Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: geen reactie na aan-afmelding

Goedemiddag J.H.,

Normaliter reageren wij niet zo snel op een review maar in uw geval is het wel een beetje uniek dus proberen we het toch maar eens via deze weg. Aangezien ons support systeem uiterst goed in elkaar zit en wij uw tickets meerdere keren hebben beantwoord hopen wij dat u nu wel ons antwoord leest. Tevens zullen wij dit antwoord ook nog eens mailen met de bijbehorende stukken om alles te bewijzen.
Na een onderzoek is gebleken dat u bij ons geen betaald account had, ook heeft u het over een abonnement deze bieden wij niet aan.
Daarnaast is dit u ook verteld via eerdere communicatie, wanneer u een ticket aanmaakt ontvangt u een zogeheten link met een ticket ID zoals u dit zelf omschreef. Wanneer u op deze link klikt dan ziet u ons antwoord ook staan plus de verzend datum. Dit is bijvoorbeeld handig als u onze mail niet leest of ontvangt. Gezien u wel dit ID heeft had u onze eerdere antwoorden allemaal na kunnen lezen, dit kan overigens nog steeds.
Daarnaast zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen en tickets worden over het algemeen binnen 1 uur verwerkt echter zeggen wij op de website binnen 6 uur. Heel enkel duurt het iets langer wat volledig afhankelijk is van de complexiteit van een ticket.
Kortom al uw klachten moet ik helaas ontkrachten, onze transacties worden allemaal verwerkt via pay.nl en deze informatie is altijd terug te zien in iedere betaling op uw bankafschrift. Wij weten niet waar u een abonnement heeft maar één ding mag vast staan dit is niet bij ons.
Met vriendelijke groet,
SRvision klant support op locatie.