Denk je dat je deze site waar je voor betaald ook op je iphone kunt gebruiken.
ja dat werkte dacht ik maar mijn abbonement afgelopen en verlengt op iphone blijkt dat dat niet geldig is voor je Laptop weer weggegooit geld en zo gaan ze te werk oplichters zijn het
Tevens veel spam erg veel
Sterke punten
GEEN ik ben er klaar mee
Zwakke punten
Ben jaren member geweest heb contact gehad met support desk maar nul oplossingen
Beste Itsmee,
ik begrijp uit uw bericht dat u een vervelende ervaring heeft gehad met onze memberships voor de Iphone. Graag geef ik u hier meer informatie over.
Wanneer u via de Lexa app op uw Iphone een profiel aanmaakt en betaald voor een Lexa Iphone Membership, kunt u alleen gebruik maken van de betaalde diensten op de Lexa website via uw Lexa app. De prijzen van de Iphone memberships zijn ook anders dan de prijzen op de website. Zo kunt u via uw Iphone een membership aangaan van 1 week, iets wat op de website niet mogelijk is. Tevens dient u een eventuele automatische verlenging of beëindiging door te geven via Itunes. U bent een membership aangegaan via uw Iphone en kunt deze alleen via Itunes beeindigen.
Wanneer u een betaling doet voor een Full Membership via de website kunt u gebruik maken van de betaalde diensten op de website en via de Lexa app op uw Iphone.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team