ER IS 2 X 59,70 VAN MIJN REKENING AFGESCHREVEN EN KAN
NEGENS IETS VINDEN (GEEN TEL, NR GVEEN E-MAIL GEEN
ADRES OF POSTBUS) OM DAT TEVEEL BETAALDE TERUG
TE KRIJGEMN DUS HEB IK HET 2 X GEPROBEERD MET HET
E MAIL WAAR LEXA DE BERICHTEN VERZENT MAAR GEEN
REACTIE
I K V I N D H E T E E N S C H A ND E M A A R
D E S N O O D S G A I K N A A R M IJ N A D V O C A A T
D A N Z IJ N D E K O S TE N V O O R L E X A
I K P I K D I T N I E T
Zwakke punten
GEEN COMINUCATIE MOGENLIJK ZEER SLECHTE (GEEN JUISTE AFSCHIJVINGEN
Nou Lexa- Customercareteam, kom er maar weer in.
Beste heer/mevrouw Schalbroek,
Ik begrijp uit uw bericht dat er twee bedragen van uw rekening zijn geïncasseerd en u ziet geen mogelijkheid om met Lexa in contact te komen.
Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met Lexa.nl, ik wil u daarom het een en het ander verhelderen. Ik begrijp dat u geprobeerd heeft om contact op te nemen met ons via het e-mailadres waarmee wij berichten versturen. In dit bericht wordt aangegeven dat u niet kunt reageren op dat e-mailadres omdat deze niet aankomen. Hiermee worden alleen onze mailings verstuurt. Om contact op te nemen met het Customer Care team van Lexa dient u naar de 'Help' pagina te gaan op de website; www.lexa.nl. Zij zullen in uw geval uw betalingen nakijken en indien het inderdaad om een dubbele afschrijving gaat zult u uiteraard het teveel betaalde bedrag terug ontvangen op uw rekening.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Charlotte van het Lexa-team