Beste mensen,
Anno 2012 is ingeschreven staan bij een datigsite niets meer om je voor te schamen, toch? Schrijf dan allemaal jullie klachten naar het tv programma 'Kassa' van de Vara en het consumentenprogramma 'Radar' van de Tros!!! Samen zijn we sterker dan alleen!!! Deze praktijken van Lexa moeten we zien te stoppen. Laten we Lexa met z'n allen aanpakken!!
Als Lexa wordt aangepakt, betekend het dat er wel weer een werkeloze bijkomt, in de persoon van Charlotte (dan ex- Lexa Careteam)..
Beste Dittek,
ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over Lexa.
Ik betreur het ten zeerste dat u een slechte ervaring heeft met onze website en niet tevreden bent over onze service.
Voor al uw vragen, opmerkingen, suggesties en of klachten kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team. Zij zullen binnen 48 uur tot een geschikte oplossing of met een antwoord komen.
Ons Customer Care Team is ten alle tijde te bereiken via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Christine van het Lexa Team