Review: TRAP ER NIET IN !!!...
Beste Lieke, wat jammer dat je deze weg bewandelt om je onvree te uiten. Ik maak uit je reactie op dat je gereageerd hebt als kandidaat. Een dienstverlening die geheel kosteloos is! Zou het wellicht zo kunnen zijn dat je profiel niet geheel aansloot bij het profiel van onze client? Dat je daarom niet geintroduceerd bent. En zou het wellicht mogelijk zijn dat de betreffende client weliswaar een periode met iemand een relatie gehad heeft maar sinds kort weer beschikbaar is en daarom weer een beroep doet op onze dienstverlening? Ik nodig je van harte uit om contact op te nemen (hetgeen ik niet kan doen omdat je naam bij mij niet bekend is) zodat ik persoonlijk hierover met je in gesprek kan. Ik vind het namelijk erg vervelend dat je niet tevreden maar dit niet direct bij ons hebt aangegeven. Met hartelijk groet,
Betty van de Meulengraaf (06 28 67 98 20)
Review: TRAP ER NIET IN !!!...
Best Lieke, liever had ik je persoonlijk te woord gestaan. Ik vind het nogmaals heel vervelend dat je niet tevreden bent. Zou heel graag willen weten hoe ik 'geleden schade' zou kunnen compenseren. Je schrijft dat men er niet in moet trappen, dat het handen met geld kost en dat wij lucht verkopen. Mag ik vragen wat het jou gekost heeft? En 'de lucht' is dat wellicht een client waarover wij persoonlijk een gesprek gevoerd hebben? Deze dienstverlening voor jou als kandidaat is kosteloos, het heeft je dus feitelijk niets gekost! Helaas heb je inderdaad tijd geinvesteerd voor een persoonlijk gesprek. Is dát de geleden schade? De interviews die wij afnemen (met kandidaten) worden betaald door onze cliënten. Nogmaals Lieke, het spijt me dat je andere verwachtingen had!