Enige tijd geleden heb ik Lexa geinformeerd over het fijt dat ik was opgelichtrndoor één van hun members.Ik heb naam enz.aan hen door gegeven maar tot rnop heden ten dagen heb ik geen enkele tegen reactie van hen mogen ontvangen.rnOndanks deze (flinke)financiele tegenvaller ben ik niet bij de pakken neer gaan zittenrnen heb bij een andere site de liefde mn mijn leven tegen gekomen.(wij wonen inmiddels samen) en heb mijn profiel op Lexa op non-actief gezet.Desondanks haald Lexa nog steeds geld van mijn rekening terwijl ik al 7 mnd op non-actief sta.rnrnDames,mocht er iemand benadeeld zijn door ene Heinz (werkelijke naam Kuno Sussenbach.....dan verneem ik dit graag van U
U moet niet je persoonlijke gegevens geven aan lexa of wat dan ook. Ze maken daar misbruik van.
Beste Jannie,
Wij betreuren het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. We willen daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen.
U geeft aan dat u uw profiel tijdelijk heeft opgeschort. U heeft daarbij de automatische verlenging niet stop gezet en uw profiel niet verwijderd. Dit is dan ook de reden dat er een automatische verlenging heeft plaats gevonden en waarom uw profiel niet definitief verwijderd is.
U kunt de automatische verlenging op eender welk moment onderbreken, en ten minste 48 uur voor de vervaldag van uw abonnement, door op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account", "Mijn Instellingen" en vervolgens klikt u bij "Mijn membership" bij "Mijn Membership beheren" op ?klik hier?.
Indien u uw profiel wilt verwijderen, gaat u naar de pagina "Mijn account", tab "Mijn Instellingen". Klik op de link die overeenstemt met volgende zin: " Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier". Deze link vind u onderaan de pagina.
Vervolgens klikt u wederom onderaan de pagina op de link ?Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld?.
Vervolgens wordt u gevraagd om uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren, dit dient ter bevestiging en zult u een bevestigingsemail krijgen op het door u opgegeven e-mailadres.
U geeft ook aan opgelicht te zijn door één van onze members, dit is natuurlijk erg vervelend en niet de bedoeling van Lexa.nl. Wij hebben geen profiel kunnen achterhalen met de door u opgegeven gegevens en willen u daarom vragen om zijn/haar gebruikersnaam door te geven zodat wij het kunnen nakijken. U kunt dit aan ons door geven door contact op te nemen met de Customer Care service. Wij zullen dit direct nakijken en indien wij constateren dat deze member inderdaad een oplichter is zullen wij deze uiteraard verwijderen.
U kunt contact opnemen met de Customer Care service door naar de website Lexa.nl te gaan en onderaan de pagina op 'Help' te klikken. U verschijnt dan op de 'Help' pagina en daar kunt u uw vraag stellen.
Met vriendelijke groet,
Lexa.nl Customer Care team.
Ik zou graag Jannie spreken over deze 'Heinz'.
Truus,hoe kan ik U bereiken? Als U meer weet over deze Heinz wil ik graag met U in contact komen om zo ervaringen omtrent dit heerschap uit te wisselen
Jannie,
Mijn emailadres is [email protected] Ik hoor graag van je!
Truus,ik heb een e-mail verzonden op 17-11-2013,misschien even kijken in de ' ongewenste ' post ?' ben benieuwd wat je er van vind