Review: grote oplichters!!!
Ben zelf ook zo slim geweest lid te worden van deze oplichtersbende, bedoel van hun site en niet van hun bende uiteraard. Veel moeite gehad om me af te melden. Ze vroegen om mijn credit-card gegevens bij het afmelden. Heel typisch aangezien nooit een geactiveerde credut-card heb gehad en deze dus ook niet heb gebruikt voor het lidmaatschap. Na dit aangegeven te hebben bij hun "klantenservice" kreeg ik gewoon weer hetzelfde mailtje. Hun algemene voorwaarden schijnen ook steeds te veranderen. Als je van die lui af wilt: Niet maar dan ook echt nooit meer inloggen op hun site in een poging je daar af te melden want dat lukt toch niet. Zogauw je weer inlogt kunnen zij zeggen dat je weer, recent, gebruikt hebt gemaakt van hun diensten. Na vele uitgebreidde mails richting hen met de uitleg waarom ik niet op hun wijze wilde en/of kon voldoen aan de door hen gevraagde manier van opzeggen heb ik een mail gestuurd waarbij ik dus aangaf dat ik aangifte zou doen wegens oplichting, misleiding en diefstal (wegens de pogingen ongeoorloofd geld van mijn rekening te incasseren). Ook zou ik mijn advocaten ( met de nadruk op meervoud, vond ik wel humor) op de zaak zetten mochten ze zo "slim"zijn om daadwerkelijk een incasso-bureau op me af te sturen. De verleiding was trouwens, na die enorm opgekropte frustratie en woede, om die lui van be2 duidelijk te maken dat ze waarschijnlijk verantwoordelijk zouden zijn voor ernstige poging tot doodsl.. mochten ze daadwerkelijk een incasso-lul naar mijn huis sturen. Maar dat moet je nooit doen dreigen met fysiek geweld tegen dat soort types want dan zit je voor de wet zelf ook fout...
Mijn advies: zorgen dat je niet meer inlogt, nooit je creditcard gegevens oid naar ze sturen via mail en/of post of fax (wie weet wat ze er mee doen) want ze vragen ook nog even je handtekening erbij. Herhaaldelijk antwoorden dat je wilt opzeggen en waarom je deze gegevens niet wilt of kunt sturen. En vooral, echt vooral niet inloggen om bijvoorbeeld hun algemene voorwaarden nog eens na te lezen.
Ik heb wat gezocht naar die lui op internet en ze hadden ergens een "kantoor" in Luxemburg.... Wat verder zoeken bleek het hoofkantoor in oostenrijk of zwitserland te zitten.. Het is gewoon 1 grote oplichtersbende...
Review: grote oplichters!!!
Ik heb even mijn mail teruggelezen nav mijn vorige bericht. Ze vragen steeds om een handtekening bij opzegging en deze via bijv een fax te versturen. Ze schrijven ook (steeds) dat je een rechtsgeldige overeenkomst bent aangegaan om via automatische incasso te betalen. Alleen bij het aanmelden wordt geen handtekening gevraagd. Een incasso-opdracht via internet is niet rechtsgeldig zonder handtekening. Dit kwam ik tegen ergens op internet en heb dit bij de bank geïnformeerd. Zij bevestigden dat dat niet rechtsgeldig is. Wanneer je dus je handtekening zou sturen via een fax of een aangetekende brief in de veronderstelling dat je dan echt zou kunnen opzeggen loop je juist het risico dat ze jouw handtekening op een schriftelijke incasso-opdracht plaatsen. Dit schijnt mensen al overkomen te zijn.
Na mijn mail met de dreing van aanngifte e.d. kreeg ik de volgende bevestiging:
Mijn laatste mail aan hun:
Hallo, uit 2 bronnen (waaronder mijn eigen bank) heb ik vernomen dat een >> automatische incasso opdracht via internet aangegaan en zonder handtekening >> geen rechtsgeldigheid heeft. Herhaaldelijk heb ik u aangegeven dat ik mijn >> profiel en mijn lidmaatschap verwijderd wil zien. Uw herhaaldelijk vragen >> om mijn handtekening betekent voor mij niets meer en niets minder dat u via >> deze weg mijn handtekening wil bemachtigen om deze alsnog onder een >> schriftelijke incasso-opdracht te zullen plaatsen. >> >> Ik geef u nog 1 kans om mijn lidmaatschap/profiel te verwijderen. Daarna >> zal ik overgaan tot juridische maatregelen te beginnen met een uitgebreide >> aangifte bij de politie. >> Deze aangifte zal bestaan uit: >> Misleiding, oplichting, fraude, poging tot diefstal, het niet verstrekken >> van de gegevens die normale communicatie mogelijk maken... >> >> Ik weet nu dat ik ik in mijn recht sta... Vele mensen hebben geklaagd over >> uw praktijken...
(zitten wat schrijffouten in maar het was ook geen tikken op de toetsen maar eerder timmeren)
Hun reactie (je gelooft het niet haha)
Hierbij bevestigen wij dat wij uw bericht hebben ontvangen waarin u ons verzocht uw Premiumlidmaatschap te annuleren. U heeft de verkeerdelijk aangerekende lidmaatschapsbijdrage zelf reeds terug laten boeken of de afboeking laten blokkeren: het spreekt vanzelf dat be2 akkoord gaat met deze beslissing. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Renate Peeters be2 Klantenservice
Klinkt oh zo vriendelijk en "meedenkend" niet? Net even teruggezocht in mijn mailbox... ik heb 17 mailtjes over en weer staan naar en van hun "klantenservice".
Hoop dat mensen iets met mijn ervaring kunnen