Ik wil me heel graag aanmelden bij Twoo, maar door een typefout is mijn E-mailadres fout, en als ik dan op wijzig E-mailadres gebeurt er niets, nu is mijn vraag, wat moet ik doen om het wel te laten lukken.
Heb het diverse keren geprobeert maar het lukt niet.
Misschien een nieuw hotmailaccount maken en je daarmee opnieuw inschrijven als nieuw lid?
Ik heb al geprobeert om het E-mailadres te veranderen door wijzig e-mailadres, maar dat gebeurt er niets als ik daarop klik. Want als dat niet lukt zal een nieuw hotmailaccount ook niet helpen, want elke keer als ik op de button bezoek Twoo.com klik kom ik op de pagina waarin staat dat een mail naar het E-mailsadres is gestuurt, maar doordat het E-mailadres fout is en ik het niet veranderd krijg, kan ik me dus ook niet aanmelden.
Hoi Petra,
Kan je ons wat meer gegevens bezorgen aub:
- met welke browser werk je?
- met welk besturingssysteem werk je?
- wat is het e-mailadres waarmee je wou aanmelden op Twoo?
Mocht je nog meer informatie hebben mag je dat allemaal sturen naar [email protected]. We proberen je dan zo snel mogelijk te helpen.
Alvast bedankt!
Team Twoo
Hoi Petra,
Is het zo dat je email-adres tijdens de registratie niet geaccepteerd wordt?
Of had je een fout gemaakt in je email-adres tijdens de registratie waardoor het inloggen op je profiel nu niet lukt? Je hebt dan namelijk de nodige bevestigingsmail niet ontvangen op het correcte email-adres.
Laat het ons even weten via [email protected] en dan helpen we je graag verder!
Hanna
beste,heb men pc geformatteerd en weet men wachtwoord niet meer,heb al zoveel aanvrage gedaan vandaag om nieuw wachtwoord,maar heb steeds niks ontvangen van twoo
Dag Mavis
Stuur je het e-mailadres waarmee je registreerde even naar [email protected]? Dan kunnen we je zeker verder helpen.
Check je ook even je spam of junk folder? Misschien is de mail om je wachtwoord op te vragen daar terecht gekomen?
Bedankt om ons dit te melden!
ben geb in 1951 maar niet in 1940 kan je me helpen dank
Dag Gabriel
Stuur je het e-mailadres waarmee je registreerde even naar [email protected]? Dan kunnen we je zeker verder helpen. Je kan onze Helpdesk ook contacteren via twoo.com/faq.
Normaal kan je ook zelf je geboortejaar wijzigen:
Klik op 'Profiel' en klik nadien op 'Wijzigen' bij het deel van je profiel dat je wil veranderen. Je kan hier je basisinformatie (zoals je naam en je locatie) en alle bijkomende informatie (hoe je eruitziet, wat je favorieten zijn...) wijzigen.
Hopelijk lukt het zo wel?
geachte ls ik heb verkeerd mijn email en wacht woord ingetypt en kom niet meer op de side ik weet dat ik mijn emailadres verkeerd heb gedaan ipv 50 heb ik 51 ervan gemaakt en mijn wchtwoord ben ik kwijt kunt u me helpen het te herstellen
Dag Wil
Stuur je het e-mailadres waarmee je registreerde (dus het foute e-mailadres) even naar [email protected]?
Dan kunnen we je zeker verder helpen!
mijn foute emailadres is [email protected]
Dag Wil
We hebben je e-mailadres aangepast en een bevestigingsmail naar je juiste adres gestuurd. We hebben je op dat adres ook een e-mail gestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kan kiezen.
Mocht je verder nog problemen hebben, contacteer je dan even [email protected]?
Veel plezier op Twoo!
ik zou wel willen leuke contact op twoo ja lijk mij welleuk toe
Ik ben boer geweest in brazilie. Ik ben nu gepensineerd en woon nog in brazilie in een hollandse kolonie Castrolanda
ik ben er net op deze sit
ik kan niet meer op twoo
ik geraak weer niet op twoo dat is al de 2 keer deze week en maand dat het onderbroken en problemen zijn met twoo
ik geraak weer niet op twoo dat is al de 2 keer deze week en maand dat het onderbroken en problemen zijn met twoo
We hebben de afgelopen weken inderdaad een paar technische problemen gehad, maar intussen zijn die volledig achter de rug en kan je weer volop genieten van Twoo. Veel plezier!
wil me weer opnieuw aanmelden op twoo
Dag Anita
Loopt het ergens fout bij het opnieuw aanmelden?
Registreren op Twoo is heel eenvoudig: ga naar twoo.com en volg de instructies. Je hebt een geldig e-mailadres nodig om te registreren.
Je kan ook aanmelden met je Facebook account.
Tot op Twoo!
ik heb een probleem bij jullie geen enkele man kan mijn profiel bereiken ik kan hen zien maar zij mij niet ik geef credits voor me op despotlights te zetten maar ik ben verwijderd en dit hen ik niet gedaan vind die een heel vervelende situatie en weet niet tot wie mij te richten kunnen jullie dit probleem voor me uitleggen ik heb bij men weten niks misdaan wil me ex gewoon niet dat ik iemand nieuw wil leren kennen en heeft ik klacht ingediend zit of zat ook op twoo graag had ik zo snelmogelijk een antwoord op mijn problem
Dag Anne
Kan je onze Helpdesk contacteren via [email protected] of twoo.com/faq? Zij helpen je zo snel mogelijk verder!
Groetjes
Team Twoo
hallo ik wil graag by jullie horen
Dag Annemarie,
Blij dat te horen! Registreren is supereenvoudig.
Ga naar twoo.com en volg de instructies. Je hebt een geldig e-mailadres nodig om te registreren.
Je kan ook aanmelden met je Facebook account.
Tot op Twoo!