Wat een oplichterij! 100den mails verstuurd aan zog. "spontane en vrolijke" dames. Doch weinig respons ontvangen, danwel van dubieuze type's. Lexa werkt samen met CP/Bibit ip Meetic die ongevraagd nog ff met een incasso komt die je niet ongedaan kan maken!
"Zwende LEXA ars"
Sterke punten
geen
Beste Jimmy,
ik begrijp uit uw bericht dat u weinig reacties heeft mogen ontvangen op de door u verstuurde berichten, en tevens geeft u aan niet op de hoogte zijn van een automatische verlenging en hoe u deze kunt annuleren.
Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met onze website en wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen.
Ten eerste wil ik aangeven dat het actief op zoek gaan naar een partner middels het sturen van meerdere berichten een goed instelling is van u. Echter heeft Lexa geen enkel invloed op de uitkomst hiervan. Het kan zijn dat de door u verstuurde berichten niet gelezen en beantwoord konden worden, omdat de desbetreffende member waarnaar u de berichten gestuurd heeft als gratis member op de website geregistreerd staat. Gratis members zijn niet in de gelegenheid om uw berichten te lezen of te beantwoorden mits ze een betaling doen voor een Full Membership.
U kunt echter uw contactbereik vergroten door een extra optie Premium te nemen bovenop uw Full Membership. Met deze extra optie zijn namelijk ook gratis members op de website in staat om uw berichten te lezen en te beantwoorden. Een extra optie Premium is verkrijgbaar voor 9,90 Euro per maand en biedt u de volgende voordelen:
- Aan alle gratis members op Lexa.nl de mogelijkheid bieden contact te kunnen leggen.
- Als eerste voorgesteld worden aan de nieuwe members.
- Naar voren geschoven worden bij "Lexa stelt voor" op de homepage.
Maar u verschijnt bovendien, als Premium Member voor alle personen die uw profiel bezoeken. Deze personen kunnen dan:
- Uw persoonlijke fotoalbum bekijken.
- De berichten die u hen stuurt lezen en beantwoorden.
- Uw berichten via LexaMessenger lezen en beantwoorden.
Tevens geeft u aan niet op de hoogte te zijn gebracht van een automatische verlenging en hoe u deze kunt annuleren.
Wij doen ons uiterste best om zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze members. Op het moment van aankoop werd aangeven dat uw membership elke maand automatisch verlengd zal worden, tenzij u aangeeft dat u geen verlenging wenst. Dit doet u door op de vraag "Wil je niet het risico lopen je contacten te verliezen en kies je dus voor een automatische verlenging van je membership?" het antwoord "Nee" aan te vinken. Vinkt u deze niet aan, dan betekent dit automatisch dat u akkoord gaat met de automatische verlenging.
De automatische verlenging kunt u op elk gewenst moment onderbreken door ten minste 48 uur voor de vervaldatum van uw abonnement op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Kiest u daar de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten.
Graag wil ik u er van op de hoogte brengen dat u de algemene voorwaarden omtrent de automatische verlenging kunt terugvinden in Artikel 4.2 op de website. Deze kunt u lezen voordat u zich inschrijft, gedurende de inschrijving en ook wanneer u eenmaal ingeschreven bent.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Neemt u gerust contact met ons op wanneer u nog verdere vragen heeft via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team