sinds 30-11-2012 heb ik betaald.
krijg melding van wordt member.
hoelang duurt het dat ik alles kan gebruiken ok Lexa ?
Beste Riekert Mo,
Ik begrijp uit uw bericht dat u geen gebruik kunt maken van het betaalde membership.
Indien u nog steeds problemen ondervindt, raad ik u aan contact op te nemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Christine van het Lexa Team
Dag ,
vraag U dringend mij Singls_c_650 klnatnuummer,
mij van de site lexa te verwijderen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil geen zaken meer met lexa doen!!!!!!!
groet R.Mossel
Dag ,
vraag U dringend mij Singls_c_650 klnatnuummer,
mij van de site lexa te verwijderen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil geen zaken meer met lexa doen!!!!!!!
groet R.Mossel
Dag ,
vraag U dringend mij Singls_c_650 klnatnuummer,
mij van de site lexa te verwijderen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil geen zaken meer met lexa doen!!!!!!!
groet R.Mossel