Telefonisch contact met Lexa.nl
Lexa.nl is onderdeel van het Franse Meetic, Europees marktleider op het gebied van online dating. Meetic bestaat sinds 2002 en is al geruime tijd één van de grootste sites op het gebied van online dating, met vele duizenden singles op zoek naar een relatie, die zich met een gedetailleerd profiel hebben geregistreerd. Met een groot aantal leden als die van Lexa.nl, kan het wel eens voorkomen, dat personen telefonisch contact willen opnemen met de klantenservice van deze site. Sommigen willen telefonisch contact om bijvoorbeeld een abonnement aan te passen, een profiel te laten verwijderen, om vragen te stellen over acties en aanbiedingen of om gewoonweg op te zeggen. Daarnaast zijn er ook mensen met klachten. Sommige personen hebben reeds een aantal keren opgezegd, maar elke maand worden de abonnementskosten nog steeds afgeschreven. “Op welk nummer kunnen we telefonisch contact opnemen met Lexa.nl?”, is dan ook de vraag welke steeds gesteld wordt.
Contactgegevens
Lexa.nl is telefonisch, beperkt bereikbaar op de dinsdag en de donderdag van 10.00u tot en met 12.00u, via het nummer 020-5203880. Op sommige websites staat dat: 0800 350 3500 het telefoonnummer is. Dat was vroeger zo, maar tegenwoordig wordt het telefoonnummer niet meer gebruikt. Gebruikers kunnen Lexa dus niet meer op die manier bereiken. Leden kunnen ook een mail sturen naar de klantenservice van Lexa.nl via [email protected]. Leden hebben ook de mogelijkheid om per post contact op te nemen met Lexa.nl.
Het postadres van Lexa is het volgende:
Meetic
Customer Care
Meetic, BP 109, 92106
Boulogne Cedex, Frankrijk
Meestgestelde vragen
Om leden zo snel als mogelijk van dienst te kunnen zijn heeft Lexa.nl ook een customer care pagina, welke te benaderen is via: https://www.lexa.nl/faq/#!home. Op deze pagina wordt antwoord gegeven op de meest gestelde vragen van leden.
Wat een drama dat hele Lexa gebeuren.
Elke maand maar betalen en niet stoo kunnen zetten wanneer het je uitkomt,ja wanneer je in het bezit ben van een computer! Alles doe je tegenwoordig op je mobiel tot je bankzaken toe dan zou je dit niet kunnen oplossen.
En dan heb je een account is er weer een Lexa pass nodig want je kunt geen profiel meer zien...wat een gedoe!
En uiteraard niemand te bereiken! Ook niet op die paar uurtjes dat ze aanwezig zijn.
Ik wil er gewoon van af en zo snel mogelijk! ! ! !
Ik heb al tig berichtjes gestuurd dat ik maar 20 profiels kan zien en terwijl ik wel betaal en Nog Premium heb.
Wanneer wordt dit opgelost.
Goedenavond,
Voor 5 dagen kan ik niet inloggen op mijn account op de site!!!!!!!!
Ik heb geregistreerd en een abonnement voor 1 maand betaald 29.99 euro!!!.
Elke keer als ik de site wil bezoeken, zegt het dat mijn inloggegevens niet correct zijn, hoewel het wachtwoord en de e-mail correct zijn.
Ik heb al geschreven om te ondersteunen, maar niemand antwoordde mij.
Hoe lang duurt het om een aanvraag te verwerken?
Ik wacht op verschillende belangrijke en noodzakelijke brieven op de site, ik moet ze zo snel mogelijk lezen.
Waroom customer care doesn't care at all??????
Besten mensen
I wil niet meer member worden, de membership stopzetten doet niet.
Ik heb jullie telefoon nummer gebeld, maar ze zijn niet meer gebruik. Jullie moeten mijn helpen om mijn membership stopzetten, elke maand €20 van mijn rekening is te veel.
Helaas geen reactie na 3 mails.
Profiel gehackt en kan niks meer .
Abonnement loopt nog gewoon door .
Telefoon nummers kloppen niet .
Echte slechte zaak .
Ik heb al lang uitgescrijhven bij jullie en jullie blijven geld uit mij rekening te slurpen ik gaat hier echt een recht zaak indienen!
Het is niet normaal hoe slecht werken jullie.
MAAR goed het gaat niet zo maar blijven!
Mijn vriendelijke groeten . Ivan Rodriguez
Ik heb al lang uitgescrijhven bij jullie en jullie blijven geld uit mij rekening te slurpen ik gaat hier echt een recht zaak indienen!
Het is niet normaal hoe slecht werken jullie.
MAAR goed het gaat niet zo maar blijven!
Mijn vriendelijke groeten . Ivan Rodriguez
goede morgen ik heb op 3-5-2022 17,49 betaal op mijn member nu zie ik dat ik geen member meer ben waarom is dat heel raar wat is de reden pfffff wil graag dat het herstelt word vandaag nog 10-5-2022.groetjes kees
Ik heb in dec 2021 mijn abonnement opgezegd en nog blijven jullie geld van mijn rekening afschrijven. Telefonisch blijken jullie nummers niet in gebruik te zijn. Hoe kom ik van deze corrupte site af ?
Ik heb een abonnement bij jullie genomen maar kan ik niet inloggen en jullie kan ik niet bereiken en er wordt geen email gestuurd naar mijn emailadres.
Let op ! Lexa heeft mij geld vandaan in rekening gebracht. Ik heb geen abonnement bij lexa .Het is ongeveer 15 jaar geleden dat ik een keer of 2 een maand abonnement heb van lexa gehad. Hoe komen jullie daar bij?
Ik zou mij graag op zeggen maar likt niet heb de liefde gevonden nu wil.ik. mij op zeggen maar lukt niet ge nettie
Beste mensen,
We hebben 2 telefoonnummers van jullie gebeld. Maar deze telefoonnummers 0800 350 3500 en 0205203880 zijn NIET in gebruik. We vragen ons af wat jullie voor een site zijn. Wel geld innen en GEEN service verlenen.
het is ongelooflijk dat ik bij jullie niet kan inloggen.
Betalen maar balen.
Wil fraude aangeven maar kan dit niet.
Dus de persoon kan lekker zijn gang gaan.
Schandalig jullie zijn net zo'n fraudeurset jully site.
Ik heb er geen woorden voor
Ben ik de fraudeur.
Werkelijk ongelooflijk.
Niet voor een ieder is het even makkelijk om zich in de eerste plaats aan te melden op een datingsit ...
Je leest dit artikel waarschijnlijk omdat je opzoek bent naar een manier waarop jij snel en eenvoudi ...
Lexa bestaat al ruim 14 jaar en heeft sindsdien bewezen een betrouwbare online dating platform te zi ...
Lexa, datingsite voor singles Lexa bestaat al langer dan 10 jaar en is uitgegroeid tot een van de g ...