Member

sinds 30-11-2012 heb ik betaald.
krijg melding van wordt member.
hoelang duurt het dat ik alles kan gebruiken ok Lexa ?

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

4 reacties

Beste Riekert Mo,

Ik begrijp uit uw bericht dat u geen gebruik kunt maken van het betaalde membership.

Indien u nog steeds problemen ondervindt, raad ik u aan contact op te nemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team

Dag ,

vraag U dringend mij Singls_c_650 klnatnuummer,
mij van de site lexa te verwijderen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil geen zaken meer met lexa doen!!!!!!!

groet R.Mossel

Dag ,

vraag U dringend mij Singls_c_650 klnatnuummer,
mij van de site lexa te verwijderen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil geen zaken meer met lexa doen!!!!!!!

groet R.Mossel

Dag ,

vraag U dringend mij Singls_c_650 klnatnuummer,
mij van de site lexa te verwijderen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil geen zaken meer met lexa doen!!!!!!!

groet R.Mossel

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Lexa
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden