Review: WEGBLIJVEN VAN DEZE ZAAK!!!
Beste Alex,
Graag ga ik in op uw klacht.
Vanwege de wet op de privacy mag ik niet ingaan op de details van de overeenkomst. In het algemeen kan ik hierover het volgende aangeven.
Zo men een premium-lidmaatschap heeft gekocht en niet tevreden is, bieden wij een klantenservice aan die ondersteuning aanbiedt om het verblijf bij Parship succesvol te maken.
Mocht men een premium-lidmaatschap afsluiten wordt dit automatisch verlengd zo men niet op tijd heeft opgezegd.
Parship wijst op de verlenging vóórdat men een premium-lidmaatschap af kan sluiten en geeft aan hoe men tijdig op kan zeggen in de Algemene Voorwaarden, tijdens de bestelprocedure en in de e-mail met de bestelbevestiging die na afsluiting van het premium-lidmaatschap wordt verstuurd.
Opzeggen kan eenvoudig via e-mail, fax of via een brief.
Als men de betaling voor de verlenging heeft betwist bij de bank ontvangt men vanzelfsprekend betaalherinneringen en aanmaningen. Daarbij zijn wij verplicht op bijkomende kosten die kunnen ontstaan.
Wij hebben contact met u opgenomen via de klantenservice van Parship.
Met vriendelijke groeten,
Parship Webcare
Review: Oplichting
Beste Wil,
De Parship code bestaat uit 8 letters en getallen en hebben wij je direct na je eerste aanmelding gestuurd. 1166 is dus helaas niet correct.
Wilt u nog eens kijken? Als alternatief kunt u ook bij de afboeking kijken. Bij de details staat de Parship code ook.
Met vriendelijke groeten,
Parship Webcare
Review: Parship kort door de bocht
Beste meneer Gek,
We hebben het onderdeel "berichten" compleet nieuw vorm gegeven. Vanzelfsprekend hebben we ook onze leden gevraagd, welke vernieuwingen zij wensten. De antwoorden hebben wij meegenomen in het ontwerp. Om het contact met andere leden gemakkelijk en intuïtief te maken, ziet de berichtomgeving er nu uit als een Messenger-systeem. Ongelezen berichten zijn onmiddelijk herkenbaar. Klikt u op een contact, dan wordt de conversatie geopend en ziet u links de ontvangen en rechts de door u verzonden berichten.
Er zijn geen berichten verwijderd.
Met vriendelijke groeten,
Parship Webcare
Review: Oplichtersbende
Beste Pieter,
Wij hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet tevreden bent. Wij willen graag ingaan op uw klacht, maar kunnen we vanwege de regelgeving op het gebied van de privacy hier niet verder ingaan op de details van uw overeenkomst met Parship. Wij vragen u daarom om contact op te nemen met de klantenservice van Parship via [email protected].
Met vriendelijk groeten,
Harriet Timmermans
Parship Webcare
Review: slechte site
Beste Harry,
Mijn excuses voor het late antwoord op uw review.
Het spijt mij om te lezen dat Parship u niet goed is bevallen. Graag hoor ik van u waarom.
Stuurt u een bericht naar [email protected], zodat wij vragen en opmerkingen over uw profiel kunnen beantwoorden. Vermeldt u hierbij alstublieft uw Parship-code.
Met vriendelijke groeten,
Iris van der Meer
Parship WebCare
Review: slechte site
Beste Hendrik,
Mijn excuses voor onze late reactie op uw review.
Het spijt mij om te lezen dat u uw tijd op Parship niet als succesvol heeft ervaren. Graag hoor ik van u waarom.
Stuurt u een bericht naar [email protected], zodat wij vragen en opmerkingen over uw profiel kunnen beantwoorden. Vermeldt u hierbij alstublieft uw Parship-code.
Met vriendelijke groeten,
Iris van der Meer
Parship WebCare
Review: Niet aan beginnen zoun Parship naai contract!!
Beste George,
Mijn excuses voor het late antwoord op uw review. Graag reageer ik nu op uw bericht.
Wanneer u zich voor het eerst bij Parship registreert, bent u eerst als gratis lid aangemeld. Daardoor kunnen leden onze service leren kennen, voordat zij besluiten of ze een premium-lidmaatschap bestellen.
Als basis-lid kunt u beperkt gebruik maken van de functies van Parship. Het gratis basis-lidmaatschap is immers bedoeld om de Parship-service uit te proberen en te testen of het überhaupt prettig voor u werkt om online met mensen in contact te komen.
Als u voor een bepaalde looptijd gekozen heeft, heeft u uiteraard een herroepingstermijn van 14 dagen, mocht u zich bedenken.
Herroept u niet binnen 14 dagen, dan geldt uw gekozen looptijd.
Voor verdere vragen kunt u een bericht sturen naar [email protected]. Wij staan u graag te woord.
Met vriendelijke groeten,
Iris van der Meer
Parship WebCare
Review: Duur en ondoorzichtig
Beste Thomas,
Graag wil ik op uw kritiek ingaan.
Wij bieden inderdaad verschillende looptijden aan voor het premium-lidmaatschap. Daarmee kunnen onze leden een zelf bepalen hoe lang zij nodig denken te hebben om een partner te vinden. Iedereen is verschillend en daarmee is het noodzakelijk een individueel passende looptijd aan te bieden. Mocht iemand zich graag op één partner concentreren, zodra hij of zij met een mogelijke partner in gesprek is gekomen, is er meer tijd nodig dan bij iemand, die liever tegelijkertijd met meerdere mogelijke partners correspondeert.
Onze ervaring leert, dat het niet mogelijk is is onze leden een volledige en vooral geslaagde ervaring bij PARSHIP te bieden in een kortere looptijd, dan die van 6 maanden.
Wij hebben regelmatig speciale aanbiedingen die wij onze leden per e-mail aanbieden. De toeslagen bij maandelijkse betalingen zijn gebruikelijk.
De prijzen voor de verlenging worden tijdens de bestelprocedure meerdere keren aangegeven. Nadat men de bestelling heeft afgesloten, ontvangt men een e-mail met de bestelbevestiging waarin de prijs van de verlenging duidelijk wordt aangegeven Tevens kan men nog eens nalezen hoe en tot wanneer men tijdig op kan zeggen om een verlenging te vermijden.
Mocht u vragen hebben omtrent een premium-lidmaatschap wil ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice van PARSHIP. U kunt ons bereiken onder het e-mail adres [email protected]
Met vriendelijk groeten,
Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare
Review: Lady
beste,
Ik ben zelf ook Parsship lid geweest. Het is heel eenvoudig om zelf het account te verwijderen. Vooraleer te klagen eerst misschien even goed kijken op de site. ;-)