Review: Let op met Parship
Hoi Sandra,
Een paar dagen nadat ik lid werd, heb ik aan Parship doorgegeven dat ik er spijt van had en dat ik te snel lid was geworden, omdat ik mails wilde lezen. Kort daarna heb ik een mailtje gestuurd en aangegeven dat ik mijn lidmaatschap niet wenste te verlengen. Toch is er na drie maanden geld afgeschreven van mijn rekening. Mijn verhaal kan je lezen op de anit-parship blog (getekend met de initialen SC). Nu heb ik een brief gekregen van hun dat ik 150 euro moet betalen verhoogd met 5 euro administratie kosten (dus 155 euro). Ik heb print-outs gemaakt van mijn mail wisseling met hen en aangegeven dat ik verdere aanmaningen tot betalen als intimidatie zal beschouwen, aangezien er genoeg is gecorrespondeerd hierover. Ze beweren mijn mails van januari niet ontvangen te hebben, terwijl eentje nota bene beantwoord is door hun medewerker!!!!!
Waar is benieuwd naar ben, is hoe het bij je is afgelopen. Het geld heb ik gestorneerd en ze kunnen geen geld meer van mijn rekening afschrijven. Graag hoor ik van je hoe het uiteindelijk is afgelopen. Ik voel me nogal verontwaardigd en begrijp niet hoe dit in Nederland kan en waarom consumentenorganisaties niet ingrijpen ...