Ik had een maandabonnement. Uiteindelijk was ik een week online en vervolgens moest ik verlengen. Mijn hele profiel was weg. Mijn naam stond er nog wel. Helpdesk? Not. emailsdres? Kan nog niet vinden. Tel.nmr? heeft iemand die?
Ook nog zo iets: Ik heb bij mijn aanmelding ook nog iets extra´s betaald voor ...weet ik niet. Ging te snel weg, bij het klikken.
Tip: Check of er een website is. Check reviews.
Consumentenbond? Iets voor jullie?
Zwakke punten
zie hierboven
Beste G,
Wij begrijpen dat u geen gebruik meer kan maken van uw profiel en dat u voor de extra opties betaalt heeft.
Waarschijnlijk heeft u nog een betaling gedaan voor de extra opties; Control- en/of Premium membership. Op de eerste betaalpagina wordt er gevraagd hoeveel maanden u een Full membership wilt aangaan, wanneer u deze heeft geselecteerd en al uw betaalgegevens heeft ingevoerd wordt er gevraagd of dat u nog gebruik wilt maken van de extra opties. Indien u geen gebruik heeft gemaakt van de diensten kunnen wij de desbetreffende bedragen zonder problemen terug storten naar uw rekening.
U geeft ook aan dat uw profiel weg was maar dat uw gebruikersnaam nog wel vermeld stond. Deze vraag/opmerking is ons niet geheel duidelijk. Waarschijnlijk bedoelt u dat u geen gebruik meer kunt maken van de betalende diensten. Om u opheldering te geven over uw vragen willen wij u vragen om contact op te nemen met de Customer Care service. Zij kunnen u verder helpen met uw problemen.
U kunt contact opnemen met de Customer Care service door naar de website Lexa.nl te gaan en onderaan de pagina op 'Help' te klikken. U verschijnt dan op de 'Help' pagina en daar kunt u uw vraag stellen.
Met vriendelijke groet,
Lexa.nl Customer Care team.