DUBBEL AFGESCHREVENEN ZE REAGEREN NIET S C H A N D E

DUBBEL AFGESCHREVENEN ZE REAGEREN NIET S C H A N D E

ER IS 2 X 59,70 VAN MIJN REKENING AFGESCHREVEN EN KAN
NEGENS IETS VINDEN (GEEN TEL, NR GVEEN E-MAIL GEEN
ADRES OF POSTBUS) OM DAT TEVEEL BETAALDE TERUG
TE KRIJGEMN DUS HEB IK HET 2 X GEPROBEERD MET HET
E MAIL WAAR LEXA DE BERICHTEN VERZENT MAAR GEEN
REACTIE
I K V I N D H E T E E N S C H A ND E M A A R
D E S N O O D S G A I K N A A R M IJ N A D V O C A A T
D A N Z IJ N D E K O S TE N V O O R L E X A

I K P I K D I T N I E T

Zwakke punten
GEEN COMINUCATIE MOGENLIJK ZEER SLECHTE (GEEN JUISTE AFSCHIJVINGEN

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

2 reacties

Nou Lexa- Customercareteam, kom er maar weer in.

Beste heer/mevrouw Schalbroek,

Ik begrijp uit uw bericht dat er twee bedragen van uw rekening zijn geïncasseerd en u ziet geen mogelijkheid om met Lexa in contact te komen.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met Lexa.nl, ik wil u daarom het een en het ander verhelderen. Ik begrijp dat u geprobeerd heeft om contact op te nemen met ons via het e-mailadres waarmee wij berichten versturen. In dit bericht wordt aangegeven dat u niet kunt reageren op dat e-mailadres omdat deze niet aankomen. Hiermee worden alleen onze mailings verstuurt. Om contact op te nemen met het Customer Care team van Lexa dient u naar de 'Help' pagina te gaan op de website; www.lexa.nl. Zij zullen in uw geval uw betalingen nakijken en indien het inderdaad om een dubbele afschrijving gaat zult u uiteraard het teveel betaalde bedrag terug ontvangen op uw rekening.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Charlotte van het Lexa-team

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Lexa
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden