Review: klacht om membership op te zeggen
Alleen het feit al dat ze de mogelijkheden om de automatische betaling stop te zetten hebben verstopt of zelfs niet op de site hebben staan geeft al aan dat dit bedrijf niet ter goeder trouw is.
Ik kan het gebruik van Lexa absoluut NIET aanbevelen. Er zijn genoeg alternatieven die wel eerlijk zaken doen.
Review: gebrek aan respect en goede manieren
Ik dacht dat ik weinig reacties kreeg, maar met de paar reacties die ik binnen een paar dagen kreeg van op zichzelf leuke dames had ik kennelijk niets te klagen. Wel valt het me op dat je beperkt reacties krijgt als je zelf het initiatief neemt. Het is best frustrerend als je er echt even moeite voor doet om iets te schrijven en je krijgt niets terug. Een afwijzing vind ik niet erg want dat is nou eenmaal all in the game. Het lijkt me een goed idee als e-matching er voortaan bij aangeeft hoe de score van iemand is. Bijvoorbeeld 5 sterren als iemand altijd reageert en 0 sterren als iemand nooit reageert. Omgekeerd 5 sterren als iemand op al zijn mailtjes een reactie krijgt en 0 sterren als iemand op geen van zijn maitljes een reactie krijgt. Dan weten zowel verzender als ontvanger hoe serieus ze een mail moeten nemen. Of de aanpak van LinkedIN: als 5 ontvangers van je mailtjes op negeren drukt dan wordt je account opgeschort....