Onderzoekje : Iets stinkt er aan secondlove.nl Met alle waarderingen als het echt een succesvolle onderneming maar sommige zaken kunnen gewoon echt niet kloppen. Deze site/onderneming zou van een eigenaar zijn. Zijn vestigingsadres(kvk) is een gewone flat in Rotterdam. Vervolgens is er een verwijzing naar een beheer bv brunique in Barneveld. Ik weet wat de reclame kost op tv en radio. En deze onderneming zou hier een miljoenenbudget voor hebben ? Wat opvalt is altijd de ruime en positieve aandacht (lees promotie) van de Telegraaf voor secondlove.....Ik zou gewoon heel eerlijk willen weten wie nu echt de eigenaar is van deze site.
Groet Pieter
Update : Bekijk volgende "redaktionele" stukje in de Telegraaf. Jeffrey R. Wijnberg is psycholoog en gaat secondlove.nl noemen in zijn column. Sterker nog hij gaat tevens vreemdgaan promoten. Ik vind dit erg doorzichtig.
Sterke punten
reclame budget
Zwakke punten
vreemde stukje en promo in de telegraaf
Bezoek Second Love Reviews over Second Love
Positieve artikelen over welk product, bedrijf of een dienst in de krant is meestal een verkapte advertentie.
Heren gebruik toch eens je gezonde verstand.
Geen enkele vrouw, op een paar uitzonderingen na, gaan graag vreemd.
Dat betekent dus dat mannen weinig kans hebben om een vrouw te scoren op SL.
Wie beweert dat mannen wel een goede kans maakt die liegt en krijgt vast en zeker betaalt door SL en Telegraaf?.
Relatieplanet is van De Telegraaf, dus het ze me niet verbazen dat Second Love ook door De Telegraaf is overgenomen.
verkapte advertentie = Advertorial. Voor meer uitleg zie Wikipedia.
Een advertorial is een advertentie, vermomd als redactioneel artikel. Daardoor ontstaat er een ogenschijnlijk objectieve publicatie. Advertorials lijken meer nieuwswaarde te bevatten dan gewone advertenties. De redactionele opmaak suggereert dat. Maar de vormgeving mag niet identiek zijn aan die van de echte redactionele pagina's
De uiting moet herkenbaar zijn als advertorial en daarom eisen de vak- en publieksmedia ook dat er advertorial of advertentie in de publicatie staat.
Als er geen "advertorial of advertentie " staat in positieve artikelen (advertenties) over Second Love dan handelt De Telegraaf in strijd met de regels.
Dus ook als Jeffrey R. Wijnberg positief schrijft over Second Love in zijn collums.
De Telegraaf verliest veel leden dus verbaast het met niet dat ze op andere manieren aan geld proberen te komen.
Bezoek Second Love Reviews over Second Love