Doe het nooit zijn oplichters eerste klas hoop dat ik ze te pakken krijg wandt ze zijn nog niet van mijn af dat belooft ik ze halen zo het geld van je rekening zonder dat je het weet
Beste F.B,
Wij begrijpen dat er door ons geld van uw rekening is geïncasseerd.
Wij betreuren het dat u slechte ervaringen heeft met onze website.
U heeft geen omschrijving gegeven van uw probleem en daarom kunnen wij u niet een direct antwoord geven op uw vraag/klacht. Waarschijnlijk heeft er een automatische verlenging plaats gevonden of heeft u nog een betaling gedaan voor een extra optie. Indien dit het geval is willen wij u vragen om contact op te nemen met de Customer Care service zodat wij het voor u na kunnen kijken en u daarbij verder kunnen helpen.
U kunt contact opnemen met de Customer Care service door naar de website Lexa.nl te gaan en onderaan de pagina op 'Help' te klikken. U verschijnt dan op de 'Help' pagina en daar kunt u uw vraag stellen.
Met vriendelijke groet,
Lexa.nl Customer Care team.