Nadat ik 3 maanden lid ben geweest, werd er weer voor drie maanden van mijn rekening afgeschreven. Als ik hun Algemene Voorwaarden nakijk staat er dat op het éérste betalingsbewijs moet staan, voor welke duur je heb betaald en met welke tijdsduur er wordt verlengt als je niet op tijd binnen de termijn opzegt.
Natuurlijk had ik dus moeten opzeggen,( wat heel erg omslachtig gaat trouwens!!) maar ik ging ervan uit dat ik maar voor drie maanden had betaald en verder niks omdat op mijn betalingsbewijs geen info staat over de volgende termijn die wordt aangedaan indien niet wordt opgezegt. Dus er staat of een foutje in hun Algemene Voorwaarden of ik heb niet de juiste betalingsafschrift gekregen met de juiste tekst daarop.
In ieder geval ben ik veel aan het heen en weer mailen en krijg het niet aan hun verstand wat er nou verkeerd is gegaan bij hun. Ben benieuwd of ik nog restitutie krijg. Ook via mijn creditcard maatschappij nu aan de gang.
Als aanrader zou ik deze site ook niet aanbevelen. Te prijzig voor wat er aangeboden wordt. Veel matches van ver weg aangeboden. Geen fotootjes etc etc .
Sterke punten
Kan ik niet bedenken.
Zwakke punten
Veel te duur.
Geen fotootjes te zien.
Veel contacten uit te verre delen van het land.
Erg omslachtige opzeg mogenlijkheid.
Etc Etc.....
be2 leek een gemiddelde site todat...
mijn abonnement kennelijk was verlopen. OK, had ik zelf op kunnen letten. Maar om op te zeggen moet je nogal wat fratsen uithalen:
fax sturen met details van jouw abonnement, maar
bij die informatie kom je niet meer, want
als je abonnement is verlopen zul je EERST weer moeten betalen
om de detailinfo via de be2-site te kunnen benaderen, deze
info moet daarna worden vermeld op de fax. Ja, FAX! (wat was dat ook al weer, wie heeft er nog een?),
mail kan niet, want je handtekening moet er onder. Dit om fraude te voorkomen? Denk het niet. In de tussentijd blijft be2 je spammen op jouw, bij be2 uiteraard bekende emailadres!
Wanneer je via de servicedesk van be2 probeert uit te leggen dat je eerst detailinfo van hun website moet kunnen opvragen om de fax met de door hun vereiste info om te kunnen opzeggen kan versturen krijg je standaardantwoorden.
Na twee keer op en neer wordt melding gemaakt van het in de hand nemen van een incasobureau!
Dus mensen: trap er niet in! Een gewaarschuwd mens telt voor be2NEE!
Gek word ik van deze site. Hij is niet duidelijk en niet klantvriendelijk. Was blij dat mijn lidmaatschap erop zat. Jammer alleen dat ik niet kon opzeggen via hun opzeggingspagina, door allerlei omwegen was ik dus te laat en werd er weer 186 euro afgeschreven. De klantenservice is dus ook niet klantvriendelijk en totaal niet begripvol naar mijn situatie. Ik heb het verkeerd gedaan, ik moet betalen of er komt een incassobureau, want ze vinden het niet leuk dat ik het geld heb terug laten boeken naar mijn rekening. Dat zij een site hebben die niet werkt maakt hun niet uit. Zij grijpen terug naar hun Algemene voorwaarden en ik heb een probleem. Ik had al gemaild ik wilde opzeggen maar dit niet lukte, toch haalde zij geld van mijn rekening en ik ben zo ineens bij heel veel mannen intrek en krijg veel mails, vreemd he!
Voor mij ook nooit meer BE2, begin er maar niet aan.
ik wil opzeggen bij be2, maar ik krijg geen reactie van de klantenservice. wie weet wat ik moet doen.