Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Lexamore.nl een grote oplichterij

I dacht dat het hele automatische verlengen vanaf 1-1-2010 niet meer mocht. Moet je horen. Mensen nemen een abonnement voor een bepaalde tijd. Zij vragen helemaal niet om het automatische verlengen. Dus wie zijn jullie om steeds geld bij mensen af te schrijven. Mensen staan hier vaak niet eens bij stil "automatische verlenen" Het is de verdomde omgekeerd wereld hoe jullie denken. "Automatische verlengen' besparen jullie werk en adminstratie kosten en verder weten jullie donders goed dat er gewoon veel mensen zijn die niet op de kleine letterjes letten waardoor jullie extra geld binnen krijgen zonder maar iets aan je eigen dienstverlening te hoeven verbeteren. Wij moeten als consument aangeven dat wij jullie producten niet automatische verlengd willen hebben, nee jullie zouden gewoon moeten adverteren of wij jullie producten nog willen waarbij jullie ook kunnen checken of "de klant' tevreden is over jullie. Ik ben hiermee ook meer dan een keer bedonderd door het automatisch verlengen. Die eikels van be2 weten hier alles van. Nu als ik iets aanschaf moet ik tien keer kijken dat ik niet door "automatisch verleng" perikelen niet weer besodemietert wordt. Dat jullie "automatische verlengen " nog hanteren moet nodig aan het "consumentenbond" en "de ombudsman" worden doorgegeven. Het moet een keer afgelopen zijn met het naaien met de consument in Nederland. Aan verder moet het consument in Nederland zulke dingen niet langer pikken. Ik krijg hier echt knallende hoofdpijn van.