Wat een afzetterij. ik geef geef ze toestemming om 1 malig 59.70 af te schrijven en geef aan geen extra abonnemet te willen. en toch word er nog maals 59.40 afgeschreven voor een premium abonnement. ik ben nu hard op zoek naar een contact nummer of e-mail adres om hierover een klacht in te kunnen dienen.
via de bank kan ik dit geld niet laten stoneren omdat het bij hun staat afgeschreven als 1 malige machtiging. echt te slecht, en vervolgens kan ik soms niet inloggen en krijg ik lang niet alle flirst en berichten te zien. dus betaal wel maar krijg weinig sercive. ben der helemaal klaar mee
Dat is vreemd, ik had hier een review neergezet, hoe je de klachten met lexa kan aanpakken, maar die is eraf gegooid. Nu dan maar hier als reactie op deze review. Zit je in moeilijkheiden met lexa ga dan naar klachten punt nl. die punt moet je als . lezen. Hopelijk help ik er mensen mee. Hier willen ze zeker niet dat er mensen worden geholpen. Alleen maar klagen zonder oplossing.
Beste Kirsten,
ik begrijp uit uw bericht dat er een afschrijving heeft plaats gevonden waar u het niet eens mee bent en die u graag gerestitueerd wilt zien.
Een betaling kunt u binnen 7 dagen na aankoop, mits er geen gebruik gemaakt is van de betaalde diensten laten annuleren door een verzoek te sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij zien uw bericht graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team
het is nu al bijna 3 weken geleden dat ik mij hiervoor heb aangemeld, dus deze 7 dagen zijn verstreken. ook weet ik nog steeds niet welke extra dingen ik nu kan nu ik deze functie erop heb zitten, dus weet ik ook niet of ik er wel gebruik van maak of niet.
in de eerste week nadat ik erachter was dat het is afgeschreven heb ik op de lexa site gezocht naar een contact nummer of mail adres, dit heb ik niet kunnen vinden en ook via de vragen lijst kon ik nergens met mijn klacht terecht.
hierdoor zijn dus de 7 dagen verstreken en nu vroeg ik mij af of ik het geld toch nog terug kan krijgen, want ik heb hier niet om gevraagt en ben het er ook echt niet mee eens dat er zomaar geld word afgeschreven.
groeten kirsten03