Ook ik heb me een paar dagen geleden laten verleiden tot een full-membership, toen ik echter wilde betalen via paypal werd ik direct weer doorgelinkt naar de site van Lexa waar ik weer een keuze diende te maken, ik ging er van uit dat dat voor het lidmaatschap was maar blijkbaar is dat voor extra's dit staat zeker niet duidelijk beschreven!! en voor ik het wist was er bij mij ook 2 x 59 euro afgeschreven ik vind dit pure oplichting!!
Heb direct naar [email protected] gemaild en via de site de customer care functie gebruikt, u raad het al geen reacties.
Ik heb ook Paypal al op de hoogte gesteld van deze in mijn ogen frauduleuze transactie.
Voor iedereen de beste wensen van 2012. Mijn wens van 2012 dat er datingschandaal boven water komt. En dan maar ongestraft geld van de rekening afhalen.
Beste Ries,
Ik begrijp uit uw klacht dat er een dubbele afschrijving heeft plaats gevonden, dit was niet uw bedoeling.
Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met Lexa.nl, ik wil u daarom het een en het ander verhelderen. U heeft helaas geen gegevens achter gelaten waarmee ik uw profiel of betalingen mee kan nakijken. Ik kan dus niet ingaan op uw situatie omdat ik niet weet wat er gebeurt is tijdens uw betaling.
U geeft aan dat u contact heeft opgenomen met [email protected]?, dit is een e-mailadres waar alleen onze mailings mee worden verstuurt. Hier kunt u niet op reageren en dat wordt ook in elke mail aangegeven. De berichten die naar dat e-mailadres worden verstuurt komen niet bij ons aan, vandaar dat u geen reactie van ons heeft ontvangen. Ik wil u vragen om contact op te nemen met het Customer Care team via de ?Help? pagina op de website; www.lexa.nl. Indien er sprake is van een dubbele betaling zult u uiteraard het teveel betaalde bedrag terug ontvangen op uw rekening.
Ik hoop u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Charlotte van het Lexa-team
Hoi,
Ben je bereid om je klachten ook bij Kassa van de Vara en Radar van de Tros te melden?