:$
Zwakke punten
je kunt u niet meer uitschrijven zoals voorgeschreven op de site maar ze halen wel iedere keer geld van mijn rekening,bedriegers zijn het maar ik heb de nodige stappen ondernomen en ze gaan alles terug betalen
Bezoek LexAmore Reviews over LexAmore
Beste heer/mevrouw,
Ik begrijp dat het niet duidelijk is hoe u uw profiel kunt verwijderen en hoe u de automatische verlenging kunt stop zetten.
Ik betreur het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. Ik wil u daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen en u hopelijk een beter gevoel te geven.
U vraagt zich af hoe u uw profiel kunt verwijderen. Indien u zich wenst uit te schrijven, gelieve te klikken op: "Account" in het menu van "Mijn gegevens". U vindt er onderaan de pagina de link "uw uitschrijving". U geeft daar uw gebruikersnaam op, vervolgens uw wachtwoord en dan klikt u op "bevestigen". Graag delen we u mee dat, als u zich uitschrijft, u afstand doet van:
- uw profiel en alle persoonlijke gegevens die eraan verbonden zijn
- de historie van uw volledige contact lijst
- de berichten die uitgewisseld werden met de personen die u werden voorgesteld
- de toegang tot alle rapporten die voor u werden opgesteld
Uw uitschrijving zal per mail bevestigd worden.
Indien u hier niet uit komt kunt u contact opnemen met het Customer Care team via de link ?Help? op onze website. U kunt daar uw vraag stellen door een bericht te sturen.
Met vriendelijke groet,
Het Lexa-team
Goedendag bij mij wordt ook nog steeds maandelijks geld afgeschreven terwijl ik een bevestiging heb gehad dat mijn account is gesloten ?Hoe krijg ik dat geld terug?
Beste mevrouw Mathijssen,
Ik begrijp dat er een bedrag van uw rekening is geïncasseerd ondanks dat u uw profiel heeft gesloten.
Wanneer uw profiel is gesloten is het niet mogelijk dat er een bedrag van uw rekening is afgeschreven.
Ik raad u aan om na te kijken of dat u uw profiel tijdelijk heeft opgeschort, indien dat het geval is en u de automatische verlenging niet heeft stop gezet wordt het automatische verlengd. Het kan ook zijn dat u nog een tweede profiel heeft waar de automatische verlenging voor heeft plaats gevonden. Wanneer er wel een onterechte afschrijving heeft plaats gevonden zult u deze uiteraard terug ontvangen.
Ik wil u vragen om contact op te nemen met de Customer Care service via onze website. U kunt via de 'Help' pagina een bericht sturen. Wij zullen u op deze manier verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Het Lexa-team
ik heb vandaag contact gehad met de bank, zij gaan een betalingsonderzoek houden richting lexamore.nl en hun activiteiten. ook heb ik de organisatie van worldpay inmiddels ook al gesproken, hier zal ook een onderzoek gestart worden. de organisatie lexamore.nl houdt zichzelf niet aan de regels mbt het automatisch afschrijven van het lidmaatschaps geld. dit heeft er mee te maken dat zij alleen maandelijkse termijnen af mogen schrijven na stilzwijgende verlenging. ook dienen zij ten allen tijde hun adres gegevens volgens de nederlandse wet te vermelden op hun website voor correspondentie. dit staat zelfs vermeld in hun algemene voorwaarden onder artikel 4 , verwijs hier ook naar bij communicatie.
ik ga mijn stappen zetten en zal ze het moeilijk gaan maken !, mijn geld krijg ik terug.
Heb een vraag voor het Lexa team wil lid worden voor 6 maanden a9.95 euro per maand totaal 59.70. Kan ik met dit full member ship berichten ontvangen en volledig lezen en vage foto,s allemaal zien en ook berichten versturen? Ik bedoel geen VIP membership! Graag uw reactie! vriendelijke groet Wanda!
Kan ik met full membership berichten helemaal lezen ,vage foto,s zien en berichten sturen? Ik bedoel geen VIP membership die is duurder. Full member kost 6 maanden 59.70 euro. Graag reacties,vriendelijke groet Wanda!
Bezoek LexAmore Reviews over LexAmore