEN AUTOMATISCHE VERLENGING VAN MIJN ABONNEMENT, INDIEN LEXA DAT OP EEN MISLEIDENDE MANIER COMMUNICEERT OP EEN PLEK WAAR IK HET NIET METEEN GOED IN BEELD ZIE, DAN IS DAT HUN FOUT. ZO GA JE NIET MET KLANTEN OM. Annuleer dit abonnement NU. Per vandaag. Onmiddellijk.
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Hun 'customer care' systeem, het feit dat de profieltekst gecontroleerd moet worden en ze daar EEN WEEK over doen, dus dat je een week betaalt voor iets wat niet eens zichtbaar is voor anderen op je profiel. En natuurlijk hun vieze 'kleine lettertjes', waarbij ze je aanbieden om 1 maand af te nemen, maar het vervolgens zelf niet bij 1 maand kunnen houden en dit niet duidelijk communiceren.