afschrijving

Ik heb in febr. mijn lidmaatschap opgezegt en uitgeschreven en toch halen jullie in maart even vrolijk weer geld van mijn rek. zou graag dat jullie dat weer terug storten.
anders ben ik genoodzaakt andere maatregelen te nemen.:@
Giny

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

4 reacties

hey gina
dat is me al een half jaar geledden ook gebeurt dat ik het heb op gezegt maar heelaas ze schrijven het tot nu toe nog altijd bij me af weet oook niet weer wat ik moet doen, ben al op de bank geweest en noem maar op en die kunnen ook niks voor mij betekenen

hey Davina,
Ook ik ben naar de bank geweest daar vertelden ze mij dat ze lexa konden blokeren zodat er geen geld meer word afgeschreven dus wacht even volgende maand af.
kan ook nergens een email van hun vinden en gekke is ze hebben wel m,n geld eraf gehaald maar ik kan niet eens meer op de site komen.

Beste Giny,

ik begrijp uit uw bericht dat u uw membership bij Lexa heeft opgezegd en desondanks wordt er nog geld van uw rekening geïncasseerd.

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor de late reactie op uw bericht. Helaas kan ik met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u achterhalen op onze website en kan ik uw probleem dan ook niet direct voor u oplossen.

Echter kan ik u wel voorzien van de informatie hoe u uw automatische verlenging kunt annuleren en uw profiel van de website kunt verwijderen.

Om uw profiel te kunnen verwijderen van de website, moet u er zeker van zijn dat u eerst de automatische verlenging heeft stopgezet.

Rechtsboven elke pagina kunt u via "Mijn account" naar "Mijn instellingen". Daar kiest u in de rubriek "Mijn membership" de optie "Mijn membership beheren". Vanwege veiligheidsredenen zal u gevraagd worden om uw inloggegevens te bevestigen. Let op: om u te kunnen identificeren dient u hoofdletters, kleine letters en de underscore te gebruiken als deze in uw inloggegevens voorkomen. Na het beëindigen van uw automatische verlenging, ontvangt u hiervan een e-mail ter bevestiging.

De datum van de volgende ingeplande betaling wordt aangegeven in de rubriek "Mijn account", "Mijn instellingen" en dan "Mijn membership". Nadat uw automatische verlenging geannuleerd is blijft uw profiel wel online. U kunt zich vervolgens altijd opnieuw inschrijven voor een nieuw Full Membership bij Lexa.nl.

Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u naar de pagina "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".

Leest u de tekst die verschijnt goed door. U heeft hier nog de keuze om uw profiel tijdelijk op te schorten of uw profiel definitief te verwijderen.

Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
"Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief. Dit is onomkeerbaar:
- Uw profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en u zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa.nl
- Uw gegevens (advertentie, foto's, profiel, contacten, berichten, etc.) worden definitief verwijderd.

Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.

Mocht u na bovenstaande handeling alsnog problemen ondervinden of nog andere vragen en of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Als je een rekening bij ING hebt moet je 020-2288822 bellen en dan kunnen zij de incasso blokkeren. Voor andere banken moet je die bellen om te vragen hoe je kunt blokkeren.

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Lexa
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden