Waardeloos

Ik heb geen goede woord voor Lexa. Zij zijn steeltjes oplichters. Zonder mijn weten en willen schrijven zij geld van mijn rekening. Schande!!!!!!

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

2 reacties

Sam (29), je hebt helemaal gelijk. Lexa blokkeert
mail-verkeer en maken je op "geïnteresseerden"
attent, maar als je dan wilt reageren dan moet je
gelijk weer extra betalen. Flessentrekkers zijn het.
Succes verder, met vr. groet, Joop

Beste Sam,

ik begrijp uit uw bericht dat er geld van uw rekening wordt geïncasseerd, zonder dat u daarvan op de hoogte bent.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met onze website. Ik wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen.

Wanneer er maandelijks een bedrag van uw rekening wordt geïncasseerd namens Lexa, dan houdt dat in dat u gebruik maakt van een automatische maandelijkse verlenging.

Bij betaling van uw Full Membership staat aangegeven dat het Full Membership automatisch maandelijks verlengd zal worden mits u dit zelf annuleert. U kunt bij betaling de automatische verlenging reeds uitvinken.

Tevens wordt u op de hoogte gebracht van een automatische verlenging wanneer u een bevestiging ontvangt van uw betaling. Verder staat alle informatie met betrekking tot de automatische verlenging aangegeven in artikel 4.2 van onze algemene voorwaarden.

U kunt ten alle tijde en ten minste 48 uur voor de vervaldatum van uw Full Membership uw automatische verlenging zelf annuleren via "Mijn account", "Mijn instellingen" en vervolgens klikt u op "Membership beheren".

Ik kan helaas, zonder uw persoonlijke gegevens, uw automatische verlenging niet voor u annuleren. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team zodat zij u verder kunnen helpen.

U kunt ons Customer Care Team bereiken via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen, klachten, problemen en of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Lexa
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden