Review: Oplichterij van de eerste orde!
Beste Dre4,
De aanpak van fake profielen heeft binnen be2 veel aandacht. We hechten veel waarde aan een goed bestand van serieuze leden. Behalve dat leden fake profielen kunnen rapporteren voert be2 zelf veel handmatige controles uit om eventuele fake profielen direct te verwijderen. Daardoor is het aantal fake profielen vrijwel nihil. De indentieke foto´s waarop u doelt betreffen leden die hun foto niet voor u hebben vrijgegegeven, in die gevallen wordt een standaardfoto weergegeven die duidelijk niet echt is. Het kan zijn dat u daardoor dacht dat meerdere leden dezelfde foto hebben. In die gevallen raden we u aan om het lid te vragen zijn of haar foto voor u vrij te geven.
Met vriendelijke groet,
be2 klantenservice
Review: ik heb opgezegt
Als je inlogt kun je naar ìnstellingen`gaan en daar je profiel verwijderen. Mail even naar [email protected] als je nog vragen hebt
Review: Ik wil zo snel mogelijk af van mijn lidmaatschap
Beste Ruud, Ruud en Caroline,
Als je het premium lidmaatschap wilt opzeggen willen we jullie vragen de opzegging online op de be2 website te doen of een mail naar de klantenservice te sturen ([email protected]). De opzegging wordt dan direct verwerkt en je krijgt geen incasso´s meer. Storneren bij de bank is absoluut geen oplossing want het abonnement loopt dan door en betaling zal dan alsnog gevorderd worden. In alle gevallen: even contact opnemen met de klantenservice.
Alvast bedankt,
be2
Review: opgelicht door Be2
Indien u geen e-mails meer wilt ontvangen kan dat via `instellingen`als je ingelogd bent. Opzeggen kan online of via e-mail naar [email protected]. In alle gevallen vragen wij u contact op te nemen met klantenservice. Zij helpen u graag en zullen zeker zorgen dat abonnement beeindigd wordt als u dit wilt. Ook in het geval een incasso al heeft plaats gevonden en u heeft tijdig opgezegd: neem dan contact met ons op. Alvast bedankt
be2