geen verbinding met lexa al weken niet meer kan niet meer op de site
dus kan ook nie opzeggen wat is dit voor een zooi
ik betaal en kom niet meer op de site
heeft iemand een idee ? of bestaat de site lexa nie meer ?
:@:((
Sterke punten
heb ik niet
Beste katje,
ik begrijp uit uw bericht dat u niet meer kunt inloggen op uw Lexa profiel om op te kunnen zeggen.
Helaas heb ik onvoldoende gegevens van u, om uw gegevens in te kunnen zien en u verder te helpen. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen. Gelieve in dit bericht uw gebruikersnaam en e-mailadres te vermelden waarmee u geregistreerd bent.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team
hallo
ik kan dat niet doen want ik kom helemaal niet meer op jullie site elke x als ik erop klik krijg ik verbindings probleem vaststellen dus ik kan hier ook niets mee en begin september is me periode afgelopen en wil nie automatisch meer verlengen . maar ik kom niet meer op jullie site dus kan niets stopzetten
heb ook al een nummer gebeld van jullie maar die is ook nie meer in gebruik
weet niet meer wat ik moet doen nu maar krijg wel elke x mailtjes van jullie binnen .hoop dat jullie mij kunnen helpen het op te lossen
mijn naam op de site is katje70 en me wachtwoord is tommies
zie graag een bericht terug
LOL!! Erg fijn als de klantenservice de berichten LEEST voordat deze ze beantwoord. Het is nu 30.8 en met de gegevens die mevrouw geeft kom ik zonder problemen in haar account
Lexa team zie mail 22-8-2012 en onderneem actie!
Ik heb het profiel katje70 inmiddels van de website verwijderd zodat niemand meer toegang heeft. Het is uiteraard niet slim om inloggegevens op een publieke website te vermelden. Daarom heb ik ook aangegevan om contact op te nemen met het Customer Care Team. Hiervoor hoeft met niet in te loggen op het profiel, maar gewoon via de "Help" link links onderaan de startpagina het contactformulier in te vullen. Wanneer u verbindingsproblemen heeft, ligt dit aan uw computer en dient u de instellingen na te gaan.
Ik hoop dat hiermee uw probleem is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team
het lijkt er meer op dat jullie eigen belang proberen te beschermen. de meningen die hier worden neer gezet over lexa zijn veel zeggend! het is een datingsite waar list en bedrog de hoofdpersonen zijn. de leden die zich er hebben ingeschreven zijn in alle gevallen de verliezers en dan heb ik het niet eens over de mensen die hebben betaald voor hun lidmaatschap. Deze mensen zijn simpelweg misleid en geld afgetroggeld voor helemaal niks. waar ik mij ook zeer erg aan stoorde was dat jullie de betalingsgegevens bewaren en zonder tussen komst van Ideal of andere betalingsbeschermingen geld van de rekening kon en kan gehaald worden.
andere aandachtspunt is de hoeveelheid aan verouderde ongebruikte profielen! we praten dan niet over een paar profielen van de zoekopdracht, maar 50% oplopend tot soms wel 95% van de zoekopdracht. profielen die al meer dan een jaar niet meer actief zijn houden jullie in jullie bestand. Inderdaad, jullie hebben de grootste aantal leden, maar dan ook de grootste slapende profielen bestand.
oplossingen?
betalingsgegevens verwijderen. geen automatische verlenging!
opschoning, verwijderen van profielen van 1 jaar en ouder.
betere en snellere contact met helpdesk.( nu regelmatig onmogelijk)
er zullen vast wel meer mensen zijn de ideeën hebben wat er moet veranderen. laat de eerste drie punten het begin zijn!